Jinx Skrevet 6. april 2003 #1 Skrevet 6. april 2003 Har så lyst til å se noe bra på TV... Film kanskje... Finner søren ta meg ikke programbladene mine heller.. Noen som vet om det går noe bra ikveld ? Hva skal du se ??
Snehvit Skrevet 6. april 2003 #2 Skrevet 6. april 2003 Jeg skal i hvert fall se "Six Feet Under" i kveld - en prisbelønnet, halvsprø serie om en familie som driver et begravelsesbyrå. Den begynner kl. 21.20 på STV2.
Snehvit Skrevet 6. april 2003 #3 Skrevet 6. april 2003 Det forrige innlegget ble visst postet to ganger. :oops:
Jinx Skrevet 6. april 2003 Forfatter #4 Skrevet 6. april 2003 "Six Feet Under" går på Canal + nesten hver dag, men jeg har aldri sett det... Finnes det en nettside med TV programmer ?? (burde jo nesten det...) Blir kjedelig med bara BB, syns de sitter å spiser hele tiden jeg...
Bertha Skrevet 6. april 2003 #5 Skrevet 6. april 2003 Young Guns er en bra film. Skikkelig Western. Tror det er på NRK2 den blir vist.
Snehvit Skrevet 6. april 2003 #6 Skrevet 6. april 2003 Finnes det en nettside med TV programmer ?? Det finnes flere slike nettsider, blant annet denne der du kan få en egentilpasset tv-guide.
Jinx Skrevet 6. april 2003 Forfatter #8 Skrevet 6. april 2003 Takk Snehvit.. (Ser at " I Blanke Messingen "går på TV2 ikveld..) Men skal se "Rush Hour 2" istedet, får bare håper at jeg ikke har sett den før.. Å spise Diplom Royal Special med vanilje og jordbær....Mmmmm...
CumGrandSalis Skrevet 6. april 2003 #9 Skrevet 6. april 2003 Jeg skal ikke se tv i kveld jeg. Men jeg og 10-åringen har vært på kino i dag. "Ulvesommer", bra film.
Tusenfryd Skrevet 6. april 2003 #10 Skrevet 6. april 2003 Søndag er tv-kveld. Once and again - og så gamle episoder av Charmed - og Presidenten - og KG i reklampausene...
starie Skrevet 6. april 2003 #12 Skrevet 6. april 2003 Jinx. www.tv.no Her kan du se hva som er på tv neste gang du ikke finner programbladene :D
Ruby Skrevet 7. april 2003 #13 Skrevet 7. april 2003 I dag skal jeg i alle fall se på Hotell Cæsar og Fox Grønland!
Jinx Skrevet 7. april 2003 Forfatter #14 Skrevet 7. april 2003 Jinx. www.tv.no Her kan du se hva som er på tv neste gang du ikke finner programbladene :D Oj.. Takk Syns ikke det er noe særlig på TV ikveld heller.. Tirsdager som er dagen... Filmen i går var som forventet - kjempe morsom... (men det er ikke å alle dager jeg kan se slike filmer.. )
Jinx Skrevet 8. april 2003 Forfatter #17 Skrevet 8. april 2003 I kveld derimot, er den store TV DAGEN Drømmehjemmet Brennpunkt eller Tabloid.. (spørs hva som går) Judging Amy FRIENDS Kongen av Queens
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå