Gå til innhold

Farge på gardiner- soverom

Anbefalte innlegg

Skrevet

Soverommet som gardinene skal være i har furupanel og kirsebærfargede persienner. Noen som har noen ideer om hva slags farger gardinen kan ha? Gjerne noe som ikke er hvitt/ eggeskallfarget.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke forslag på farger, tror du kan bruke det meste. Hva med å kjøpe gardiner som passer til noen sengesett du liker godt? Det ser utrolig lekkert og gjennomtenkt ut.

Gjest lissi32
Skrevet

SKal du ha lekre gardiner bør du male furupanelet :fnise::jepp:

Jeg bruker brune for de dekker godt. Slike fra Kid Interiør, litt fløyelsesaktig, med sølvringer til å tre stanga inni. De liker jeg godt.

Skrevet

Ikke gjør som jeg gjorde sist.. Kjøpte gule gardiner som solen skinner rett gjennom.. Kunne ønske jeg hadde valgt en annen farge, eller en gardin som er litt mer lystett ;)

Gjest MrsC-ii
Skrevet

Takk for svar folkens. Jeg har tenkt tanken om at det bør være litt mørk farge på gardinene, spesielt slik at lyset fra kanten av persiennene ikke skal skinne så godt gjennom.

Lissi32: jepp, furupanelet skal absolutt males, men ikke dette året for jeg er høygravid akkurat nå. Hadde definitivt ikke satt opp noe sånt selv på veggen, men slik er det når man kjøper hus og ikke bygger :)

Gjest lissi32
Skrevet
Takk for svar folkens. Jeg har tenkt tanken om at det bør være litt mørk farge på gardinene, spesielt slik at lyset fra kanten av persiennene ikke skal skinne så godt gjennom.

Lissi32: jepp, furupanelet skal absolutt males, men ikke dette året for jeg er høygravid akkurat nå. Hadde definitivt ikke satt opp noe sånt selv på veggen, men slik er det når man kjøper hus og ikke bygger :)

:fnise: Har kjøpt hus selv, i mai, og hele huset var en sant furuhelvete. Bare jeg hører furupanel nå så kjenner jeg gåsehuden på ryggen. *ler* Jeg har malt alt panelet, sparklet og fikset, og panel er nydelig når det er malt. Potensialet er der. Ja du får vente til du får luftet ut skikkelig. Lykke til med babyen. Sjalu. Jeg vil også ha baby :rødme:

Gjest vimselot
Skrevet
Soverommet som gardinene skal være i har furupanel og kirsebærfargede persienner. Noen som har noen ideer om hva slags farger gardinen kan ha? Gjerne noe som ikke er hvitt/ eggeskallfarget.

Hva med blått med litt rødt i, dvs. ikke lilla men blått...?

Ensfarget, ingen mønster...

Obs, er persiennene rødfarget, bør du gå for dypt grønt, kanskje med litt blått i?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...