Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det med mannfolk som er syke? Bare dere er litt forkjølet, så må dere være hjemme fra jobb og kan ikke hjelpe til i huset.

Er det fordi menn har lavere smerteterksel enn kvinner har?

Noen av dere jenter som kjenner dere igjen i det jeg skriver?

Blir forbanna av at gubben oppfører seg som en diger baby bare han er litt sår i halsen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja si det. Hørte en kommentar på fredag. "Jenter som synes det er vondt å føde skulle bare vist hvordan guttene har det nå de er forkjølet."

Bekrefter vel det du sier. De er sveklinger! :ler:

Gjest Embla s
Skrevet

Noen av dere jenter som kjenner dere igjen i det jeg skriver?

Blir forbanna av at gubben oppfører seg som en diger baby bare han er litt sår i halsen.

:enig: !!!!

Gjest Hulderjenta
Skrevet

Uff ja... Syke menn er noe av det mest ynkelige som finnes... Bare "sukk og stønn" og "stakkars meg"!

Bra at ikke mannfolk har mensen!!! Tenk dere en mann med menssmerter!! :ler::ler:

Skrevet
Uff ja... Syke menn er noe av det mest ynkelige som finnes... Bare "sukk og stønn" og "stakkars meg"!

Bra at ikke mannfolk har mensen!!! Tenk dere en mann med menssmerter!! :ler::ler:

Jeg vil ikke tenke på det en gang.. :ler:

Skrevet

Kanskje det er nettopp FORDI menn ikke har mensen. Ikke føder de barn heller.

Ikke må de vokse leggene heller.

I det hele tatt lever de små, søte smertefrie liv.

Ikke rart de nesten dauer av litt snørr. De har jo ingen trening i å være syke/ha vondt, stakkars.

syk.gif

Gjest Anonymous
Skrevet

Mannen min er ikke sånn i det hele tatt han... Han er så tøff at. Når nesa renner og halsen er litt sår og han kanskje har litt feber, så gjør han akkurat som han pleier og sitter framfor dataen, eller glor på tv...

Skrevet

Du er heldig du Gjest - som har en slik mann :ler:

Gjest dorian
Skrevet

Tydelig at dere aldri har tatt skjegget der det er tjukkest på haka, med en sløv høvel :roll:

Snøft...

dorian :ler:

Gjest gotthard
Skrevet

når jeg var syk før så var jeg syk , så et rart lys vær gang jeg hostet , skreiv testamentet når su merket smerter et sted.

så blei jeg alene med ungen , og ting blei forandre.

nå smører jeg mastpakke med minst 45 i feber , jeg kjører på trening mens snørr og høste sloss om plassen på frontruta , jeg vasker klær og lager middag der jeg før lå og ynka meg i en krok.

trur det er fordi gutta veit de for lit ekstra kos om de klager mye jeg..

og ja , prøv og barber bort en 2 dagers under nesa med lit sløv høvel

Skrevet

Skjønner ikke at menn syter over barbering, når vi har mye større områder vi må ta! :D

Gjest Anonymous
Skrevet

Faren min er overhodet ikke en slik mann. Han er sjelden syk, og hvis han er det skal det mye til før han er hjemme fra jobben. Husker den gangen han fikk hjerteinfarkt. Moren min så på han i flere dager at han var dårlig, men selv sa han "det er ingenting".

Samboeren min har jeg ikke så mye erfaring med. Han har ikke vært særlig syk etter at han ble sammen med meg. Det som er merkelig er at han ofte var syk før han traff meg...

Selv er jeg nok mere sytete, er sjelden hjemme fra jobben. Men føler meg ofte tung i hodet når jeg er forkjølet, og dermed blir jeg slapp og gjør lite.

Gjest Anonymous
Skrevet

Min eks. var slik som gikk rett til sengs når HAN var syk..

Da jeg var syk fikk jeg ikke lov til å gjøre det samme. Selv om jeg hadde over 40 i feber og hadde en liten unge å ta meg av..(Det hadde jo ikke han :roll: ) Fikk heller ikke hjelp da jeg hadde så vondt at jeg fikk pencilin av tannlegen heller...ei heller da jeg knapt klarte å stpå på beina..

Maken til manglende evne til empati..eller hva skal man si?? Grusomme samvittighetsløse mannfolk(psykopater!!)

Skrevet
Tydelig at dere aldri har tatt skjegget der det er tjukkest på haka, med en sløv høvel :roll:

Snøft...

dorian :ler:

Ahhhh... NU vet jag varför min man har skägg! :hoho:

Skrevet

Det er fordi dere skal bli dullet og tatt vare på bestandig ellers det... Å være syk er eneste sjansen til å slippe å være den store, staute, sterke hele tiden .... :wink:

:sjarmor:

Gjest Anonymous
Skrevet
Min eks. var slik som gikk rett til sengs når HAN var syk..

Da jeg var syk fikk jeg ikke lov til å gjøre det samme. Selv om jeg hadde over 40 i feber og hadde en liten unge å ta meg av..(Det hadde jo ikke han :roll: ) Fikk heller ikke hjelp da jeg hadde så vondt at jeg fikk pencilin av tannlegen heller...ei heller da jeg knapt klarte å stpå på beina..

Maken til manglende evne til empati..eller hva skal man si?? Grusomme samvittighetsløse mannfolk(psykopater!!)

OG HAN HADDE FRI FRA JOBBEN HVER GANG DETTE SKJEDDE OGSÅ!!

Gjest Poirot
Skrevet

Ikke alle er slik, noen er stikk motsatt og det kan være like ikke!

Kjenner en som sklei på isen, og fikk ufattelig vondt, irriterte han noe voldsomt at han ikke kunne gå noe særlig osv, skammet seg fordi han ikke kom seg på jobb.

Jeg tvang ham til legen. Og hva fant legen? Joda, hele lårmuskelen var røket tvers av..... Han var ganske lenge borte fra jobben, ja. Og selv om legen anbefalte å ta det med ro, vet jo håndtverkere MYE bedre, så han valgte å gå mest mulig rundt om kring for å bevise at legen tok feil...

Når det gjelder min samboer derimot, så er det ikke måte på hvor vondt han har en gang i blant. Men på jobb skal han. Og jeg får klagingen resten av døgnet, som attpåtil varer ekstra lenge fordi han aldri tar seg tid til å bli frisk.

Gjest dorian
Skrevet

Lasse har et godt poeng her.

Vi blir jo aldri dullet med ellers, så...

Apropos sykdom: den tena-reklamen på siden her - jeg skjønner den ikke.

Skal man kjøpe seg en pakke og bruke som kleenex eller noe?

For de virkelig gode nysene?

Jeg ser helt klart situasjoner der menn (med tena på lomma) drar fram dette i trøste-situasjoner vedrørende jomfruer i nød (les: på jakt etter lommetørkle), og prompte blir puttet i en kategori de ikke føler seg hjemme i....

dorian - selv bruker jeg Pampers Natt :ler:

Skrevet
Apropos sykdom: den tena-reklamen på siden her - jeg skjønner den ikke.

Skal man kjøpe seg en pakke og bruke som kleenex eller noe?

For de virkelig gode nysene?

:hoho:

Dorian,

Damer som lekker litt innimellom lekker gjerne spesielt mye når de nyser... Damer som akkurat har født lekker oftere enn andre damer... Derfor reklamen (tror jeg) :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...