Gjest Gjest Skrevet 11. oktober 2007 #1 Skrevet 11. oktober 2007 Jeg har prøvd brafilm.no noen måneder nå, men vurderer å si opp. Jeg digger konseptet, men synes de er fryktelig trege med å sende ut filmer! Dette gjelder altså filmer som er inne på lager, ikke at det kan være venteliste på enkelte. Om jeg f.eks. sender tilbake en film før 12:00 en mandag, så registreres det ikke hos brafilm før sent tirsdag kveld. Så sender de ut neste film onsdag kveld, og jeg har den noen ganger torsdag, men de fleste ganger fredag. Ikke veldig effektivt synes jeg - er det slik hos dere andre også? Bor i Oslo, og dette sendes til Oslo, så i teorien bør de jo få inn filmen tirsdag morgen, og kunne sende en ny i løpet av dagen ...
Rusjenten Skrevet 11. oktober 2007 #2 Skrevet 11. oktober 2007 Jeg har prøvd brafilm.no noen måneder nå, men vurderer å si opp. Jeg digger konseptet, men synes de er fryktelig trege med å sende ut filmer! Dette gjelder altså filmer som er inne på lager, ikke at det kan være venteliste på enkelte. Om jeg f.eks. sender tilbake en film før 12:00 en mandag, så registreres det ikke hos brafilm før sent tirsdag kveld. Så sender de ut neste film onsdag kveld, og jeg har den noen ganger torsdag, men de fleste ganger fredag. Ikke veldig effektivt synes jeg - er det slik hos dere andre også? Bor i Oslo, og dette sendes til Oslo, så i teorien bør de jo få inn filmen tirsdag morgen, og kunne sende en ny i løpet av dagen ... Jeg var også medlem hos de! Og ja de er trege med å sende ut filmer... Og jeg fikk også purringer jeg ikke skulle ha... Meldte meg ut i april og jeg får fremdeles regninger og purringer og inkassoer og det er et sant helvete å ordne opp i!! Har kostet meg tusenvis av kr. Kom deg vekk så fort du kan!
Snuselille Skrevet 12. oktober 2007 #3 Skrevet 12. oktober 2007 Jeg var og misfornøyd. De er noen luringer. Treige på utsendelser og registreringer som bare juling.
LukaFrost Skrevet 13. oktober 2007 #4 Skrevet 13. oktober 2007 Jeg var medlem i brafilm i ca 6 mndr. Den første måneden da jeg hadde gratis prøvetilbud gikk det greit. Til å begynne med kunne jeg sende en film på mnadag og få ny på torsdag elelr fredag. Etter hvert ble de treigere og treigere. Filmer kom bort i posten og det kunne ta over en uke å få film. Jeg innså at det kunne være like billig å kjøpe filmer andre steder samt muligheten for nedlasting av film på nett. Skal aldri bli medlem igjen.
Gjest Gjest Skrevet 14. oktober 2007 #5 Skrevet 14. oktober 2007 Jeg "vant" et to måneders gratis medlemskap og meldte meg inn for å prøve det. Jeg var ikke fornøyd. De var veldig trege med å sende ut filmer, i tillegg til at det alltid er lange ventelister på de nyeste filmene. Jeg meldte meg ut før gratis medlemskapet var over, men de fortsatte å sende meg fakturaer og det var masse styr, regninger og inkassosak før jeg endelig fikk avsluttet medlemskapet. Møkkafirma, rett og slett.
Gjest Gjest Skrevet 14. oktober 2007 #6 Skrevet 14. oktober 2007 kunne ikke sagt meg mer enig med alle som har svart..spes det med regninger og inkassoer er veldig kjedelig..pluss at det er utrolig treige!!! men de tjener vel rått på alle som er "dumme" nok til å være medlemmer.. meld deg ut så fort som mulig..eller meld deg aldri inn!!!!
Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2007 #7 Skrevet 15. oktober 2007 Jeg ble oppringt av en svært pågående selger som sa at det var en gratis prøveperiode på 3 uker. dersom jeg ikke ville være medlem utover de tre ukene, var det bare å ikke gjøre noe, så sluttet medlemskapet av seg selv. Ettersom han sa at samtalen ble tatt opp, spurte jeg ca 8ganger om at han ikke lurte meg å om det kom til å dumpe fakturaer i postkassa mi. dette sa han nei til. Jeg aktiverte aldri kontoen, og bestemte meg for at jeg ikke ville være medlem, men hva kom i postkassa? Jo inkassovarsel på inkassovarsel som jeg tilslutt betalte etter å ha prøvd å få tak i dem i ukesvis både på mail og telefon. Tilslutt fikk jeg tak i en dame der, hun var helt forferdet, og det hele endte med at de betalte tilbake all jag hadde batale til dem. gikk vel ca ei uke før pengene var på konto. flaks at samtalen var tatt opp gitt=)
Gjest blåmobil Skrevet 17. oktober 2007 #8 Skrevet 17. oktober 2007 jeg er så enig i alle dere som klager på brafilm, spes med inkasso varsel. jeg ringte lindorf jeg, og de var kjempe hyggelge og sa de skulle kontakte brafilm og atde stoppet purringa frem til de hadde fått svar fra brafilm. etter ca 1mnd kom det brev i posten om at brafilm hadde trukket saken!!! så de lurere folk tl å betale for noe vi ikke skal betale for. bare å boikotte dem!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå