Gå til innhold

turn offs på kvinner

Fremhevede innlegg

Gjest Don Giovanni
Skrevet

Utseende: Hold kroppen i form med mindre du er genetisk begunstiget. En midje er minstekravet. Flat rompe er kjempeturnoff.

Personlighet: Masete klengedamer

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hehe!

Da må du lete i en annen åker :fnise:

Som jeg har skrevet ovenfor en plass, dama mi er snart 35, har unger og der i gården er det ingenting som henger.

Kjempe flott flat deilig mage, puppene er faktisk som på en 17 åring.

Det handler vel bare om og gidde å ta vare på seg selv...

Ser foresten her i nærmiljøet mange flotte damer i sin beste alder med flotte kropper og kjempe personlighet.

Riktig flotte er de :jepp:

Forklar meg hvordan jeg tar "vare" på puppene mine, er du snill.

Da jeg ble gravid som 19 åring begynte mine flotte struttepupper å få strekkmerker. Så, etter, 14 mnd med amming satt jeg igjen med to vrengte hengepupper. Magen var flat, ingen strekkmerker der, formene var flottere enn før, men puppene var totalt ødelagt.

Jeg valgte silikon, for å klare å fylle ut bh`en igjen.

Etter 4 Barn, har jeg fremdeles fin kropp. Fått litt strekkmerker rundt navelen, men har figuren i behold. Flat mage og kjøpepupper :fnise: Jeg kan takke min mor!

Jeg hadde et heldig utgangspunkt siden min mor også har figuren i behold (ikke puppene, vrengte baklommer der også) etter sine svangerskap. men _alle_ mine venninner som har gått igjennom svangerskap har blitt _merket_ av det. Det er da helt naturlig.

Arv har mye å si. At du har en flott kone er garantert pga arv. Ellers hadde ikke hun hatt pupper som en 17 åring. Da er det rimelig hodeløst om du mener at kvinner som har gått igjennom et eller flere svangerskap må ta bedre vare på kroppen sin. form på pupper, flat mage og strekkmerker kan ingen styre.

Noen får _aldri_ "sin" kropp tilbake etter en graviditet. Slik er det bare.

Skrevet

- psykiske plager (desverre klarer jeg ikke flere slike forhold)

- masing

- uttale seg om ting de ikke har peil på i offentlighet, og være bastante på det.

- baksnakke folk til hvem som helst, uten å tenke konsekvens i neste ledd.

- vil forandre på kjæresten. Hvorfor bli sammen med noen som ikke er bra nok i utgangspunktet?

- meg meg meg meg meg meg meg, åsså meg meg, - kanskje deg, - hvis der bra for meg.

..

damn, nå må jeg slutte, kunne skrevet i flere timer finner jeg ut ;).

Det er mange der ute som desverre taler en dårlig sak for kvinner flest. Heldigvis er det fleste oppegående kvinner å møte :).

Skrevet

Enig i at det er mange der ute som taler en dårlig sak for oss, dessverre. Samme gjelder for så vidt for menn også. Ikke alle eksemplarer som frister i like stor grad. :ler:

Det er visst ikke så fasiter på dette. Beroligende å se at menn er forskjelliger også i preferanser. Det er vel også min erfaring.

Gjest Provosert
Skrevet
Dere er dere selv lik!

Ikke min skyld at det farer godt avgårde med enkelte :ler:

Da kan kanskje dere fortelle meg hvorfor mange forblir like fete etter ett svangerskap som de har tatt på seg under???

Har sett mange eksempler på kvinner med flotte kropper før har blitt til miss XXXL

Det er vel ikke for at de trimmer for mye,eller at de ikke fortsetter vanene som de fikk under svangerskapet?

Du var utrolig provoserende! Din kone er en av de heldige som har blitt slank etter fødsel. Vet du at når en kvinne går gravid så er det utrolig mye som skjer med kroppen. Bl.a at magemusklene blir spent til sides, og på de fleste kommer de ikke på plass igjen der de hører hjemme. Dette har en fysioterapeut fortalt meg. Det nytter lite med sit-ups når magemusklene ikke er der de skal.

De fleste kvinner jeg kjenner som har gått gravide og har ammet har litt mage igjen etter fødsel, er slanke ellers, men magen har tross alt vært utspent.

Jeg kommer ikke på mer å si, for jeg kjenner jeg ble irritert. Ikke kom å si at man ikke tar vare på kroppen sin selv om man har litt mage og hengepupper.

Skrevet
Du var utrolig provoserende! Din kone er en av de heldige som har blitt slank etter fødsel. Vet du at når en kvinne går gravid så er det utrolig mye som skjer med kroppen. Bl.a at magemusklene blir spent til sides, og på de fleste kommer de ikke på plass igjen der de hører hjemme. Dette har en fysioterapeut fortalt meg. Det nytter lite med sit-ups når magemusklene ikke er der de skal.

De fleste kvinner jeg kjenner som har gått gravide og har ammet har litt mage igjen etter fødsel, er slanke ellers, men magen har tross alt vært utspent.

Jeg kommer ikke på mer å si, for jeg kjenner jeg ble irritert. Ikke kom å si at man ikke tar vare på kroppen sin selv om man har litt mage og hengepupper.

Unnskyld min uvitenhet!

Noen som følte seg truffet kanskje :filer:

Skrevet

For å skape litt balanse, må jeg også komme med noe her.

For det første, en er som regel ikke heldig som blir slank igjen etter fødsel. I de aller fleste tilfeller er det et resultat av hardt arbeid.

For det andre, mange får flat mage etterpå. Det er ikke bare magemuskler en skal trene, en må jo få bort fettet også.

Jeg, og mange flere, har ikke hatt problemer med å få tilbake kroppen etter fødsel

Gjest Elastica
Skrevet

Takk Jalp, for at du tok med litt om hva som er positivt også.

Jeg kan selvfølgelig holde meg unna en slik tråd, og kommenterer derfor ikke mer av det som står her.

Likevel klarer jeg ikke la være å tenke at det ikke er alt som lar seg fikse ved "å ta vare på seg selv" eller "å holde seg i form".

Forresten har jeg født tre barn, løper fortere enn de fleste når jeg er i form, men har innsett at enkelte ting må man faktisk under kniven for å fikse. Og det har jeg ikke lyst til.

Fint å se at man kan være attraktiv likevel. :)

Gjest Elastica
Skrevet
For å skape litt balanse, må jeg også komme med noe her.

For det første, en er som regel ikke heldig som blir slank igjen etter fødsel. I de aller fleste tilfeller er det et resultat av hardt arbeid.

For det andre, mange får flat mage etterpå. Det er ikke bare magemuskler en skal trene, en må jo få bort fettet også.

Jeg, og mange flere, har ikke hatt problemer med å få tilbake kroppen etter fødsel

Jeg er veldig enig i dette, Nabodama. Hardt arbeid. Blod, svette og tårer. Kanskje det likevel er enklere for noen enn for andre?

Skrevet
denne tråden er forbudt for kvinner.. ok? bare menn får svare her.

hilsen TUTTa

Behøver jeg å si mer?

Mine turn-offs er lav intelligens og/eller lav alder (dvs under ca 25).

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Gulp her er det bare å gjemme seg i kottet skjønner jeg..:ler:

Jalp sier det så bra og det er flott at det finnes menn som tenker i de baner, noe som dessverre er ikke alt for vanlig.

Nå er jeg en av de heldige som ikke har problemer med oppmerksomhet fra menn, enda jeg etter å ha lest denne tråden burde ha det :ler:

Gjest Mysticgirl
Skrevet
Hei damer.

Kan dere med hånda på hjertet si at dere aldri har sett en dame/kvinne med den strøkne naturlige kroppen som ikke på noen vis er fikset på???

Enda hun har fått barn!

Jepp jeg var den dama ;)

Helt strøken kropp etter fødsel nr 1 :)

Etter fødsel nr 2..tja enda bra strøken..kanskje bare litt strekkmerker på magen, men pene pupper og slank ellers..

Etter fødsel nr 3..nei da skal jeg si at jeg ble mer eller mindre ødelagt..sukk..magen er ikke som den engang var, heldigvis så berger jeg med på puppene som tiltross for at de er store og henger litt, så er de fyldige..

Men magen...huff forstår at menn ikke liker ødelagt mage ja..Men så skal jo ikke jeg ha de mannfolkene som ikke liker det heller :ler:

Gjest koosejenta
Skrevet
Jepp jeg var den dama ;)

Helt strøken kropp etter fødsel nr 1 :)

Etter fødsel nr 2..tja enda bra strøken..kanskje bare litt strekkmerker på magen, men pene pupper og slank ellers..

Etter fødsel nr 3..nei da skal jeg si at jeg ble mer eller mindre ødelagt..sukk..magen er ikke som den engang var, heldigvis så berger jeg med på puppene som tiltross for at de er store og henger litt, så er de fyldige..

Men magen...huff forstår at menn ikke liker ødelagt mage ja..Men så skal jo ikke jeg ha de mannfolkene som ikke liker det heller :ler:

eenig med deg ja..jeg er fyldig,har store pupper men de henger,heldigvis er det fyll i de enda...

Men det hindrer meg ikke i å vise meg naken ,vise at jeg liker å være aktivt sexuelt,tørre og vil ha lyset på når jeg skal ha sex...

Selv om jeg er fyldig så har jeg ikke komplekser for kroppen min..Jeg har ei stor fyldig rompe og det ser ut til at mange liker det....

Jeg tror at selv om jeg har en henge mage,store pupper og er fyldig så har jeg god selvtillit og tørr å være meg selv tiltross for det...

Jeg kler meg ganske så sexy,og orker ikke å gjemme meg i store klær..

Tror nok at hvis du har selvtillit og er fornøyd med den du er så har ikke kroppen så mye å si og er du fornøyd så er også mannen det....

Vil tro at en mann heller velger en dame med hengemage som er aktiv sexuelt,stolt av kroppen sin og vet hva hun vil ,enn ei slank jente med dårlig selvtillit...det er iallefall mitt inntrykk:)

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Jeg får utslett av:

SURE og TEITE kvinnfolk. De er faktisk verre enn SURE og TEITE menn. SURE og TEITE kvinnfolk er kommet inn i tilstanden i mangel av god elskov.

Ellers er kvinner stort sett herlige skapninger.

• 2 uker senere...
Gjest Gjest_Tutta_*
Skrevet

hilsen TUTTa

Hår under arma

Skrevet (endret)

hilsen TUTTa

1. Hes røykestemme på middelaldrende dame

2. Grå, gusten røykehud

3. Stor fedme

4. Skinnmagre damer uten former

5. Surhet/ bitchyness

6. Silikonpupper

7. Lepper som er "oppblåste"

Nevner ikke urenslighet osv, siden det neppe er så aktuelt for normale damer.

Satyr

Endret av Satyr
Skrevet

Synes faktisk at det suverent værste er de der glamormodel-typene.

De som aldri holder en samtale i gang, som sitter å stirrer i luften, med personligheten til et Donald-blad: fint å se på i 5 min, men overhode ingenting mer.

Forøvrig er ikke snus akkurat måten å sjarmere meg i senk på.

Skrevet (endret)

Heey, ikke generaliser a' mann :)

Jeg er samboer med ei som finansierte studiene sine som glam-modell. Hun klarer fint å holde en samtale i gang, og er utdannet petroleumsingeniør.

Edit: Silikonpupp er forsåvidt akkurat like fint som vanlig pupp.. så lenge det er gjort proposjonalt med resten av kroppen.. dvs ikke buler og strutter ut unormalt. Botoxlepper er derimot ikke så.. pent.

Endret av caso

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...