Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har en frisør å anbefale i Bergen (eller gjerne litt utenfor Bergen sentrum)? :filer:

Videoannonse
Annonse
Gjest Frk. Grønn
Skrevet

I Bergen sentrum kan jeg anbefale Annes Hårdesign i Marken. Har også hørt at mange er fornøyd med Max Milan, som også ligger i Marken, og Kick i Telegrafen har jeg også hørt mye bra om

Gjest Gjest_meg_*
Skrevet

Jeg har hatt mange gode erfaringer med STEPP i Håkonsgaten. Men litt utenfor sentrum er vel de som holder til på kjøpesentrene (Sartor, Vestkanten, Lagunen...) som regel helt grei.

Gjest Gjest_Solveig_*
Skrevet
Jeg har hatt mange gode erfaringer med STEPP i Håkonsgaten. Men litt utenfor sentrum er vel de som holder til på kjøpesentrene (Sartor, Vestkanten, Lagunen...) som regel helt grei.

Jeg ville ikke gått til Sløk i allefall,der blir luggen din klippet knallkort enten du vil eller ei!Jeg er knall sur på dem. :gråte:

Skrevet

Jeg er en av de som er kjempenøgd med Max Milan. Morten er frisøren jeg går til. :)

Gjest Gjest_anniken_*
Skrevet
Jeg ville ikke gått til Sløk i allefall,der blir luggen din klippet knallkort enten du vil eller ei!Jeg er knall sur på dem. :gråte:

Der har jeg ikke god erfaring heller,var det en mann som jobbet der når du var der?

Skrevet

Jeg falt pladask for Malin på C C Dames i Vestre Torggate.

• 1 år senere...
Gjest Gjest_Kari_*
Skrevet
Jeg falt pladask for Malin på C C Dames i Vestre Torggate.

Enig, og så har de byens beste kaffe der!

Gjest Gjest_Snuppa_*
Skrevet

Noen som har erfaring med Image Hairdesign på Nestun eller i sentrum

(ved kinoen)?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...