Gjest Gjest_karianne_* Skrevet 10. oktober 2007 #1 Skrevet 10. oktober 2007 Eg lurer på å kjøpe La prairie foundation på tax free når eg skal til utlandet. Den koster kr. 999,- og lurer på om nokon har erfaringar med den? Ser dagkremen ikkje kom spesielt godt ut at test, men foundation skal vere spesielt god. Er den verdt pengane?
Gjest Gjest Skrevet 11. oktober 2007 #2 Skrevet 11. oktober 2007 Jeg har hatt den som kostet litt mere. Den var bare helt fantastisk. Veldig god dekkevne, ikke parfymert og med conceler i lokket som også var kjempegod. Vil bare si en ting: Dette er kremen over alle foundation jeg har hatt. Synd at den er så skrekkelig dyr.
Gjest Deception Skrevet 11. oktober 2007 #3 Skrevet 11. oktober 2007 Etter mye testing og flere runder med meg selv, har jeg funnet ut at jeg ikke ser noen vesentlig forskjell mellom foundationen fra La Prairie (koster vel 1200 i Norge, eller noe sånt), og Cream Finish fra Kanebo, og siden jeg ikke trenger den concealeren, velger jeg heller Kanebo, til 25% av prisen.
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2007 #4 Skrevet 4. november 2007 Eg kjøpte La Praire foundation og er kjempefornøgd med den. Den beste eg har hatt hittil. Eg har tidlegare brukt Artheco og Chanel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå