Pokahonta Skrevet 11. oktober 2007 #1 Skrevet 11. oktober 2007 Hei, jeg har et spørsmål om det er noen som har opplevd lignende, enten de er dumpet eller har dumpet.. Nå begynner det å bli noen uker siden jeg flyttet. Vi møttes når vi begge var fulle, og det var ganske ufint. Etter det, hadde jeg behov for litt avstand. MEN, fremdeles er det en del ting i leiligheten hans. Jeg skrev en fin mail til han, der jeg forklarte at det hadde tatt litt tid grunnet at jeg trengte litt avstand før jeg hentet. Det er jo så mange minner som dukker opp, og jeg har ikke orket. Han har gjort det helt klart at det ikke kan bli oss igjen.. Han svarte da at han hadde ikke hatt noe hast med det han, tvert imot hadde det vært fint å ha litt meg rundt seg! ??? Hva er det da? Han vil ikke ha meg, men vil gjerne ha minnene om meg rundt seg! Skal få hentet dem snart...
usikker_ Skrevet 12. oktober 2007 #2 Skrevet 12. oktober 2007 Hei, jeg har et spørsmål om det er noen som har opplevd lignende, enten de er dumpet eller har dumpet.. Nå begynner det å bli noen uker siden jeg flyttet. Vi møttes når vi begge var fulle, og det var ganske ufint. Etter det, hadde jeg behov for litt avstand. MEN, fremdeles er det en del ting i leiligheten hans. Jeg skrev en fin mail til han, der jeg forklarte at det hadde tatt litt tid grunnet at jeg trengte litt avstand før jeg hentet. Det er jo så mange minner som dukker opp, og jeg har ikke orket. Han har gjort det helt klart at det ikke kan bli oss igjen.. Han svarte da at han hadde ikke hatt noe hast med det han, tvert imot hadde det vært fint å ha litt meg rundt seg! ??? Hva er det da? Han vil ikke ha meg, men vil gjerne ha minnene om meg rundt seg! Skal få hentet dem snart... hent dem så fort som mulig så ikke han tror at du ikke klarer og dra...
Pokahonta Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. oktober 2007 hent dem så fort som mulig så ikke han tror at du ikke klarer og dra... I grunnen enig, men man kan ikke la være å tenke at det er ørlite håp over slikt da. Jeg savner han sånn at jeg blir sprø, og er redd for mine egne reaksjoner ved å dra tilbake. Men de blir vel ikke mindre etterhvert. Saken er at jeg bor tre kvartal unna (bror har hatt min leilighet de to årene vi har bodd sammen). Skrev en mail til han i dag, der jeg sa jeg kom og hentet dem i morgen formiddag. Men han sa at han var og fikset seilbåten (VÅR felles båt) før vinteren, men kunne legge det viktigste i bilen om det hastet!!!! Confusing!!!!
Pokahonta Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 21. oktober 2007 Jeg skal treffe han i dag. Gruer meg litteranne, og mere til egne reaksjoner... Noen råd fra dere på veien?
usikker_ Skrevet 21. oktober 2007 #5 Skrevet 21. oktober 2007 Jeg skal treffe han i dag. Gruer meg litteranne, og mere til egne reaksjoner... Noen råd fra dere på veien? husk hvorfor du reiste fra han og at du bare er der for og hente tingene dine!! det var ikke uten grunn du reiste.. tiden leger alle sår vis du bare gir det litt tid!!! masse lykke til og få høre hvordan det gikk etterpå da..
Gjest vimselot Skrevet 21. oktober 2007 #6 Skrevet 21. oktober 2007 Fint for han, han får kanskje ikke dekket sexbehovet slik han håpet på, da han gjorde det slutt. ...? Hent tingene dine. Jeg var engang nødt til å flykte fra mitt eget hus (han hadde fått en annen bolig, men pakket ikke) Da måtte han jo få beholde nøklene, det jeg kom tilbake til, var et mareritt. Han hadde ødelagt for tusenvis av kroner. Heldigvis var jeg ikke alene da jeg kom tilbake, da for å selge huset... Men han var (er) sjuk i hodet, din eks er kanskje bare litt forvirret. Ett brudd er aldri lett, ikke for den som gjør det slutt heller. Hent tingene dine du, ts. Start et nytt liv. Om det blir dere igjen, vet ingen av oss, men tingene dine er dine, og når de er hos han (hvis det er ting du bryr deg om, som betyr noe for deg), ER det ikke helt slutt. Men ikke hør på han. Ikke før du har hentet sakene dine. Sier jeg, som aldri har hentet gardinene fra EN eks, en som er venn av meg i dag, men jeg har ingen minner om akkurat de gardinene da, liksom...
Pokahonta Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 21. oktober 2007 Takk. Til usikker. Det var dessverre meh som ble forlatt, men meg som måtte flytte (hans leil).. Tignene betyr ikke så mye, men har jo litt bruksverdi (sko, jakke, toalettsaker etc). Men det har på en måtr fungert som en kobling mellom oss i en mnd nå.. det er vel tid for å kutte navlestrengen..
Rosalie Skrevet 21. oktober 2007 #8 Skrevet 21. oktober 2007 Ta med deg ei venninne som støtte. Så kan hun passe på at du ikke gjør noe dumt, som å krangle eller hoppe til sengs med fyren.
Nana Skrevet 21. oktober 2007 #9 Skrevet 21. oktober 2007 Hvis det var du som ble forlatt og du tror/føler at det kanskje kommer til å skje noe mellom dere igjen så er det best at du får noen andre til å hente tingene dine. For det første setter du da han litt på plass - viser at du er sterk og viser at du ikke er interessert lenger (selv om du er interessert så ikke vis det, ikke la han tro han kan leke med deg og følelsene dine. Har han valgt å gjøre det slutt så har han valgt det). Vær tøff. Det er supervanskelig i begynnelsen men det blir gradvis og sakte bedre og "hullet" inni deg blir mindre og mindre..
Pokahonta Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #10 Skrevet 21. oktober 2007 Jeg hentet dem, og jeg er stolt!! Hentet dem alene, og vi var sammen i flere timer. Bestemte oss for å ikke spille skuespill. Pratet. Og takket være at tiden heldigvis har vært på min side, klarte jeg med usedvanlig bra. Vi pratet om oss, det var både nært og sårt. Han er definitivt ikke klar for noe forhold igjen, men heller ikke følelsesmessig fri fra meg heller. Mulig vi er på en vei videre sammen, eller på en vei videre fra hverandre. Men etter i dag, vil det være på en mer fredfyll måte der vi har fått sagt det som trenger å sies. Jeg er iallefall stolt akkurat nå, og jeg sitter ikke tilbake som en slagen kvinne, men er stolt over meg selv. Hullet inni meg er faktisk litt mindre, og jeg fortsetter å se framover. Jada, triste og dårlige dager kommer fremdeles, men i dag føles det som jeg har besteget himmalaya.. takk jenter for engasjement!
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2007 #12 Skrevet 21. oktober 2007 Flott! Lykke til på veien videre, uansett hvor den går
usikker_ Skrevet 22. oktober 2007 #13 Skrevet 22. oktober 2007 lykke til videre.. stolt av deg jeg å:D
victor78 Skrevet 23. oktober 2007 #15 Skrevet 23. oktober 2007 Han svarte da at han hadde ikke hatt noe hast med det han, tvert imot hadde det vært fint å ha litt meg rundt seg! ??? Hva er det da? Han vil ikke ha meg, men vil gjerne ha minnene om meg rundt seg! Skal få hentet dem snart... Heisann! Nå er jo tingene hentet og alt greit, men har en kommentar likevel. Kanskje han bare ville være hyggelig, og at dette var en måte for ham å si "Det går helt bra, hent det når du er klar". Er ofte lurt å ikke overanalysere slike meldinger. Det er faren med sms; man mister tonefallet og sammenhengen som noe sies i. Når man sitter alene og leser samme meldingen opp igjen og opp igjen finner man etterhvert stadig flere tolkninger og man blir til slutt veldig usikker på det meste.
Pokahonta Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter #16 Skrevet 23. oktober 2007 Hei Victor. Enig i det igrunnen. Men handligner og ord er og en ting. Vi gikk en lang tur søndag, før vi gikk i leiligheten hans for å hente ting og sånn: Da begynte jeg resolutt å pakke sammen tingene, og igjen fikk jeg beskjed om at *du trenger jo ikke gjøre rent bord* Jeg pakket og pakket, og han var virkelig stresset over det. *nei, nå får vi hvile litt* Rart nok. Men jeg tolker meg ikke tilbake av den grunn. Men det tar vel tid for begge parter at følelsene forsvinner?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå