Gjest s.n Skrevet 10. oktober 2007 #1 Skrevet 10. oktober 2007 Er langtidsprøver, og gir snart opp... Vi skal til partime hos gynekolog neste uke, og jeg er forsåvidt spent på hva han kommer til å si/finne ut, men jeg vet ikke hvor langt jeg orker å gå... Er ikke innstilt på temping og måling, telling av dager og sex på kommando. Merker allerede nå at sexlivet blir anstrengt - det er fokus på sæd og utløsning og stilling og mas. Ikke kos og nytelse og intimitet og alt sex skal være... Trist. Måtte bare sukke litt. Er det andre som føler de ikke orker mer?? Hva må til for å gjøre denne reisen mer lystbetont?
Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2007 #2 Skrevet 22. oktober 2007 Jeg er langtidsprøver, 8 år, og har til tider rett og slett vært drittlei! Hadde en periode hvor vi skulle ha sex annenhverdag, måtte krysse av på skjema ødela alt for oss. Sex på kommando er ikke kos!! Det vi gjorde var at vi dreit i hele skjemaet og hadde sex når det passet oss. Målte ikke når jeg skulle hatt eggløsning. Det hjalp oss litt, vi reiste også bort på hytta kun oss, hadde sex, koste oss med bare hverandre. Spiste god mat, laget romantisk stemning osv. Vi har også vært veldig åpne om det til familie og venner, sånn at vi ikke har noe press og mas fra de. Fra den dagen vi fortalte det, føltes det som om skuldrene mine ble litt lettere. Vi er nå inne i prøverørskarusellen. Det er en stor påkjenning, hvertfall for meg, jeg reagerer veldig på medisinene, men det trenger du ikke gjøre. Nå i 2.forsøket vårt har jeg vært sykemeldt hele forsøket og det har hjulpet meg. Føler at ting ikke er så stressende nå. Om dere vil prøve prøverør er det dere som bestemmer! Lykke til med det dere velger
Gjest s.n Skrevet 22. oktober 2007 #3 Skrevet 22. oktober 2007 Takk for tilbakemelding - kjære gjest! Nå viste det seg hos gynekologen at samboers sædkvalitet er så dårlig at sjansene er minimale for at vi skal få det til på egen hånd. Selv om det i og for seg er veldig trist, så følte jeg en viss lettelse akkurat da, for da var ansvaret på et vis tatt ut av hendene våre! Ikke mer sex på kommando og uten lyst!! Kommer nok til å angre på at jeg synes det var OK den dagen jeg står med en sprøyte hormoner i magen og produserer flerfoldige eggceller på få dager, men akkurat når er det sex-pause...! Helt til vi får lyst igjen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå