Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjøpt et par støvletter fra Bianco, i den øvre prisklassen de har. Men er litt usikker på kavliteten på sko derfra. Kjipt å bruke mange penger på et par klassiske svarte støvletter dersom de ikke holder mer enn en sesong. Jeg får jo sko fra feks. ecco til samme prisen... Men ikke like fine da.

Videoannonse
Annonse
Gjest Elastica
Skrevet

Mitt inntrykk er at sko fra Bianco i det øvre prissjiktet, er av middels god kvalitet. De billigste skoene er dårligere kvalitet, naturlig nok.

Ellers er det enkelte ting du kan undersøke selv. Skai/ekte skinn, foret/ikke foret i skaftet. Om sålen er limt eller sydd (veldig sjelden med sko fra Bianco, tror jeg), osv. Jeg har hatt støvletter derfra som har holdt i mer enn en sesong, men har også opplevd dårlig kvalitet.

Skrevet

Jeg har fått en del gnagsår av skoene jeg kjøper der fordi de er litt stive i begynnelsen. Kjøpte vinterstøvletter der i fjor, de var høyhæltte, foret veldig gode. De har jeg være kjempefornøyd med, det eneste er at jeg har byttet hæl fordi plastikkhæl er ikke særlig bra når store deler av byen er brostein. Jeg batalte 1200 kr for dem.

Skrevet

Jeg syns at kvalitet og komfort er ganske dårlig i forhold til prisen man betaler. De har finere sko enn f.eks. Din Sko og Økonomi Sko osv.. som også ser dyrere ut, men de er som regel mer ubehagelige å gå med, har dårligere såler.. generelt harde! Kjenner mange som har måttet reklamere på sko fra Bianco, gjerne da støvletter til 1000 kr +

Skrevet

Bianco har både god og dårlig kvalitet, du finner stor variasjon her. Selv foretrekker jeg å kjøpe skoene fra Ecco der jeg vet at kvaliteten konsekvent er bedre.

De har fin design, men det negative med Bianco er prisene som ikke alltid kan matche kvaliteten. Likevel vil jeg bemerke at jeg har funnet endel gullsko der igjennom tidene; Flott skinn som holder seg lenge, komfortbel å gå med, med god hæl. Og det er vel sånne ting du nesten må undersøke selv på skoen :)

Skrevet

Jeg har ymse erfaringer med Bianco.

Støvlettene har vært ok.

Men joggeskoene! Der er det heller dårlig kvalitet, men de er fine.

Det som er litt latterlig er at Økonomisko, Eurosko og andre skokjeder selger de samme joggeskoene, men til forskjellige priser.

Skrevet

Har også den erfaringen at skoene er mer stilige enn holdbare, og har vel mer eller mindre droppet Bianco de siste gangene jeg har kjøpt sko/støvletter.

Skrevet

Har litt motsatt erfaring jeg.

Jeg har ett par svarte joggesko fra Bianco som har super kvalitet, betalte bare 400. De har jeg brukt mye og de er like fine, pluss at de er veldig behagelige.

Ett par stovletter jeg kjopte er nesten ikke brukt, men baade helen losnet og glidelaasen er odelagt....

Mne veldig mye fint paa Bianco da!

Skrevet
Har kjøpt et par støvletter fra Bianco, i den øvre prisklassen de har. Men er litt usikker på kavliteten på sko derfra. Kjipt å bruke mange penger på et par klassiske svarte støvletter dersom de ikke holder mer enn en sesong. Jeg får jo sko fra feks. ecco til samme prisen... Men ikke like fine da.

Hei!!

Jeg har det man kaller sko-dilla :fnise: og kjøper nesten alle sko og støveletter der,utenom joggesko.

Jeg skal ikke fortelle hvor mange par jeg har,men det er veldig mange :) og jeg er KJEMPE fornøyd!

Kvaliteten er veldig bra, i tillegg til at lesten er god.

Jeg er faktisk ganske sikker på at hadde fler kjøpt sine høyhælte sko der,hadde de også greid å bruke de mer.

Rett skal være rett,det er ikke absolutt alle jeg kan gå timesvis i,men de fleste.

Når jeg kjøper billige sko andre plasser,med høye hæler ,kommer vekta stort sett under fotsålen.På Sko fra Bianco ,kommer vekten på hælen og da blir man ikke så sliten.

Kos deg med kjøpety ditt,håper du blir like fornøyd som meg :)

Mvh Anny

Skrevet
Hei!!

Jeg har det man kaller sko-dilla :fnise: og kjøper nesten alle sko og støveletter der,utenom joggesko.

Jeg skal ikke fortelle hvor mange par jeg har,men det er veldig mange :) og jeg er KJEMPE fornøyd!

Kvaliteten er veldig bra, i tillegg til at lesten er god.

Jeg er faktisk ganske sikker på at hadde fler kjøpt sine høyhælte sko der,hadde de også greid å bruke de mer.

Rett skal være rett,det er ikke absolutt alle jeg kan gå timesvis i,men de fleste.

Når jeg kjøper billige sko andre plasser,med høye hæler ,kommer vekta stort sett under fotsålen.På Sko fra Bianco ,kommer vekten på hælen og da blir man ikke så sliten.

Kos deg med kjøpety ditt,håper du blir like fornøyd som meg :)

Mvh Anny

Åhh nå ble jeg ihvertfall glad. Har nettopp kjøpt et par støvletter til 1500 kr og begynte å bli redd jeg hadde gjort noe dumt!

Stoler på en med skodilla og lang Bianco-erfaring ;)

Skrevet
Åhh nå ble jeg ihvertfall glad. Har nettopp kjøpt et par støvletter til 1500 kr og begynte å bli redd jeg hadde gjort noe dumt!

Stoler på en med skodilla og lang Bianco-erfaring ;)

Gratulerer med de nye støvlettene!!!

Stol på meg du,jeg har sikkert brukt 8000 kr på sko der ,det siste året og det er ikke uten grunn :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...