Gå til innhold

Rumpehull

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Mannen_*
Skrevet

Jenter vet vel at når vi tar dem bakfra har vi fri utsikt til rumpehullet? Jeg bare spør for når jeg nevnte det for en jente så ble hun sjokkert over hvor mye som blir blottlagt i den stillingen.

Bare et vennlig råd: tørk/vask dere godt der bak! Det er ikke så digg å kjenne en svak eim av det du vet.

Gjest Gjest_Meg_*
Skrevet

Kjæresten min elsker å slikke meg i rumpehullet (når jeg er helt ren, selvsagt. Det er utrolig deilig, men var rart i begynnelsen.

Skrevet

Nei, men de er ikke ekle heller. De bare er der, liksom.

Gjest Han derre
Skrevet

Må innrømme at jeg tenner på damas rompehull. Elsker å både pule og slikke det og se på det når jeg tar henne doggy. Vet ikke hvorfor :vetikke:

Gjest lissi32
Skrevet
:fnise: Tror det er mange menn som lider av den fetishen der.
Skrevet

Kvinners rosa rumpehull er jo bare smukt !

Menns anus er derimot en fullstendig katastrofe...

Skrevet
Kvinners rosa rumpehull er jo bare smukt !

Menns anus er derimot en fullstendig katastrofe...

Der er jeg uenig med deg. Synes menn sine kan være deilige også jeg... de har ingenting å skamme seg over. Jeg rimmer gjerne mannen min, og han blir utrolig kåt når jeg gjør det :kyss:

Gjest Mysticgirl
Skrevet
Der er jeg uenig med deg. Synes menn sine kan være deilige også jeg... de har ingenting å skamme seg over. Jeg rimmer gjerne mannen min, og han blir utrolig kåt når jeg gjør det :kyss:

Samme her ;)

Gjest Don Giovanni
Skrevet

Foretrekker å stå for rimminga selv jeg. Tenner noe voldsomt på pene kvinnerumper men hullet er neither here nor there.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...