Gå til innhold

turn offs på kvinner

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vel da hadde de vel gjort nok for meg iallefall. En grei tømmestasjon.

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er lite vits i å ramse opp kroppslige turn-offs, når folk er så forskjellige. Vet f.eks. om DRITSexye damer som har mindre bryster enn meg selv, selv om jeg er en tynn gutt som ikke trener;) Dette fordi alt det andre enn puppene kan jo være perfekt. mao. har du en fin rumpe, søtt smil, eller et eller annet som er bra, driter man jo i om det er noe annet man mangler..

Derfor kan jeg heller snakke om en personlig egenskap som er turnoff og Veldig mange jenter trenger å jobbe med.. Jeg vet også at de fleste gutter misliker denne egenskapen både hos gutter og jenter. Og i tilegg er jenter overrepresentert når det gjelder å inneha denne egenskapen.

Det jeg snakker om er falskhet. om å være såå snill og prektig mot alle(og da spesielt de som har noe å tilby i form av sosial rang o.l.), helt til de er borte og da kommer sannheten fram og det er baksnakking i tjuende potens. Hvis dere skal være snille mot alle, så VÆR det! HELE tida! hvis ikke; unngå å snakke med disse personene dere misliker så sterkt! ikke gi uttrykk for følelser dere ikke har!

Hvordan er det mulig å stole på en slik person? Man kan jo bare fantasere seg fram til hva disse folkene egentlig mener, i og med at det meste de sier er formet og klipt til, slik at de som er tilstede der og da skal snakke positivt om henne til sine venner og alle skal like henne. Men egentlig gir hun f.. HUN ER BARE SNILL FORDI DET GAGNER HENNE.

fysjom!

gi meg en ærlig kvinne.

Vær ærlige, og drit i hva andre mener om dere! og hvis dere er snille mot alle, så vær det HELE tida. Ingenting gjør meg(og sikkert mange andre menn) mere kvalm enn nettopp dette. Det er bedre å drite på seg på første date;)

Skrevet

hehe.. ble litt overentusiastisk her, og mente å slette et par linjer, men de dukket jo opp igjen på bunnen..?

skulle også føyd til på begynnelsen at man driter i om det er noe annet man mangler, så lenge personligheten er bra..:)

Skrevet

turn off: damer som kan ALT, selvom de aldri har sett eller hørt nevneverdig om objektet før!!!!!!!!!!!! forøvrig en ting jeg ikke kan fordra med noen i det hele tatt. pleier faktisk å svare ganske kjapt tilbake hvis jeg avslører et individ i å komme med vrøvl, og forventer intet mindre tilbake, bortsett fra at jeg faktisk har såpass stor bredde både i livserfaring og kunnskap om enkeltting i et såpass bredt felt som jeg faktisk har.

har dumpet jenter før pga de kan fortelle meg hvordan jeg bør utføre min jobb og lignende. blir som om jeg skulle fortelle ei syerske hvordan tre nåla på en samsonite xxldøluxxe pro symaskin (et av de feltene jeg IKKE har peil på i det hele tatt, kan ikke sy tøy, bare mennesker).....

Skrevet

Hjulbeinte jenter. Jenter som er fanatisk opptatt av miljøvern.

Jenter som hater røyk.

Flate rumper som blir enda flatere fordi de hater stringtruser.

Rødt hår på fitta.

Dårlig humør.

Elendig og feig klesstil, sjuskete og "praktisk" hårfrisyre.

osv.osv.

Skrevet

Turnoff nr.1 er kvinner som er usikre har en tendens til å oppfatte alt som blir sagt på mest mulig negativ måte. (muligens et kommunikasjonsproblem...)

2. Kvinner som "må" fikse på alt ved en mann.

3.tynne (les ideal) kvinner...

4. egoisme

Skrevet

Eg trur at viss ein endrar litt på formulering av temaet, kan ein få ein veldig bra innsikt i forutsetnader for korleis kjøpe den beste hesten. Sjekk tannstatus, alder, farge, fysisk og psykisk form, arv eventuelt. Særdeles interessant.

Eller kanskje ny bruktbil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...