Gå til innhold

MarianneE+Greys Anotomy=ikke sant

MarianneE

Anbefalte innlegg

alt pratet om GA, også synes ikke jeg det er så veldig morsomt.

Han de kaller McDreamy, synes ikke han er SÅ kjekk heller.

Liker bedre å se CSI, jeg...

Er det noe galt med meg? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg liker også CSI mye bedre enn Greys Anatomy.

Men Greys Anatomy laster jeg ned fra nettet og ser når jeg ikke har noe bedre å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte å se på GA, men falt veldig raskt av det lasset. Og CSI er jeg kjempelei av, så det er lite å se på TV på tirsdagskveldene. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det er noe galt med deg? Hvem er det som ikke :hjerte: Grey's Anatomy?!?

Neida, smak og behag selvsagt. Men jeg liker både CSI og Grey's Anatomy jeg.. foretrekker nok sistnevnte, har sett veldig mye CSI oppgjennom tidene og nå syns jeg faktisk det blir veldig mye likt.. er ikke like fascinert lenger. Forskjellen er jo at man ikke trenger følge med episode etter episode for å like CSI, nesten alle hendelsene avsluttes i samme episode, mens Grey's Anatomy må man nesten se noen episoder av for å få med seg alle forholdene og hva som har skjedd.. Jeg syns serien er kjempesøt og det er mange bisarre og morsomme situasjoner. Ikke alle episodene er like gode da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er selvfølgelig ikke noe galt med deg, det kommer jo ann på hva man liker det. GA pg CSI er jo 2 vidt forskjellige kategorier, og jeg for min del har aldri blitt bitt av CSI-bølgen.

Men.... Greys derimot syns jeg er en veldig bra serie, fulllt på høyden med andre serier TV2 har sendt på tirsdager.

Det handler jo bare om hva man liker, ikke hva man skal følge med på bare for de alle andre gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig. Men jeg skjønner at man kan føle det som om man er i sin egen lille boble noen ganger. Jeg ser ikke frustrerte fruer f.eks og det virker det som alle andre gjør.

Løser GA og CSI greiene ved å ta opp en av delene og se det når det ikke er en pøkk på tv og været er slik at man vil være inne. Skulle jeg måtte velga hadde jeg valgt csi foran GA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest marihan

Jeg elsker Greys og følger ivrig med.. Men det kommer jo helt an på hva man liker. Jeg følte meg helt utenfor da "alle" fulge med på Lost, som jeg ikke liker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, absolutt ikke. Selv liker jeg best CSI: Las Vegas, men følger også med på Grey's Anatomy. Skal sies at jeg ikke helt har skjønt greia med McDreamy og sånn, for min del er det George som er den kjekke i den serien og mye av grunnen til at jeg følger med. Godt mulig at det gjør meg litt rar, men men.

Mvh Yvonne :duskedame:

Endret av yvonne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
for min del er det George som er den kjekke i den serien og mye av grunnen til at jeg følger med.

Bare skikkelig teit at han er homo i real life :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare skikkelig teit at han er homo i real life :kjefte:

Ja, haha, han er jo så kjekk og søt. :rødme:

Mvh Yvonne :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marihan

Nei, jeg synes ikke George er den kjekke.. Mc dreamy er jo kjekk utseende messig, men han er jo så søt og :) Liker veldig godt dr. burke og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...