Gå til innhold

Er det noen HM-butikk i oslo området som har lette parkeringsmuligheter?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg skal til Oslo i morgen for å hente bilen min og jeg vil gjerne innom HM å hamstre lekre lakkpumps som de ikke tar inn her i byen. Men jeg har aldri kjørt i oslo og jeg blir litt nervøs bare av å tenke på det i tillegg til min ikke tilstedeværende stedssans. Så hvor finner jeg HM som ikke er et helvete å komme fram til med bil?

Disse skoene vil jeg ha:

Sennepsgule pumps

Pumps, men jeg ivl ha i burgunder

Hehe kule, men finnes de i annen farge?

Vet noen forresten hvor høye dem er og er det god kvalitet?

Takk for hjelp, hilsen skodesperado :sprettoy:

Endret av Tweek
Videoannonse
Annonse
Skrevet

De nederste du postet finnes også i sølv. Jeg husker ikke å ha sett noen av skoene du postet dessverre. Men kanskje fordi jeg ikke har sett så mye på sko i det siste! Selv om jeg er innom HM relativt ofte.

Jeg vet de har sko på Oslo City og i Bogstadveien. Men det er ikke så lett å parkere der. Oslo City har jo et parkeringshus da, ganske dyrt, men det er det overalt i Oslo sentrum.

Skrevet

Parkering generelt er vel ganske dyrt. De siste skoene var egentlig ikke så fine, men litt morsomme. De andre derimot vil jeg ha!

Håper bare de er like fine i virkeligheten. Er det vanskelig å komme fra til oslo city? Jeg er utrolig dum når det kommer til å finne fram på steder jeg ikke har vørt før.

Skrevet

Ehh.. jeg har ikke lappen så jeg er dessverre elendig på å gi veibeskrivelser;) Håper noen andre kan hjelpe deg!

Skrevet

Dra heller på et av sentrene utenfor sentrum hvis du skal kjøre bil, de har som oftest gratis parkering. H&M finner du både på Stovner, Storo, Senter Syd, Bryn og CC Vest, og også på Strømmen og Lørenskog, som riktignok er utenfor Oslo, men ikke langt når du først har bil. :icon_smile:

Skrevet

Sandvika Storsenter ligger vel på veien om du skal kjøre til Kristiansand.

Skrevet

Det er kanskje lettere å parkere på sentrene, men de har ikke det samme utvalget av sko som H&M på Oslo City! Det gjelder ihvertfall Storo, Sandvika, Bryn og CC Vest... Er dessverre ikke helt sikker på hvordan det er lettest å komme seg til parkeringshuset under OC akkurat nå, siden de driver med veiarbeid på broen etter Bispelokket (går ut fra at du kommer derfra?) og har stengt av en del av rampene rundt der... Et par uker siden sist jeg kjørte der nå, så jeg har ikke oversikten. Normalt sett ville jeg tatt av ned mot bussterminalen, så til høyre når du kommer ned, andre avkjørsel i neste rundkjøring (ikke inn til Plaza hotell, men den etter), og så til venstre i neste kryss - da er du praktisk talt i p-huset til OC. Kanskje noen vet om de har åpnet igjen?

Skrevet

Bryn senter er i alle fall greit å komme til og det er stort sett enkelt å parkere der også.

Skrevet

Tror ikke de har skoene i butikkene som er utenfor sentrum. Bare sentrumsbutikkene.

Gjør som meg. Parker på Ikea og ta Ikea bussen inn til sentrum og tilbake. Veldig greit.

:smile:

Skrevet
Dra heller på et av sentrene utenfor sentrum hvis du skal kjøre bil, de har som oftest gratis parkering. H&M finner du både på Stovner, Storo, Senter Syd, Bryn og CC Vest, og også på Strømmen og Lørenskog, som riktignok er utenfor Oslo, men ikke langt når du først har bil. :icon_smile:

Ja, sentrene kunne vært noe. Jeg skal jo egentlig til lørenskog/fjellhamar. Men har disse butikkene sko da? HM i kr.sand har jo ikke det, bare de sorte ankelbootsene.

Det er kanskje lettere å parkere på sentrene, men de har ikke det samme utvalget av sko som H&M på Oslo City! Det gjelder ihvertfall Storo, Sandvika, Bryn og CC Vest... Er dessverre ikke helt sikker på hvordan det er lettest å komme seg til parkeringshuset under OC akkurat nå, siden de driver med veiarbeid på broen etter Bispelokket (går ut fra at du kommer derfra?) og har stengt av en del av rampene rundt der... Et par uker siden sist jeg kjørte der nå, så jeg har ikke oversikten. Normalt sett ville jeg tatt av ned mot bussterminalen, så til høyre når du kommer ned, andre avkjørsel i neste rundkjøring (ikke inn til Plaza hotell, men den etter), og så til venstre i neste kryss - da er du praktisk talt i p-huset til OC. Kanskje noen vet om de har åpnet igjen?

Jeg aner ikke hvor jeg kommer fra. Når jeg har vært i oslo tidligere sitter jeg bare på jeg.. Vet ikke om jeg tør å begi meg ut på å kjøre mot et sted som har masse veibygging. Høres pinglete ut, men jeg surrer så fra før. Jeg syntes det er så vanskelig å bli kjent i andre byer, da spesielt oslo, fordi her i byen er alle gatene helt rette det er som et rutenett og thats it og sånn er det ikke noen andre plasser.

Skrevet

Skjønner deg veldig godt, Tweek, hadde sikkert ikke turt selv, heller. Men det var en god ide det med å parkere på ikea og ta ikeabussen inn- ikeaene ligger rett ved hovedveiene og er lette å komme til. :)

Skrevet

Jeg kom meg ikke til HM. Vi skulle opp på sinsen eller noe tror jeg og jeg måtte følge sambo for å komme med ned til hovedveien og der var det rushtrafikk. Orket ikke tanken på å finne ut hvor jeg skulle kjøre for å komme inn til sentrum og finner HM osv. Satser heller på at dem kommer på nettet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...