Gjest frulou Skrevet 11. oktober 2007 #1 Skrevet 11. oktober 2007 (endret) Nå er jeg snart en uke forsinka. Skulle hatt mensen lørdag i forige uke,men dagen kom og gikk, det samme gjorde søndag,mandag og tirsdag. Tirsdag kveld testa jeg (Clearblue digital) og fikk "ikke gravid", men fortsatt har ikke mensen dukket opp, jeg kjenner stikninger i magen med ujevne mellomrom,og er på do og sjekker innnimellom, men ingenting kommer. Det er merkelig,for jeg har vært som ei klokke det siste året. Noen som har noen idè eller forslag til "tiltak"? Endret 11. oktober 2007 av frulou
Furstina Skrevet 11. oktober 2007 #2 Skrevet 11. oktober 2007 Det kan ju faktiskt vara så att du trots allt ÄR gravid - för en del tar det tid innan kroppen producerar HCG-hormon tillräckligt för att slå ut på testerna. Det är bara att vänta några dagar till och så testa igen. Eller så har du en udda cykel och mensen kommer snart. Så då är det bara att vänta och se om det är så.
angelou Skrevet 12. oktober 2007 #3 Skrevet 12. oktober 2007 Kan jo hende du er gravid, bare at det ikke gir utslag på test enda, hadde nok tatt en ny en i løpet av helga dersom tanta ikke viser seg. Lykke til Tror faktisk CB - digital krever en del HCG for å gi utslag, derfor den er så sikker også....
Gjest frulou Skrevet 13. oktober 2007 #4 Skrevet 13. oktober 2007 Fortsatt ingen "tante" så det er fortsatt en viss spenning i lufta...Kom meg ikke på apotek i dag, så da får jeg evt. vente til mandag. Takk for kloke tanker rundt temaet.
Cuba Skrevet 13. oktober 2007 #5 Skrevet 13. oktober 2007 Vil anbefale å ta i morgenurin, da den gjerne er mer konsentrert! Lykke til
Samba Skrevet 17. oktober 2007 #7 Skrevet 17. oktober 2007 Ja...jeg og! Hvordan har det gått? Gravid??
Gjest frulou Skrevet 19. oktober 2007 #9 Skrevet 19. oktober 2007 Hallais! Nå har jeg tisset på totalt tre pinner og snakka med legen...og hun er ganske så sikker på at jeg er ugravid. Hun mener det kan være stress e.lign som har gjort at jeg rett og slett har "gått glipp av" en eggløsning, og hun tror det er helt normalt. Skal tilbake i november hvis ikke mensen dukker opp da heller. Så spenningen er (desverre) offisielt over for denne gang.
Gjest s.n Skrevet 19. oktober 2007 #10 Skrevet 19. oktober 2007 Huffda. Krysser fingrene for positivt resultat neste måned!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå