Gjest Gjest_Mona_* Skrevet 11. oktober 2007 #1 Skrevet 11. oktober 2007 Hei!! Noen her som har erfaringer med peircing nedentil. Har det noen effekt seksuellt, bortsett fra at det er fint å se på?? Mona...
Sans Skrevet 11. oktober 2007 #2 Skrevet 11. oktober 2007 Absolutt ingen! Bortsett fra en historie om ei venninne av en kompis. (mao - vet ikke hvor sann den er) Det var visstnok slik at med en gang ble det mye bedre, men så ville hun ta ut piercingen, og da var så mye av følsomheten borte at det nesten ikke var noe igjen. Eller noe i den duren.
sebra Skrevet 11. oktober 2007 #3 Skrevet 11. oktober 2007 jeg har lyst på det.men etter å ha hørt skrekk historien til venninden min om at hennes grodde inn så hu måtte opperere den ut,så tror jeg at jeg drøyern...
Gjest Gjest Skrevet 12. oktober 2007 #4 Skrevet 12. oktober 2007 Hei!! Noen her som har erfaringer med peircing nedentil. Har det noen effekt seksuellt, bortsett fra at det er fint å se på?? Mona... Hvor er det fint og se på??? Syns det ser latterlig ut, 14is ting spør du meg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå