Gå til innhold

Sms/mns

Gjest Gjest_Pedro_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Pedro_*

Skjøner ikke poenget med å spille kostbar når det gjelder sms. Har den siste tiden møtt en del jenter på byen og fått deres nr. Om det gjelder sms eller messenger så virker det fryktelig viktig for jentene å ikke ta kontkakt først. Sånn er det hver gang om jeg så¨har hatt 10 messenger samtaler, så kan du banne på at jeg må starte den 11fte. Er det for de ikke er interisert? Bør jeg kutte ut å kontakte slike damer. Lurer på om jeg gjør noe feil jeg, for det blir slik hver gang. De fleste har sagt at ja til å møtes igjen............. :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja, mange jenter bommer der, jeg fant ut at det ikke var noe vits, er mannen interessert så er han det, mannen blir ikke mere interessert av at noen lar være å sende noe som helst, vanlig feil å begå at jenter blir mere og mere intens, ja kanskje anklagende om hvorfor de ikke tar kontakt med de, og da er liksom litt av vitsen borte med å være kostbar, man må bare oppføre seg naturlig, send melding først, det er faktisk et tegn på interesse når jenta spiller veldig kostbar i begynnelsen, for så å kreve mer og mer av deres utvalgte, vi jenter er pussige.

Jeg har bare blitt så freidig jeg nå, at jeg bare spør om vi kan møtes, og sier min gode venn ja, vet jeg at han likermeg, begynner han med å si nei, kan jeg vinke farvel til ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er jente og prøver å unngå å sende sms til ham jeg liker. Jeg er så redd for å være for pågående og skremme ham bort. Og det er så typisk at de jeg liker ikke er interesserte i meg, mens de som bare er kamerater i mine øyne plutselig vil noe mer.

Derfor innbiller jeg meg at man skal la menn få lov til å "jakte", og ikke være den som er pågående. Eller i allefall vil jeg vente til jeg føler meg rimelig sikker på at interessen er gjensidig. Det ville være trist å "ødelegge" noe ved å være for pågående, dersom mannen trenger litt tid for å oppdage meg eller utvikle følelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er redd for å være for pågående jeg også...Så jeg er veldig forsiktig med å være den som tar kontakt. Er også redd for å være for avvisende så her prøver jeg å holde tellinga - Det er bare sååå teit, men sånn er det :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Jeg skjønner at en ikke skal skremme gutten. Men jeg har tatt kontakt med hun jenta 10 ganger via sms og messenger. Spurte om vi skulle møtes, men det passet ikke da jeg foreslo, men hun sa at vi kunne treffes senere.

Jeg gidder ikke å ta mere kontakt med hun jenta her, tror hun tar kontakt om hun er interissert.

Synes det er ok at gutter tar kontakten først, men en kan ikke være interisert om en ikke gir noe tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Don Giovanni

Tro meg (dere jenter): Det er langt mer irriterende å først forholde seg til en laber kontakt hvor svar-sms-en kommer etter en uke for så å måtte forholde seg til 15 sms-er til dagen. Har møtt så utrolig mange jenter som driver med slike kostbarhets-forsøk, og jeg går i fella hver gang. Tror jeg har med noen som kanskje har et sunt (les mannlig) forhold til prating og melding og ikke har behov for å vite hva jeg tenker og hva jeg gjør hvert sekund. Og så BAM! der kommer dem rennende inn som om dama har deltidsstilling på Telenor.

Min siste kjæreste hadde all grunn til å være kostbar. Hun er en attraktiv jente. Men det som gjorde at jeg falt for henne var den direkte, ærlige og åpne måten hun forholdt seg til meg på.

Kostbarhet er noe for Celina Midelfart og etpar tre andre jenter i landet. Skulle ønske resten kunne vise hvem de virkelig er fra starten.

Dessuten er vel sånne dramaqueen-spill litt...fjortis? Menn liker direkte kommunikasjon. Den beste måten å tilnærme seg en mann på er derfor...direkte kommunikasjon. Enkelt og greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kostbar er ikke det samme som tilbakeholden, da. Jeg tror ikke jeg er Celina Midelfart, tvert i mot, men det har alltid vært litt sånn; uff, hvis jeg sender melding nå så tror han at jeg ikke har noe liv, uff, han synes sikkert jeg er teit osv.

Er egentlig enig med deg. Vi burde være direkte og åpne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har møtt så utrolig mange jenter som driver med slike kostbarhets-forsøk, og jeg går i fella hver gang. Tror jeg har med noen som kanskje har et sunt (les mannlig) forhold til prating og melding og ikke har behov for å vite hva jeg tenker og hva jeg gjør hvert sekund.

Så det fungerer tydeligvis å være tilbakeholden med sms! :-)

Jeg tror at mange av oss jenter (i allefall jeg) har opplevd så ofte at menn bare er ute etter en ting, eller viser interesse først og så trekker seg og hopper på en ny dame, at det er en måte å beskytte oss selv på. Og en måte å prøve å få mannen til å BLI hos oss litt på, jobbe for å bygge opp hans interesse sterk nok til å slutte med spillet og få ekte følelser.

Sukk, alt er bare usikkerhet og spill og indirekte hint og tolkninger. Skjønner ikke at så mange faktisk finner hverandre og blir par!... Vanskelige greier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Don Giovanni
Så det fungerer tydeligvis å være tilbakeholden med sms! :-)

Jeg tror at mange av oss jenter (i allefall jeg) har opplevd så ofte at menn bare er ute etter en ting, eller viser interesse først og så trekker seg og hopper på en ny dame, at det er en måte å beskytte oss selv på. Og en måte å prøve å få mannen til å BLI hos oss litt på, jobbe for å bygge opp hans interesse sterk nok til å slutte med spillet og få ekte følelser.

Sukk, alt er bare usikkerhet og spill og indirekte hint og tolkninger. Skjønner ikke at så mange faktisk finner hverandre og blir par!... Vanskelige greier.

Den ser jeg, men det illustrerer forsåvidt mitt poeng også: Det er egentlig revnende likegyldig hva slags spill dere setter igang. Vi blir ikke mer av den grunn, det tar bare litt mer tid før vi finner det ut. Det som skal bli, det blir uavhengig av spill. Men ikke forveksle dette med at det er like greit å hoppe til køys på første date. Jeg prater om kommunikasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest justanothergutt
Skjøner ikke poenget med å spille kostbar når det gjelder sms. Har den siste tiden møtt en del jenter på byen og fått deres nr. Om det gjelder sms eller messenger så virker det fryktelig viktig for jentene å ikke ta kontkakt først. Sånn er det hver gang om jeg så¨har hatt 10 messenger samtaler, så kan du banne på at jeg må starte den 11fte. Er det for de ikke er interisert? Bør jeg kutte ut å kontakte slike damer. Lurer på om jeg gjør noe feil jeg, for det blir slik hver gang. De fleste har sagt at ja til å møtes igjen............. :kjefte:

Svarer de deg ikke, er du ikke sexy nok... thats life!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De jeg ikke svarer, vil jeg ikke møte igjen :kaffe: (Og apropos; ufattelig mange gutter som ikke tar hintet når man ikke svarer, til og med når man sier rett ut at man ikke er interessert. Det får være grenser til jakting.)

Er nok litt kostbar, men ikke som et spill, det faller bare mest naturlig. Kan fort bli for intenst for meg, og da må jeg roe ned. Er forresten ikke av den sms-glade typen. Jeg liker litt rom for meg selv, selv om jeg er interessert. Trenger ikke å vite hva han gjør og føler til en hver tid. Har faktisk opplevd flere ganger at guttene overanalyserer meg enn at jeg gjør det tilbake :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jenta**
Tro meg (dere jenter): Det er langt mer irriterende å først forholde seg til en laber kontakt hvor svar-sms-en kommer etter en uke for så å måtte forholde seg til 15 sms-er til dagen. Har møtt så utrolig mange jenter som driver med slike kostbarhets-forsøk, og jeg går i fella hver gang. Tror jeg har med noen som kanskje har et sunt (les mannlig) forhold til prating og melding og ikke har behov for å vite hva jeg tenker og hva jeg gjør hvert sekund. Og så BAM! der kommer dem rennende inn som om dama har deltidsstilling på Telenor.

Min siste kjæreste hadde all grunn til å være kostbar. Hun er en attraktiv jente. Men det som gjorde at jeg falt for henne var den direkte, ærlige og åpne måten hun forholdt seg til meg på.

Kostbarhet er noe for Celina Midelfart og etpar tre andre jenter i landet. Skulle ønske resten kunne vise hvem de virkelig er fra starten.

Dessuten er vel sånne dramaqueen-spill litt...fjortis? Menn liker direkte kommunikasjon. Den beste måten å tilnærme seg en mann på er derfor...direkte kommunikasjon. Enkelt og greit.

Det tenker jeg også når det kommer til menn, at det beste er jo bare å sende melding når du vil ikke holde til bake fordi jenter lixom skal være "jaktet på" . Men det som er vanskelig for jenter(hvertfall meg) å vite er om gutten tar det som masing hvis du tar kontakt først noen ganger eller om det blir oppfattet som direkte kommunikasjon og at jenta da er trygg på seg selv ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jente22

Er imponert over at dere greier å holde ut og spille kostbar, jenter! Jeg greier ikke å tenke sånn. Eller, jeg hadde aldri sendt MASSE meldinger til en gutt jeg akkurat hadde møtt, men tenker f.eks ikke over at jeg ikke burde være den første som sender melding dagen etter første date, i hvert fall hvis det har gått bra.

Allikevel er jeg jo litt tilbakeholden på andre måter, ber f.eks ikke gutter ut først, og begynner ikke å prate om følelser før de gjør det. Men det bør merkes at dette er imidlertid det som føles naturlig for meg, jeg sitter aldri og tenker "nå må jeg ikke gjøre ditt og ikke gjøre datt"! Det blir for teit.

Stort sett har jeg vunnet på å ikke spille spesielt kostbar eller tvinge mannen til å jakte så veldig på meg. Prøver å behandle gutter som jeg hadde gjort med hvilken som helst annen venn. Jeg vil jo at en fyr skal like meg for den jeg er, ikke fordi jeg er uoppnåelig eller en "utfordring"! Da slutter de jo å være interesserte når du ikke er så kostbar lenger :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det handler ikke om å spille et spill. Ikke for meg i hvertfall. Jeg er heller ikke den som sender 20 sms'er når jeg har blitt kjent med deg (og intr). Synes at i begynnelsen av forhold (eller hva du nå vil kalle det) er greit å prøve å gi rom for å bli kjent med hverandre... Og nei, jeg vil ikke virke mer ivrig enn HAN. Hvorfor... vel mitt intryk er at menn ofte synes ikke-rett-på-sak blir mer mas, og jeg vil jo at han skal LIKE meg. Når man forhåpentligvis er blitt bedre kjent vet man også mer hvor man har hverandre, også på hyppigheten på å sende SMS :)

Og om du er så glad i rett fram, enkel kommunikasjon... hvorfor får du ikke sagt i fra om dette ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...