Gjest Gjest_Heidi_* Skrevet 10. oktober 2007 #1 Skrevet 10. oktober 2007 Jeg var saa heldig aa faa kjopt et par flotte og dyre jeans billig paa salg. Problemet er at de er altfor store i livet, men passe i bena/ laarene. Det er et veldig fint stoff (Delforte organisk bomull), saa jeg lurer paa hvordan jeg kan sy dem inn saa jeg slipper aa gi dem bort. Snittet er smale ben og middels lavt liv. Har veldig smal midje, derfor problemet. Noen tips?
ashera Skrevet 11. oktober 2007 #2 Skrevet 11. oktober 2007 Fordi denim som regel er ganske tykt, blir det vanskelig å få fint, men du kan jo prøve. Å sy inn på sidene blir ikke pent. Jeg ville ha forsøkt med innsnitt mellom sidesømmene og sømmen midt bak - et på hver side av baksømmen. Det lønner seg å tråkle og prøve først. Sy dobbelt. Dersom det blir bulkete, bør du klippe opp innsnittene så langt ned som mulig og presse delene utover.
Gjest Gjest_Heidi_* Skrevet 11. oktober 2007 #3 Skrevet 11. oktober 2007 Takk for svar, Hera, jeg er enig i at det ikke er pent aa sy paa sidene. Skal prove forslaget ditt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå