Gå til innhold

Gaver

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har ei vennine som fyller 50 år i slutten av oktober, og som har alt. Er det noen som har forslag på hva jeg skal gi til henne? Jeg tenkte at jeg skulle gi henne noe sølvbestikk eller ostehøvel av sølv men jeg er gått fra det. Jeg bor i midtnorge og hun bor på sørlandet så det er ikke så ofte vi treffes. Jeg blir takknemlig hvis jeg får noen tips.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å gi henne et gavekort på spa? Det ville jeg blitt glad for, uansett hvor mange år jeg fylte.

Skrevet

Kommer jo veldig an på typen dame, men.. Hva med en god bok, kanskje en klassiker som Don Quijote, og noen flax-lodd?

Skrevet

Det var nettopp noen i familien min som fylte 50, og hun fikk blant annet et tre for å plante i hagen, strikkagenser med lue, smykker, maleri, teaterbilletter til et friluftsteater og motorsykkel (!).

Min mor fyller også snart 50, og vi tenker å gi henne en cruisebillett.

Min far fikk også mye fint til sin 50-årsdag. Det var blant annet et sett med vinglass som hadde fine naturbilder påmalt, og en sånn for å sette vinkartonger i (den var av tre, og med en tiur på).

Det finnes mange spesielle variasjoner av dagligdagse ting. Kanskje hun vil bli glad for å bytte ut noe av det hun har?

Skrevet

Jeg er 50 om noen få år og jeg hadde overhode ikke satt pris på noe søvbestikk eller annet av sølv. Det lille jeg har av sølv er arkivert.

Jeg hadde blitt glad for

* Teater og konsertbilletter

* Gavekort på restaurant

* Hudpleieprodukter i alle varianter

* Gavekort på ansiktsbehandling

* Spa

* Bøker

* Kunstnerglass

* Maleri/litografi

* Aromaterapi

* Ullpledd

I min omgangskrets så kjøper vi ikke dyre gaver så mye av det jeg lister opp er uaktuelt av den grunn dersom noen ikke spleiser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...