Nilma Skrevet 11. oktober 2007 #1 Skrevet 11. oktober 2007 Jeg har tenkt å levere vintergardinene inn til rens før jeg henger dem opp for vinteren. Må jeg fjerne alle trådene til opphenget og listen som sitter øverst på liftgardinene først, eller kan jeg levere inn hele ruklet? Jeg ser for meg at jeg kommer til å slite med å få dem på plass igjen... *ti tommeltotter*
X-up Skrevet 11. oktober 2007 #2 Skrevet 11. oktober 2007 Er det liftgardin med "ordentlig" oppheng? dvs skinne med borrelås? Knyt opp alle trådene nederst på liftgardina, og dra liftgardina av borrelåsen. Skinna vil da henge med alle trådene på. Når du skal feste liftgardina igjen fester du den på borrelåsen, trekker trådene nedover og knyter igjen.
Nilma Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. oktober 2007 Er det liftgardin med "ordentlig" oppheng? dvs skinne med borrelås? Knyt opp alle trådene nederst på liftgardina, og dra liftgardina av borrelåsen. Skinna vil da henge med alle trådene på. Når du skal feste liftgardina igjen fester du den på borrelåsen, trekker trådene nedover og knyter igjen.Ja, det er skinne med borrelås, men jeg hadde liksom håpet å unngå å gå gjennom den prosessen du beskriver.
X-up Skrevet 11. oktober 2007 #4 Skrevet 11. oktober 2007 Det er nok den letteste løsningen, hvis du ikke skal skru løs skinna da? Levere skinne og gardin til renseriet?? vet ikke om de gjør det på denne måten.... Ring til et renseri og spør. Du må ihvertfall ikke finne på og dra trådene ut av skinna osv.... blir bare styr
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå