Gå til innhold

Bergans Melbu Shoftshell jakke

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

liker du den?

blir den klam?

har veldi lyst på denne, men er veldi redd den skal bli klam. er veldig varm som person. har tenkt å bruke den til det meste, shoppe, gå tur, ski, osv......

Skrevet

http://www.bergans.no/sider/start.htm

ER det noen som har en annen av bergans sine shoftshell jakker og kan si litt om hvordan de er?

grunnet til at jeg har sett på denne(kun på nett) er at det er den eneste jeg finner som er helt svart og med hette. dame modellen blir for små til meg. desverre.

Skrevet

Stormberg har en som er svart og har hette, men jeg kan jo ikke si om den vil passe til deg.

Stormberg og Bergans er sikkert ikke så forskjellige i stoffet, så jeg kan si at jeg er fornøyd med min til hverdagsbruk, dvs til og fra jobb, spasere tur osv, men anbefaler ikke til trening der man blir svett. Jeg syns softshell blir veldig klam inni når man blir svett, så til hardere fysisk aktivitet ville jeg valgt noe annet.

Skrevet

Jeg har nettopp kjøpt meg Bergans softshell jakke. Dette er ein herremodell og var svart med litt turkis under armene og nedover sidene. Jeg er veldig fornøyd med den. Den kosta kr.1195,- på G-sport ved Oslo City.

Skrevet

Jeg har en Bergans Stamsund softshell jakke. Den er god den. Jeg har stort sett brukt den til turbruk. Synes igrunnen den er passe varm, og har ikke blitt klam. Ser ikke form meg at dette er en jakke for hard fysisk aktivitet da...

Skrevet

Hei

takker for alle svar.

jakken blir nokk mest brukt til å dra på shopping, besøk...osv altså den ene jakke jeg skal bruke til det meste i vinter.

har en tynn jakke fra bergans jeg bruker til skikkelig trenings greier, men hadde håpet det gikk an å gå kvelds tur i denne jakka feks.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...