Gjest Gjest Skrevet 11. oktober 2007 #1 Skrevet 11. oktober 2007 Hei Tenkte vi kunne dele noen artige myter vi har hørt.. Disse kommer jeg på å ha blitt fortalt: - At en kan dø av å holde tilbake et nys - At en får sterkere immunforsvar av å spise sin egen snørr Flere som har noe sprekt å komme med?
Gjest Gjest Skrevet 11. oktober 2007 #2 Skrevet 11. oktober 2007 At tyggegummi ikke må svelges, for det setter seg fast i magen og kan ikke fordøyes. At det er ulovlig for personer under 18 å drikke alkohol i Norge. At hår vokser ut tykker når det blir barbert. At hvis man bader/svømmer mindre enn en time etter at man har spist vil man få krampe og drukne
hjertesukka Skrevet 11. oktober 2007 #3 Skrevet 11. oktober 2007 At hvis det norske flagget berører jord, så vil det bli krig. (ble vi fortalt som barn)
Tabris Skrevet 11. oktober 2007 #5 Skrevet 11. oktober 2007 - At hunder (og mennesker) blir mer aggressive av å spise (rått) kjøtt.
NullHull Skrevet 11. oktober 2007 #6 Skrevet 11. oktober 2007 "Du får store knær av å spise mye poteter!" Det påsto i allefall stefaren min under hele min oppvekst. "Hvit sommerfugl betyr at det blir godt vær" sier mamma, og mener at dette stemmer bestemt! Selv om jeg prøver å argumentere med at det vel er et fåtall sommerfugler, uansett farge, som viser seg når regnet høljer og snøen fyker...
Gjest Reven Skrevet 11. oktober 2007 #7 Skrevet 11. oktober 2007 Du får god sangstemme av å spise brente brødskorper.
Gjest Gjest Skrevet 11. oktober 2007 #8 Skrevet 11. oktober 2007 Du blir blank i øynene når du drikker pga at alkoholen fordamper gjennom øynene!!!!
Gjenglemt sykkellås Skrevet 11. oktober 2007 #9 Skrevet 11. oktober 2007 At man får firkanta øyne av å se mye på TV. At man svelger tusenvis av edderkopper når man sover.
Amalie_85 Skrevet 11. oktober 2007 #10 Skrevet 11. oktober 2007 Tråkker man på en sopp blir det regn dagen etter!
Amalie_85 Skrevet 11. oktober 2007 #11 Skrevet 11. oktober 2007 KG-myte: er man prøver og har symptomer på mensen så er man muligens gravid - At en kan dø av å holde tilbake et nys ler.gif Skal ikke le av det http://sarepta.futt.org/visste%20du%20at.html nesten helt nederst på siden
Gjest imli Skrevet 11. oktober 2007 #12 Skrevet 11. oktober 2007 når det er lite rognebær blir det mye snø... vi får se i år da.
Ruth Skrevet 11. oktober 2007 #13 Skrevet 11. oktober 2007 Hvis man svelger eplestener så vil de begynne å spire og gro nede i magen - det ble jeg fortalt som barn og tilbragte timesvis foran speilet for å se om jeg hadde eplegrener i ørene.
Meadow Skrevet 11. oktober 2007 #14 Skrevet 11. oktober 2007 Å sammenlikne hendene dine med andres bringer ulykke.
Yme Skrevet 12. oktober 2007 #15 Skrevet 12. oktober 2007 (endret) - At en får sterkere immunforsvar av å spise sin egen snørr Snørr er der for å holde litt på bakterier og dritt, sån at man ikke skal puste det inn. Noe av det går ned i halsen og magen, å kroppen bruker dem til å lage bedre forsvar mot sånne typer bakterier. Det er ikke en myte At tyggegummi ikke må svelges, for det setter seg fast i magen og kan ikke fordøyes. Tyggegummi kan ikke fordøyes. Det er ikke en gang lagd av spiselige ingredienser! Om du svelger en tyggis så kommer den ut like fin som når du svelga den, men den setter seg nok ikke fast. Tilogmed syrer som er ganske mye sterkere enn magesyre greier ikke smelte en tyggis. Den er lagd av silikon og andre gummimaterialer som egentlig ikke er spiselige (som sagt) Myte: Man får leddgikt av å "knekke" leddene sine. Endret 12. oktober 2007 av Yme
Gjest Britt Banditt Skrevet 12. oktober 2007 #16 Skrevet 12. oktober 2007 Hvis du lager en grimase, og vinden snur, så blir du sånn
Gjest Tweek Skrevet 12. oktober 2007 #17 Skrevet 12. oktober 2007 Tråkker man på en sopp blir det regn dagen etter! Hos oss var det hvis man tråkket på en sort snegle, også kalt "regnsnegle" KG-myte: er man prøver og har symptomer på mensen så er man muligens gravid Annen K-myte: Hvis noe er litt annerledes enn vanlig eks. vondt i hode, sur å grinete så er man gravid. Men er alltid gravid på kg
MrsP Skrevet 12. oktober 2007 #18 Skrevet 12. oktober 2007 Du blir blank i øynene når du drikker pga at alkoholen fordamper gjennom øynene!!!! Tråkker man på en sopp blir det regn dagen etter! Her blir det regn hvis man tråkker på en snegle
Gjest StockDama Skrevet 12. oktober 2007 #19 Skrevet 12. oktober 2007 Å plystre til nordlyset bringer ulykke
Gjest Veronica Mars Skrevet 13. oktober 2007 #20 Skrevet 13. oktober 2007 Man blir blind av å onanere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå