Gjest Gjest_Lisa_* Skrevet 10. oktober 2007 #1 Skrevet 10. oktober 2007 Min mann og jeg er litt utenom det vanlige. Vi er begge bifile, og får heterofil sex hjemme. Homofil sex får vi ute. Håper ikke dette utvikles til en moraliseringstråd... Vi snakker ofte med hverandre om de ONS vi har hatt med andre at samme kjønn. Men nå sier han at han seriøst vurderer kjønnsskifte. Han har tenkt på det lenge. Men da blir han dame, akkurat som meg. I så fall får jeg lesbesex hjemme, og må ha ONS med menn for å få oppfyllt begge lystene. og han må også begynne å sjekke opp menn om han vil fortsette som praktiserende biseksuell. Men dette er jo en stor avgjørelse å ta. Jeg vil ikke være i veien for drømmen hans, men jeg er redd det ikke blir som før mellom oss. Jeg har hørt at vagina blir så trang at den er ubrukelig, og at penetrering blir smertefullt. Og hva om han angrer? Jeg venter ikke at dere har så mye fagkunnskap, men litt støtte og råd er gull verdt nå. Han vil ta full makeover med vagina, bryster og hormoner. Begge er midt i tjueåra.
Lilith Skrevet 11. oktober 2007 #2 Skrevet 11. oktober 2007 Hva med å sjekke ut Transetreffet? http://www.transetreffet.net/? Her kan du i hvert fall få en del svar mht det å skifte kjønn.
Mrs. K Skrevet 11. oktober 2007 #3 Skrevet 11. oktober 2007 Tråden er ryddet iht. Kvinneguidens regler. Trille (mod)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå