Gå til innhold

Liker ikke CSI?!

-Alvildebrud-

Anbefalte innlegg

:fnise:

Stjeler ideen bak en annen tråd her inne.

Jeg synes det er kjempekjedelig! Ikke akkurat det jeg vil betegne som et spennende og velskrevet manus... :filer:

Noen andre med meg?

(derimot eeelsker jeg Grey's :love: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hatt perioder hvor jeg orket ikke å se på CSI. Da fikk jeg nok av all det blødet og gørr og døde mennesker.

Jeg liker Greys men det har vært en del episoder der og som jeg mener er kjedelige.

Hver sin smak. Og det er ikke alltid at alt passer for alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon

Spørs hvem CSI det er, er ikke så glad i de nye "avleggerne", men gamle gode Las Vegas var bra :)

Liker noe av Grey's også, men synes av og til det blir litt mye tårer og forviklinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes bare CSI Las Vegas er bra, CSI Miami og CSI NY kan dra til... :sur:

Grey's likte jeg godt før, men i det siste har det blitt altfor tragisk for min smak :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er vi to! Jeg har aldri hatt sansen for noen av CSI-seriene.

Ahh! Thank god! :love:

Hihi... Det var dette svaret jeg var ute etter, hehe :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så enig, så enig. Gidd ALDRI se på CSI. Har prøvd flere ganger, men kjeder meg rett og slett. Det samme gjelder Frustrerte Fruer - finnes ikke spennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes både CSI og Grey's er dødskjedelig jeg..

Fruene liker jeg da, men jeg får det aldri med meg for jeg husker aldri når det er. Når jeg endelig kommer på det en tirsdagskveld, så har det gått så lang tid siden sist at de sender Grey's istedenfor. Nedtur..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest marihan
Synes både CSI og Grey's er dødskjedelig jeg..

Fruene liker jeg da, men jeg får det aldri med meg for jeg husker aldri når det er. Når jeg endelig kommer på det en tirsdagskveld, så har det gått så lang tid siden sist at de sender Grey's istedenfor. Nedtur..

Sesong 1 av FF varte i 20 uker, sesong 2 i 17 og sesong 3 varte i 23 uker. Hvis du ikke i løpet av disse 60 ukene tilsammen fortsatt ikke har skjønt at det sendes hver tirsdag 21:40, så kan du ikke like programmet så veldig godt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver sin smak ja. Selv liker ikke jeg Fruene. Selv elsker jeg CSI og mener derimot at det er et meget velskrevet manus. ;) Det kommer dog ann på hvilken CSI-serie man referer til, for jeg liker ikke CSI: NY eller CSI: Miami.

Mvh Yvonne :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Sesong 1 av FF varte i 20 uker, sesong 2 i 17 og sesong 3 varte i 23 uker. Hvis du ikke i løpet av disse 60 ukene tilsammen fortsatt ikke har skjønt at det sendes hver tirsdag 21:40, så kan du ikke like programmet så veldig godt...

Jeg vet jo at det går på tirsdagskveldene da, men jeg har et liv utenfor boksen, så er ikke så ofte jeg kommer på det. Og om jeg gjør det, så er jeg somregel opptatt med noe mer spennende enn å se på tv.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker bare CSI:Las Vegas, ikke de andre to. Klarer ikke Horatio for eksempel, elendig skuespiller!

Elsker Fruene, liker ikke Grey's.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...