Gå til innhold

Snart klart for ny runde av tippeligaen!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og som den forball idioten jeg er gleder jeg meg!!!!!! :D

Noen flere jenter som ser frem til dette- eller er det bare meg??? :lol:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gleder meg også!

Fotball er morro! Også så mange spreke gutter. :D

Gjest Embla s
Skrevet

Ja, jeg gleder meg på andres vegne..

Skrevet

Fint at fotballen begynner igjen. Hvem som helst kan vinne bare ikke Vålerenga.

Lavere utdannelse og dårligere oppførsel enn disse supporterne - ja det skal man lete lenge etter.

Tipper de setter Kjell Roar Kaasa på topp (hvis han fremdeles er der)..

:hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho:

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

De fleste jenter som er sykelig opptatt av fotball er enten gifte med menn som presser sine sønner på fotballtrening- eller så er de lesbiske.

Dette er min teori.

Minnie

Skrevet

Hjelp!

Naboen min er lesbisk!!

:o

Venninna mi også!

Ellers har jeg bare en ting å si: HEIA START! :sjarmor:

Jada, jeg vet at de bare er i 1. div....

Gjest Kinga
Skrevet

Et av mine kriterier for valg av kjæreste var at han ikke skulle være fotballfan.

Fotballkamp:

En gjeng svette mannfolk som sparker rundt på en lærkule for å treffe et nett, slik at de kan klemme på hverandre og delvis kle av seg på overkroppen etterpå. En neandertalersport med ekshibisjonistiske, overbetalte sirkusartister, som kan glemme vekk homofobien sitt et kort øyeblikk, på banen.

Nevnte jeg at jeg ikke er særlig begeistret for fotball?

Hi hi

Kos dere med tippekampene, jenter :D

Vibeke

Skrevet

Jeg skal nok på noen fotballkamper jeg også - selv om jeg ikke er lesbisk eller har en sønn på fotballtrening.

Men jeg heier på laget der jeg kommer fra - og min manns lag har også haltet seg inn i samme divisjon - så vi skal i hvert fall på de kampene hvor de spiller mot hverandre!

Skrevet

Vel, Minnie, da er jeg PLUTSELIG lesbisk. Fint du fant det ut for meg.... Takk takk..

Over til SPØRSMÅLET: Ja jeg gleder meg masse til tippeligaen begynner. Laget "mitt" er for første gang i tippeligaen så jeg , som ihuga supporter, skal på hver eneste hjemmekamp

Har kjøpt sesongkort og det hele.. Jeg og samboeren min, eller jeg må vel skifte han ut med en dame nå da men, skal kose oss..

Blir kjempe stas. :Nikke::Nikke:

Gjest Anonymous
Skrevet

Etter tjue års ekteskap og 3 unger var det deilig å endelig få klarlagt sin seksuelle legning. For ikke å snakke om min mor på 68 år, som snart feirer gullbryllup - skal tipse henne også om at hun har satset på feil hest (hingst i stedet for hoppe - hihi)!

Min mor og jeg er altså begge ihuga fotballfans - heier på samme norske lag men hvert vårt engelske, - og har hatt mye moro lørdag ettermiddag opp gjennom årene.

Må også nevne at min mann og min far ALDRI har brydd seg om tippekampen (da sitter de heller med broderiet sitt og diskuterer matoppskrifter.... :hoho: ), og med bare døtre er/var det ingen å presse til fotballtrening.......

Min teori er at jenter som tror at fotballfrelste jenter er lesbiske egentlig misunner oss moroa.......

(og ved nærmere ettertanke; Minnies teori faller vel på egen grunn forresten, når jeg tenkter på at de fleste av oss fotballgale jenter nyyyter synet av flotte, veltrente menn i aksjon, og gjerne drømmer litt om natta...... :wink: )

Skrevet
De fleste jenter som er sykelig opptatt av fotball er enten gifte med menn som presser sine sønner på fotballtrening- eller så er de lesbiske.

Dette er min teori.

Minnie

Jepp :hoho::hoho::hoho:

Skrevet

Dette er min teori.

Minnie

Har du ikke noe koselig og si, så kan du heller stikke av, Minnie!! :x

PS: er faktisk forskjell på og synes fotball er morro, og det og være sykelig opptatt av det!! :roll:

Skrevet

H Jeg gleder meg også til lørdag!

Fint at fotballen begynner igjen. Hvem som helst kan vinne bare ikke Vålerenga.

Lavere utdannelse og dårligere oppførsel enn disse supporterne - ja det skal man lete lenge etter.

Ja, vi er en håpløs gjeng. Men vi hadde moro på cupfinalen, da! :kul:

Skrevet

Heia Rosenborg, sier nå jeg!!! :briller:

Skrevet

Yess! Nå har jeg hatt nedtelling leeenge, og er kjempe-glad

for at det ikke er mange dager igjen, vårens vakreste eventyr

er her snart...

Men - jeg blir jo rent engstelig her jeg - må kanskje gå hjem

til samboern min i dag og si at jeg tror kanskje jeg er lesbisk???

Det var helt nytt for meg altså (og garantert for han også...!)

:hoho:

Leve Enga!

Gjest Anonymous
Skrevet

Slettet. Hege

www.kvinneguiden.no/Forum/faq.php#0

Viking fra vest, Viking e' best ) :oops:

Skrevet

[quote="Trøffelhelten

Leve Enga!

Sitat slettet. Hege

Ja, elsker Vålerenga, og stemmer attpåtil ikke FRP heller. Jeg må nok innse at jeg er hinsides all redning. :kul:

Men det skal jeg nok klare å leve med.

:hoho:

Deler av innlegget slettet. Hege

Skrevet
Hva mener du med "fullført"? :ler:

Det er forskjell på "fullført" og "fullført og bestått" ...

Og den forskjellen er ganske åpenbar, eller hva? :wink:

Lykke til med seriestarten, helt greit for meg om Viking gjør

det bra - bare vi gjør det enda bedre da... :sjarmor:

Gjest Poirot
Skrevet

Æsj, jeg vet det...

Mister både bestevenninde og samboer et halvt års tid. Da er det 2 mnd pause, så er det på den igjen med engelsk liga...

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...