Gå til innhold

turn offs på kvinner

Fremhevede innlegg

Skrevet
Samme for meg om du bryr deg eller ikke. Det var bare ment som et tips ;) Ingenting å bli sur for.

Bare damp i vei du! :)

Jeg er ikke sur, bare utrolig lei av "tips" som innebærer at jeg må endre meg for at flere menn skal like meg. What's the point?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Du kommer til å slite litt etter hvert, med mindre du skal hoppe fra den ene ungpiken til den andre og aldri etablere et fast forhold ;)

Skulle likt å møtt den damen som gidder å drive akrobatikk tre ganger i uken for å holderumpehullet glatt...oh my!

Du trenger en dame som ikke har jobb, ikke skal ha barn og ellers ha hele fritiden klar til barberingsvedlikehold ;)

Gærne menn!

Dere barberer jo musa hele tiden, så da kan dere vel barbere bak også, hvis det er nødvendig. Mange jenter har forøvrig ikke hår i rumpa.

Menn liker ikke "mandige" kvinner. En skinnmager dame kan i senga minne om en tenåringsgutt, altfor hard og kantete i kroppen. Og det er turn off så det holder.

Skrevet
Jeg er ikke sur, bare utrolig lei av "tips" som innebærer at jeg må endre meg for at flere menn skal like meg. What's the point?

Temaet for tråden er hva som er turn-offs, så det må du vel tåle å lese. Det er en annen tråd her om hva som er turn-off med menn, og der er det langt flere innlegg !

Dessuten får man kreft av å røyke, det er en dødelig uvane.

Skrevet

Eh...

Hvorfor i all verden går du inn på en tråd som heter "turn offs på kvinner" da?

Grinete damer er forresten også turn-off.

Bare røyk enda mere du. :)

Skrevet

Noen som ikke tåler å høre at folk har andre meninger enn dem selv?

Synes det er greit å lese hva menn synes er "turn off" på kvinner, men det må da ikke bety at jeg må endre alt det menn ikke liker? Er en forskjell der, vet dere. :)

Skrevet
Noen som ikke tåler å høre at folk har andre meninger enn dem selv?

Synes det er greit å lese hva menn synes er "turn off" på kvinner, men det må da ikke bety at jeg må endre alt det menn ikke liker? Er en forskjell der, vet dere. :)

:forvirra:

Jeg tåler fint å høre at folk har andre meninger enn meg. Det var jo strengt tatt du som begynte å klage på at mine meninger ikke samsvarte med dine.

Jeg har også skrevet flere ganger at det er samme for meg om du røyker eller ikke. Jeg forventer heller ikke at du slutter å røyke.

:)

Skrevet

Her er min personlige turnoff liste på kvinner:

-tynne/magre kvinner. Virkelig turnoff. Heller litt for mye enn litt for lite:-)

-Oversminket. Kvinner som til en hver tid må ta på betydelige mengder sminke for i det hele tatt å gå ut døra. Ekkelt...

-Hårete armer, bein, mus, overleppe:-) Yikes!

For øvrig er det VELDIG få kvinner som er direkte motbydelige:-)

Skrevet
:forvirra:

Jeg tåler fint å høre at folk har andre meninger enn meg. Det var jo strengt tatt du som begynte å klage på at mine meninger ikke samsvarte med dine.

Jeg har også skrevet flere ganger at det er samme for meg om du røyker eller ikke. Jeg forventer heller ikke at du slutter å røyke.

:)

Det var en annen gjest i denne tråden som ikke var like fin i målet som deg. :)

Skrevet
Det var en annen gjest i denne tråden som ikke var like fin i målet som deg. :)

OK :)

Skrevet

Denne har jeg sansen for. Å legge seg flat for ett eller annet ideal, har jeg ikke sansen for. Vær den du er, det liker jeg.

Turn off er:

-Overflatiske kvinner som bruker en formue på sitt ytre og seg selv

-De som bedømmer og klassifiserer andre etter fasade/ utseende

-De som synes det er dumt med krig og fred og sånnt...

-De som alltid er misfornøyde, de som alltid synes de må kunne forlange bedre..av alle andre enn seg selv (fordi de fortjener det?)

Med disse egenskapene er det uten betydning at hun kan være flott/ pen..etc..

Turn on er:

-Selvironi, humør og humor

-Selvstendighet

-Selvtillit og innsikt

-Ydmykhet

-God formuleringsevne

Med disse egenskapene er det underordnet hvordan hun er skapt.

Skrevet
Turn on er:

-Selvironi, humør og humor

-Selvstendighet

-Selvtillit og innsikt

-Ydmykhet

-God formuleringsevne

Med disse egenskapene er det underordnet hvordan hun er skapt.

:rødme:

Jada, jeg er klar over at tråden heter "turn off på damer", men det var allikevel utrolig hyggelig å lese det motsatte! Særlig etter å ha lidd seg igjennom beskrivelser av ekle hengepupper og annen styggedom, som gjør at jeg (og mange med meg) egentlig bare burde låse oss inne i huset og slippe å plage omverdenen med vårt ekle utseende.

Til opplysning: det finnes ikke den grønnsak i verden som kan få pupper som har ammet noen unger til å bli spretne og faste som en 17-årings. Sånn er det bare.

Gjest lars luing
Skrevet

Turn off lista mi:

1) Overparfymerte damer (gir med åndenød)

2) Damer som røyker - ææææsj - spesielt blandet med mye parfyme

3) Sytete Se og Hør lesende kjærringer

4) Eplekjekkhet kombinert med lav IQ (henger ofte sammen)

5) Urenslighet

6) Damer med herre- /hengemage (Damer som røyker får det pga ubalansen i hormonene røyken gir)

7) Damer som er like aktive som en død sel i senga

8) Damer som driver med dikke dikk babyspråk

9) Damer som gjør seg til offer for for absolutt alt

10 MAS!!!

Skrevet
:rødme:

Jada, jeg er klar over at tråden heter "turn off på damer", men det var allikevel utrolig hyggelig å lese det motsatte! Særlig etter å ha lidd seg igjennom beskrivelser av ekle hengepupper og annen styggedom, som gjør at jeg (og mange med meg) egentlig bare burde låse oss inne i huset og slippe å plage omverdenen med vårt ekle utseende.

Til opplysning: det finnes ikke den grønnsak i verden som kan få pupper som har ammet noen unger til å bli spretne og faste som en 17-årings. Sånn er det bare.

Hehe!

Da må du lete i en annen åker :fnise:

Som jeg har skrevet ovenfor en plass, dama mi er snart 35, har unger og der i gården er det ingenting som henger.

Kjempe flott flat deilig mage, puppene er faktisk som på en 17 åring.

Det handler vel bare om og gidde å ta vare på seg selv...

Ser foresten her i nærmiljøet mange flotte damer i sin beste alder med flotte kropper og kjempe personlighet.

Riktig flotte er de :jepp:

Skrevet
Hehe!

Da må du lete i en annen åker :fnise:

Som jeg har skrevet ovenfor en plass, dama mi er snart 35, har unger og der i gården er det ingenting som henger.

Ser foresten her i nærmiljøet mange flotte damer i sin beste alder med flotte kropper og kjempe personlighet.

Riktig flotte er de :jepp:

Så alle som får hengepupper tar ikke vare på seg selv? Hva med når man er 40år, tynn og sprek og alikevel har pupper som tyngdekraften har tatt? Har man ikke tatt vare på seg selv bare fordi de henger? Og hvorfor vil du ha en 17åring sine pupper når du er 35? Synes det bare var kvalmt.

Skrevet

Det kan nok gjelder mange områder på kroppen det, men akkurat puppene lever faktisk litt sitt eget liv. Kanskje dama di på mystisk vis ikke reagerer på tyngdekraft eller noe? ;)

Jeg har i alle fall til gode å se pupper på voksne damer som er spretne som på en 17-åring (men nå har ikke jeg så god greie på 17-åringers pupper heller, da. Det skal jeg innrømme.).

Ja til å ta vare på seg selv, men det er faktisk ikke alt som kan påvirkes av det. Eller hva med menn som mister håret- tar de heller ikke vare på seg selv? Aldring kalles det, både med hensyn til hengepupper og håravfall, og det er naturlig om vi liker det eller ei.

Skrevet
Så alle som får hengepupper tar ikke vare på seg selv? Hva med når man er 40år, tynn og sprek og alikevel har pupper som tyngdekraften har tatt? Har man ikke tatt vare på seg selv bare fordi de henger? Og hvorfor vil du ha en 17åring sine pupper når du er 35? Synes det bare var kvalmt.

Dere er dere selv lik!

Ikke min skyld at det farer godt avgårde med enkelte :ler:

Da kan kanskje dere fortelle meg hvorfor mange forblir like fete etter ett svangerskap som de har tatt på seg under???

Har sett mange eksempler på kvinner med flotte kropper før har blitt til miss XXXL

Det er vel ikke for at de trimmer for mye,eller at de ikke fortsetter vanene som de fikk under svangerskapet?

Skrevet
Dere er dere selv lik!

Ikke min skyld at det farer godt avgårde med enkelte :ler:

Da kan kanskje dere fortelle meg hvorfor mange forblir like fete etter ett svangerskap som de har tatt på seg under???

Har sett mange eksempler på kvinner med flotte kropper før har blitt til miss XXXL

Det er vel ikke for at de trimmer for mye,eller at de ikke fortsetter vanene som de fikk under svangerskapet?

Det er da litt forskjell på generell kroppsvekt og brystene. Man kan alltids trene og stramme opp, men med puppene er det svært vanskelig (om ikke helt umulig). Det kan best sammenlignes med rynker, umulig å gjøre noe med, om man ikke legger seg under kniven.

Skrevet
Ja til å ta vare på seg selv, men det er faktisk ikke alt som kan påvirkes av det. Eller hva med menn som mister håret- tar de heller ikke vare på seg selv? Aldring kalles det, både med hensyn til hengepupper og håravfall, og det er naturlig om vi liker det eller ei.

Ja, og det er mange kvinner som ikke kunne tenke seg å være sammen med en mann med måne. Mens noen ikke bryr seg. Det samme gjelder selvsagt for menn og hengepupper.

Gjest Ivankah
Skrevet
Du kommer til å slite litt etter hvert, med mindre du skal hoppe fra den ene ungpiken til den andre og aldri etablere et fast forhold ;)

Skulle likt å møtt den damen som gidder å drive akrobatikk tre ganger i uken for å holderumpehullet glatt...oh my!

Du trenger en dame som ikke har jobb, ikke skal ha barn og ellers ha hele fritiden klar til barberingsvedlikehold ;)

Gærne menn!

Kjære medkvinner, siden dere gjerne vil vite hva menn ikke liker da dere går inn på tråden, hvorfor kan dere ikke ta denne info'en for det den er istedenfor å forsvare dårlige vaner med nebb og klør??

Vil dere egentlig ha et ærlige svar på hva menn liker eller vil dere bare høre mannen deres si: neeeeida, du ser ikke feit ut! for n'te gang?

Personlig kan jeg forstå at man ikke kan hjelpe for at brystene henger, men kroppshår kan man fint styre unna...alle kan ta et par ekstra minutter i dusjen. Det finnes en haug av hårfjerningsmetoder dersom dette kan være vanskelig, man bør aldri slutte å være attraktiv for den man elsker, overraskende er det sånn for mange; så snart man møter noen man virkelig liker, er det ikke så farlig lenger, og alt forfaller. Dette gjelder seff både for menn og kvinner

Skrevet

Hei damer.

Kan dere med hånda på hjertet si at dere aldri har sett en dame/kvinne med den strøkne naturlige kroppen som ikke på noen vis er fikset på???

Enda hun har fått barn!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...