Gå til innhold

Den Ultimate orgasme?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!!

Vi er et samboerpar på 26 og 28. Han gir meg gode orgasmer, men jeg føler jeg har mer å hente. Hører folk snakke om orgasmer, og sinnsykt gode og sterke orgasmer. Noen som har noen tips til hvordan han/vi kan gi meg den Ultimate orgasmen, enten vha leketøy, eller bare enkle triks??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine orgasmer er stort sett like uansett hvordan jeg får orgasme, så jeg vet ikke om det er så mye mer "å hente"? Untaket er hvis han penetrerer meg med fingrene samtidig som han slikker klitoris - da får jeg noen sinnsyke orgasmer!

Skrevet
Hei!!

Vi er et samboerpar på 26 og 28. Han gir meg gode orgasmer, men jeg føler jeg har mer å hente. Hører folk snakke om orgasmer, og sinnsykt gode og sterke orgasmer. Noen som har noen tips til hvordan han/vi kan gi meg den Ultimate orgasmen, enten vha leketøy, eller bare enkle triks??

Våre erfaringer er at det blir utrolig kraftige orgasmer for henne av spesielt en stilling. Ligg oppå typen din med rumpa mot ham slik at han penetrerer deg bakfra, sprik godt ut med bena slik at du planter en fot på hver side av hans hofter. La han stimulere klitoris mens han og du sammen beveger dere. Når det går for deg, sett deg opp og len deg mer fremover mens du beveger deg frem og tilbake, slik at penis trenger dypt inn og du får friksjon. Hun får veldig lange og kraftige orgasmer av dette.

Ellers kan noen få kraftige orgasmer f.eks av å bli tatt bakfra analt mens man samtidig stimulerer klitoris.

Satyr

Gjest Don Giovanni
Skrevet
Hei!!

Det er det jo bare du som vet. Den ultimate orgasmen kommer av å gjøre det du tenner aller mest på. Har lite og ingenting å gjøre med stillinger, selv om spesielle stillinger er som regel en del av det man tenner på.

Skrevet

Så anal stimuli, slikke på brystvortene, slikke på urinrøret, slikke hals og ører samtidig som orgasmen står på, har ingen virkning. Er det det du mener.

En orgasme er bare en orgasme altså.

Skrevet
Untaket er hvis han penetrerer meg med fingrene samtidig som han slikker klitoris - da får jeg noen sinnsyke orgasmer!

Så får meg plutselig en veldig akrobatisk mann :fnise:

Tenkte penetrering (altså penis) mens han hadde finger i deg, og så klare å slikke det! hahaha :skratte:

er nok ikke noe fasit svar TS, hva med eventuelt prøve ett leke tøy visst du ikke klarer med han, for det er også gode erfaringer for deg som du kan kanskje bringe videre til din partner slik at han kan kanskje være med på å skape kraftige orgasmer!

Gjest Don Giovanni
Skrevet
Så anal stimuli, slikke på brystvortene, slikke på urinrøret, slikke hals og ører samtidig som orgasmen står på, har ingen virkning. Er det det du mener.

En orgasme er bare en orgasme altså.

Nei Einstein, det er jo akkurat det jeg ikke sier. Men spørsmålet var ikke en bedre orgasme, men den ultimate. Og for å oppnå den er jeg temmelig sikker på at man må ta med det mentale også. Jeg påstår sågar at det faktisk er det viktigste. Og hvis du leser det jeg skrev så tok jeg også med at favorittstillingene hører med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...