Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter et kort og intenst forhold der vi på ekstremt liten tid ble veldig veldig nære, snakket om alt, delte alt og var sammen natt og dag nesten alle dagene i uken ble han plutselig, helt ut av det blå helt kald. Ville ikke mer. Han som hadde snakket om alt av personlige ting i dette livet låste plutselig fullstendig. Det var utrolig vondt. Aldri har jeg følt meg mer vel med et menneske, mer samkjørt og mer lik. I tiden etter hadde vi mye kontakt. Timeslange samtaler på msn og sms. Snakket om alt mellom himmel og jord. Ofte en flørtende tone. Har jeg fått meg ny kjæreste?..osv..Men slik kontakt gjør jo at en ikke kommer seg videre. Jeg er for god til å gå på gress for noen. Så jeg kuttet kontakten. Likevel.. flere måneder etter klarer jeg ikke å glemme ham. Så dukker han opp på byen. Savner meg.. Kjemien er så god som den alltid har vært. Vi har alltid har fantastisk kjemi. Han synes jeg er vakker. Lukter godt osv. Det er vondt og godt å se ham på en gang. Han vil snakke ut. Men..jeg har hatt det så kjipt disse månedene. Kanskje ville jeg vise ham hva han gikk glipp av. Ikke vet jeg, men begynner å snakke med andre folk, muligens i en flørtende tone ja. n fyr prøver å få meg med på nachspiel. Eksen min blir drit forbannet og kvelden avsluttes med noen iskalde kommentarer. Og jeg klarer ikke tenke på noe annen. Savner ham så fryktelig. Jeg ser så mye kjemi mellom oss. Hadde vært mye enkler å gå videre om jeg visste helt sikkert at han er ferdig med meg. Han okkuperer tankene mine. Hele tiden. Har ikke hatt det slik før. har noen lignende erfaringer? Helt sikkert.. Er det i det hele tatt noe håp? Eller er det slik at en eks er en eks og at en må komme seg avgårde til nye prosjekter? Og hvordan i alle dager komme seg videre når..ja en er helt fullstendig oppslukt av en annen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje best å glemme hele mannen? Virker litt barnslig å bli sjalu når det faktisk er han som har dumpet deg og ikke omvendt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...