Juliet Skrevet 6. april 2003 #1 Skrevet 6. april 2003 Heisann allesammen!!! Etter å ha vært gjest en stund, så har jeg registrert meg til å bli fast bruker av Kvinneguiden! Skal bli koselig dette
Gjest Lea Skrevet 6. april 2003 #2 Skrevet 6. april 2003 Velkommen som registrert Juliet! (Første skritt mot avhengighet :blunke: )
Gjest indiangranny Skrevet 6. april 2003 #4 Skrevet 6. april 2003 Jippi jeg er en av de første til å ønske deg velkommen Juliet :D Flott at du registrerte deg og vil bli nærmere kjent med ladies og gangsters her inne. mange gode hilsener fra
Juliet Skrevet 6. april 2003 Forfatter #5 Skrevet 6. april 2003 Tell me about it...Var veldig "avhengig" som gjest også...Men dette er vel bedre å være avhengig av enn å skulle være avhengig av noe annet...? Hihi, "KG er min rus".
Juliet Skrevet 6. april 2003 Forfatter #6 Skrevet 6. april 2003 Jippi jeg er den første til å ønske deg velkommen Juliet :D Flott at du registrerte deg og vil bli nærmere kjent med ladies og gangsters her inne. mange gode hilsener fra Hihi, du ble nr.3 i rekken, men det varmer like mye likevel med en så fin velkomst!! :D
Juliet Skrevet 6. april 2003 Forfatter #10 Skrevet 6. april 2003 Tusen takk o'hoppende sau Den var jo helskjønn da
Gjest Mzfire Skrevet 6. april 2003 #12 Skrevet 6. april 2003 Velkommen hit Juliet. Du ser ut som et nytt og fargesprakende innslag :D
Tamara Skrevet 6. april 2003 #13 Skrevet 6. april 2003 Siden jeg er gammel og vis, og har vært her i hele 3 dager, så er det på sin plass og ønske deg hjertelig velkommen! Velkommen!! :blunke:
Junebug Skrevet 6. april 2003 #14 Skrevet 6. april 2003 Velkommen, velkommen! Gleder meg til å lese innlegg fra deg!
Gjest Mel Skrevet 6. april 2003 #17 Skrevet 6. april 2003 Velkommen Juliet! :D Er selv ny-registrert bruker, selv om det ikke ser ut slik på aktivitets-nivået. Pass deg!
Eowyn Skrevet 6. april 2003 #18 Skrevet 6. april 2003 Velkommen skal du være, alltid hyggelig med nye brukere!!! Håper du vil trives her på KG
Juliet Skrevet 6. april 2003 Forfatter #19 Skrevet 6. april 2003 Velkommen Juliet! :D Er selv ny-registrert bruker, selv om det ikke ser ut slik på aktivitets-nivået. Pass deg! Takk allesammen for koselige meldinger. Mel, hva skal jeg passe meg for? Noen her inne med skarpe klør?
starie Skrevet 6. april 2003 #20 Skrevet 6. april 2003 Jeg passer meg ikke for noen, og har aldri opplevd noe ubehagelig her inne. Bare du følger reglene kan du gjøre akkurat det du vil :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå