Gjest Krissy Skrevet 10. oktober 2007 #1 Del Skrevet 10. oktober 2007 okay her er historien, jeg møtte en gutt i høstferien. Han var veldig hyggelig og bad meg ut flere ganger i løpet av ferien og sendete meldinger. Jeg spørte han om han likte meg og han svarte ja og jeg sa at jeg likte han. Nå har vi begge begynt på skolen og sist vi var sammen var på søndagen. så på mandag sendte jeg melding først og spurte om han ville komme, hvis han kjedet seg, han sa at han ikke hadde penger så han kom seg ikke til meg, men ellers haddet han kommet. Så snakket vi ikke sammen på tirsdag. På onsdag sendte jeg melding igjen og spurte om han ville møte på torsdag hvis han hadde tid, han sa at han kansje skulle jobbe sent. maser jeg for mye på han, eller har jeg han fortsatt på kroken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Voksen Skrevet 10. oktober 2007 #2 Del Skrevet 10. oktober 2007 Du maser. Har han hverken råd eller tid,så kontakter han deg vel når han har anledning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest krissy Skrevet 11. oktober 2007 #3 Del Skrevet 11. oktober 2007 Du maser. Har han hverken råd eller tid,så kontakter han deg vel når han har anledning. okay, nå lar jeg han være og venter med å sende mer meldinger før han gjør der, men tror du fortsatt jeg har en sjanse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SnillMito Skrevet 11. oktober 2007 #4 Del Skrevet 11. oktober 2007 okay, nå lar jeg han være og venter med å sende mer meldinger før han gjør der, men tror du fortsatt jeg har en sjanse? For å være helt ærlig; nei. Men jeg har tatt feil før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. oktober 2007 #5 Del Skrevet 12. oktober 2007 Han har sagt nei to ganger på tre dager? Da tror jeg verken at jeg ville avskrevet han eller fortsatt å mase. La han ta neste kontakt, gjør han det ikke er han ikke interessert. Men man vet ikke sånt etter tre dager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hum! Skrevet 12. oktober 2007 #6 Del Skrevet 12. oktober 2007 Han gutten der vet at han har deg på kroken. Har opplevd det samme med jenter selv. Ikke ta kontakt med han, og se om han tar kontakt. Det vil være en vinn vinn situasjon for deg, tar han ikke kontakt så begynner du å komme over det, og ellers tar han kontakt. Har møtt en del jenter jeg som har vert litt for ivrig, og jeg har gidd litt faan. Når jeg så har merket at jeg begynner å miste kontrollen har jeg fått tilbake interessen. Men da har det ofte vert for sent. Godt til meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lipstick Skrevet 30. oktober 2007 #7 Del Skrevet 30. oktober 2007 Uff, den feilen er UTROLIG lett å begå når vi er interessert, det at vi er FOR pågående og sender melding på melding, til fyren blir lei. Prøv å vente noen dager før du tar kontakt med han igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå