Sandman Skrevet 7. april 2003 #21 Skrevet 7. april 2003 Feber i 37,8 er ikke å spøke med, det skal jeg bare fortelle dere!
starie Skrevet 7. april 2003 Forfatter #22 Skrevet 7. april 2003 Feber i 37,8 er ikke å spøke med, det skal jeg bare fortelle dere!
Gjest Anonymous Skrevet 8. april 2003 #23 Skrevet 8. april 2003 Kvinner er mest hos legen, så det så.
starie Skrevet 8. april 2003 Forfatter #24 Skrevet 8. april 2003 Kvinner er mest hos legen' date=' så det så.[/quote'] Det er fordi gutta ikke tør fordi de vet at de egentlig ikke er så veldig syke
Gjest Poirot Skrevet 8. april 2003 #25 Skrevet 8. april 2003 Ja, og noen er så tøffe at de ikke vil innrømme at noe er galt...se innlegg ovenfor...
Gjest Anonymous Skrevet 9. april 2003 #26 Skrevet 9. april 2003 Og noen trenger ikke legeerklæring for å gå til sengs... Mens de krever det av partneren..
Gjest Anonymous Skrevet 9. april 2003 #27 Skrevet 9. april 2003 Faktum er at mannfolk er altfor dårlige til å gå til legen, mange symptomer blir oversett, puttet i en skuff, glemt av forskjellige psykologiske årsaker (samme grunn som at mange menn putter "vanskelige" regninger i skuffen, som om de skulle "forsvinne"?) Mange som har krepert pga den opp igjennom årene (skjerpings karer) Personlig så synes jeg at man skal dulle litt med hverandre hvis ens bedre halvdel er syk, og ikke avfeie med "sytekopp!" Føler man seg dårlig så har vel ikke "en skala av smerter" mye for seg, eller? empati-zloty
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 12. april 2003 #28 Skrevet 12. april 2003 Kvinner er mest hos legen, så det så. Det er sikkert fordi det er så mange kjekke og ledige menn som er leger *vifte med ironiflagget*
Barbie Skrevet 12. april 2003 #29 Skrevet 12. april 2003 Gjett om jeg kjenner meg igjen....! :o Når mann min er syk,da er han SYK da. :cry: En liten forkjølelse,og han er nesten døden nær! Da har han det SÅ fælt,og vil helst bare bli stelt for "stakkar". Han sutrer og klager,og synes fryktelig synd på seg selv. Snålt det der gitt,men han er jo god også da Ismen
Gjest King James VI Skrevet 12. april 2004 #30 Skrevet 12. april 2004 jeg er mann og jeg går på jobb om jeg har 40 i feber men jeg ble sendt hjem når jeg gjorde det.men jeg har lurt på hvordan jeg kom meg på jobb og hjem igjen. men jeg kan være enig mange menn klager veldig når de er syke. min far gjør det..og jeg ser ikke vitsen. jeg gidder ikke en gang si når jeg er syk.. nei vist jeg ville være i et rom med syke folk la det være kvinner dere klager iverfall ikke sån som det mesteparten av alle menn gjør.. nei selvom jeg er mann så synnes jeg menn klager for mye når de er syke...jeg synnes ikke man skal si noe er man syke så holder man kjeft så kan man se om det går over går det ikke over på 1 månde da burde man kanskje gå til legen.
Gjest Anonymous Skrevet 12. april 2004 #31 Skrevet 12. april 2004 er ikke den normale kropps tempratur...37 grader? nei da må jo 37,8 være farlig...kan det egentlig regnes som feber?
Donnie Darko Skrevet 12. april 2004 #32 Skrevet 12. april 2004 Skjønner ikke at menn syter over barbering' date=' når vi har mye større områder vi må ta! :D[/quote'] Si ikke det...
AlleyCat Skrevet 14. april 2004 #33 Skrevet 14. april 2004 Hva er det med mannfolk som er syke? Bare dere er litt forkjølet, så må dere være hjemme fra jobb og kan ikke hjelpe til i huset. Er det fordi menn har lavere smerteterksel enn kvinner har? Noen av dere jenter som kjenner dere igjen i det jeg skriver? Blir forbanna av at gubben oppfører seg som en diger baby bare han er litt sår i halsen. Nei. Overhodet ikke. Her er man ikke hjemme fra jobb før man har lungebetennelse, halsbetennelse og ørebetennelse samtidig. Ikke sytes det heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå