Mann 42 Skrevet 10. oktober 2007 #1 Skrevet 10. oktober 2007 Jeg lurer på hvordan Polar F11 fungerer i svømmebassenget. Jeg vet at den er vanntett, så det bekymrer meg ikke. Men har man utbytte av å bruke den til trening i basseng? Virker den like bra der som på land? Etter som jeg nå kan registerere ukentlige økter og kaloriforbruk og alt sånt, så blir jeg litt hekta på å få med meg alle treningene i loggen. Jeg er en utstyrsfreak, så jeg kan ikke la være.
Toro Skrevet 10. oktober 2007 #2 Skrevet 10. oktober 2007 Jeg tror ikke det vil fungere. Jeg mener at forbindelsen mellom klokke og pulsmåler er et "radiosignal". Og at dette ikke vil fungere under vann. Alternativt er å bare svømme på rygg.
Aurela Skrevet 29. desember 2009 #3 Skrevet 29. desember 2009 Jeg dytter denne tråden opp jeg, i håp om at du har testet, og kan svare, eller et noen andre vet
Gjest Gjest_Benedikte Skrevet 29. desember 2009 #4 Skrevet 29. desember 2009 Jeg dytter denne tråden opp jeg, i håp om at du har testet, og kan svare, eller et noen andre vet http://www.polar.fi/en/support/product_sup...CD?openDocument Mitt inntrykk er at de fleste av polars pulsklokker kan brukes til svømming men at det kan bli problemer med forbindelsen alt etter saltene i vannet og hvordan du beveger deg (vrir du deg mye så sklir fort beltet). Kjenner ikke F11 spesifikt da, du får sjekke hvilken kategori den havner i.
Gjest fragment Skrevet 29. desember 2009 #5 Skrevet 29. desember 2009 Min F6 fungerer helt fint i svømmebasseng.
Gjest Gjest Skrevet 29. desember 2009 #6 Skrevet 29. desember 2009 Min F11 har aldri hatt noen problemer i klorbasseng. Vær bare veldig nøye med å rense pulsbeltet etterpå, for det tåler dårlig kloren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå