Gå til innhold

turn offs på kvinner

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_tutta_*
Skrevet

denne tråden er forbudt for kvinner.. ok? bare menn får svare her.

hilsen TUTTa

Videoannonse
Annonse
Skrevet
denne tråden er forbudt for kvinner.. ok? bare menn får svare her.

hilsen TUTTa

Pupper som Vrengte bukselommer :nei:

Hengepupper som rekker ned til magen.

Lite inteligente kvinner.

Sure kvinner.

Urenslige kvinner.

Kvinner som absolutt skal ha ubarbert dusk mellom bena.

Kvinner som baktaler andre.

Kvinner med for høye tanker om seg selv.

Skrevet

Turn-offs:

Jeg skal ikke klage, for 99% av de damene jeg har truffet i mitt liv er delikate, velpleide, nydelige skapninger, som kvinner jo stort sett er. Urenslighet er meget sjelden blant jenter, det er ihvertfall min erfaring.

Men min personlig turn-off liste ser slik ut:

1. Magre damer er kjipt. Det må være pupp, rumpe, lår, former.

2. Stygge føtter (har ørlite grann fot-fetisj...)

3. Hårete mus, armer, ben. Hår i rumpa er fryktelig turn-off !

5. Dårlig ånde (røyk..)

Skrevet

Dårlig ånde er nummer en. Tett fulgt av røykånde. Eller kanskje røykånde er verst? Har ikke prøvd å kline med en røyker på 6 år, så egentlig vet jeg ikke helt. Ille er det iallfall.

Så er det hårete bein. Det er det bare jeg som får ha.

Og skinnmagre jenter liker jeg heller ikke. Men de får gjerne ha litt muskler. Men de må være myke også. En myk men muskuløs rumpe er bare helt... Wow!!

Silikonpupper er helt galt. Pupper skal først og fremst være naturlige. De kan godt være små, men de må være deilig myke når man tar på dem.

Enorme mugger som sagger liker jeg ikke. Men før de gir etter for tyngdekraften er det jo et enormt pluss. Synd det der med gravitasjon.

Skrevet

Glattbarbert mus

For mye sminke

Øyenbryn som er for mye nappet (sånn at det bare er en strek igjen)

Urenslig

Negativ og klagete

Nekter meg å se på kroppen hennes når hun er naken

Kjedelig sex med bare misjonær og ingenting spennende, spesielt hvis hun nekter å suge

Og sist men ikke minst: at hun rakker ned på andre for å føle seg bedre selv

Gjest Gjest_Julie_*
Skrevet
Fysisk: Fett.

Psykisk: Masing.

Det første forstår jeg godt!

Det andre har jeg virkelig forstått etterhvert, ja! Selv om kvinner ikke tror de maser så er det mulig at alt som kommer ut av munnen på en kvinne rett og slett blir oppfattet som "mas" av menn. :tristbla:

Skrevet
Pupper som Vrengte bukselommer :nei:

Hengepupper som rekker ned til magen.

Du kommer til å slite litt etter hvert, med mindre du skal hoppe fra den ene ungpiken til den andre og aldri etablere et fast forhold ;)

3. Hårete mus, armer, ben. Hår i rumpa er fryktelig turn-off !

Skulle likt å møtt den damen som gidder å drive akrobatikk tre ganger i uken for å holderumpehullet glatt...oh my!

Du trenger en dame som ikke har jobb, ikke skal ha barn og ellers ha hele fritiden klar til barberingsvedlikehold ;)

Gærne menn!

Skrevet
Du kommer til å slite litt etter hvert, med mindre du skal hoppe fra den ene ungpiken til den andre og aldri etablere et fast forhold ;)

Skulle likt å møtt den damen som gidder å drive akrobatikk tre ganger i uken for å holderumpehullet glatt...oh my!

Du trenger en dame som ikke har jobb, ikke skal ha barn og ellers ha hele fritiden klar til barberingsvedlikehold ;)

Gærne menn!

Eller late kvinnfolk!

Dere trur jo når dere har en på kroken så er dere berga, da er det bare og slenge seg ned i sofaen med potetgull og cola,bli feit, lat og ekkel...

(Ja jeg vet at ikke alle er sånn!)

Dama mi er snart 35år, har barn og ett aktivt liv (Nei ikke noe sats freak)

hun har verdens fineste kropp og vet og ta vare på den.

Finnes ikke sag i puppene eller rumpa hennes (Nei. Ingen silikon)

Gjest Mysticgirl
Skrevet
Eller late kvinnfolk!

Dere trur jo når dere har en på kroken så er dere berga, da er det bare og slenge seg ned i sofaen med potetgull og cola,bli feit, lat og ekkel...

(Ja jeg vet at ikke alle er sånn!)

Dama mi er snart 35år, har barn og ett aktivt liv (Nei ikke noe sats freak)

hun har verdens fineste kropp og vet og ta vare på den.

Finnes ikke sag i puppene eller rumpa hennes (Nei. Ingen silikon)

Hmm trodde det var menn som ble late jeg, når de fikk oss på kroken..Kan jo føle seg snytt da ja!

Men det kan vel gå begge veier

Gjest Gjest_Hm_*
Skrevet

Masing, kjefting, klaging. Ikke noe som skrur av lysten min som det.

Ellers var jeg en gang til sengs med en jente som startet hele greia med å nærmest liste opp alt hun ikke likte eller gjorde seksuelt, inkludert "alt som ikke er vanlig". Det viste seg at alt annet enn misjonær under dyna ikke var vanlig :) Hadde jeg fulgt instinktene hadde jeg rømt allerede under talen, da den var en skikkelig turn-off. Dessverre hadde hun en deilig, stor rumpe, og jeg fulgte ikke min egne bange anelser. Nå likte hun jo ikke å bruke den rumpa til annet enn å sitte/ligge på den, så det gav meg jo ikke noe likevel :fnise:

Skrevet
Hmm trodde det var menn som ble late jeg, når de fikk oss på kroken..Kan jo føle seg snytt da ja!

Men det kan vel gå begge veier

Jeg bor i en liten by i nord-norge,ser damer som gikk på skole når jeg gjorde for X antall år siden :)

De var flotte damer da,i dag sitter de med mann og barn.

- De er blitt feit

- Ser ikke ut til at de bryr seg nevneverdig i klesveien.

- osv

Selvfølgelig er det begge veier.

Skrevet
Masing, kjefting, klaging. Ikke noe som skrur av lysten min som det.

Ellers var jeg en gang til sengs med en jente som startet hele greia med å nærmest liste opp alt hun ikke likte eller gjorde seksuelt, inkludert "alt som ikke er vanlig". Det viste seg at alt annet enn misjonær under dyna ikke var vanlig :) Hadde jeg fulgt instinktene hadde jeg rømt allerede under talen, da den var en skikkelig turn-off. Dessverre hadde hun en deilig, stor rumpe, og jeg fulgte ikke min egne bange anelser. Nå likte hun jo ikke å bruke den rumpa til annet enn å sitte/ligge på den, så det gav meg jo ikke noe likevel :fnise:

Kunne ikke vært mere enig :jepp:

Skrevet

Jenter som røyker!

Tenk på hvor mange kjekke menn som mister interessen når de ser at dere røyker. Det burde vel være bra motivasjon for å slutte?

Skrevet

Shit, denne tråden gav ikke de med spiseforstyrrelser mye håp ihvertfall. Menn er skumle, man må jo være kriseberedt hele tiden, om man skal klare å holde interessen oppe. For det kryr av lekre damer i verden

Skrevet
Shit, denne tråden gav ikke de med spiseforstyrrelser mye håp ihvertfall. Menn er skumle, man må jo være kriseberedt hele tiden, om man skal klare å holde interessen oppe. For det kryr av lekre damer i verden

Jeg synes nå heller det er blitt skrevet at mange menn foretrekker kvinnlige former. Dessuten er vel ikke dete en mer "rå" liste enn det jentene skrev som sine turn off, snarere tvert i mot.

Skrevet
Tenk på hvor mange kjekke menn som mister interessen når de ser at dere røyker. Det burde vel være bra motivasjon for å slutte?

Hvorfor skulle jeg bry meg? Hvis en mann ikke vil ha meg fordi jeg røyker, så er ikke han rett for meg. Hvis en mann ikke vil ha meg fordi jeg ikke har store pupper, så er ikke han rett for meg. See?

Gjest lillebøll
Skrevet

-Urenslighet

-Lange tånegler

-Ustelte negler

-Hår på alle kanter. Spesielt under armene.

-Uren hud.

-Bimbo-oppførsel.

-Lav iq.

Skrevet
Hvorfor skulle jeg bry meg? Hvis en mann ikke vil ha meg fordi jeg røyker, så er ikke han rett for meg. Hvis en mann ikke vil ha meg fordi jeg ikke har store pupper, så er ikke han rett for meg. See?

Samme for meg om du bryr deg eller ikke. Det var bare ment som et tips ;) Ingenting å bli sur for.

Bare damp i vei du! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...