Gjest Gjest Skrevet 18. februar 2009 #81 Del Skrevet 18. februar 2009 Inntrykket mitt er at de er ofte kjekke, men små (lave og spinkle)... Noen er ufattelig selvsikre når det gjelder utenlandske damer, de sier: "Jeg er fra Italia!" og tar kunstpause for å ta imot jubelen. De blir litt satt ut når de får et "Åja." tilbake... Ellers synes jeg generelt at de behandler damer bedre enn nordmenn. I Norge er det mange som stirrer frekt og ser opp og ned og omtrent kler av med blikket, mens der nede ser de en i ansiktet og viser at de liker det de ser - det synes jeg er en mer ærlig sak. Hvis jeg ser en mann jeg liker smiler jeg til ham, jeg stirrer ikke på kroppen hans i smug... :-P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christal Skrevet 18. februar 2009 #82 Del Skrevet 18. februar 2009 Utseendemessig synes jeg ikke norske menn har så mye å fare med, menn fra sydligere strøk har vært heldigere sånn sett Der er jeg helt enig - middelhavsmenn er vakre Som hetero mann kan man ikke unngå å legge merke til at italienske menn ser bedre ut enn norske. Generelt kler de seg bedre og ser bedre ut. Norske menn er ganske grå og stygge. De kler seg bedre, tar seg bedre ut, de er som en god vin, blir bedre med alderen Synes men fra Sør-Europa er mer galante enn nordiske menn. Og nå snakker jeg om voksne menn, som kan være i følge med familie. De åpner dører, sier god morgen o.l. Jeg har ihverfall sansen for høflige folk. De kler seg pent også. Helt enig med deg! Konklusjonen min, joda liker italienske, spanske, greske menn så lenge de ser pene ut, er høflige og er ordentlige. Liker middelhavsmennene godt jeg. Middelhavsmenn har ild i øynene og lidenskap i blodet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pyp Skrevet 21. februar 2009 #83 Del Skrevet 21. februar 2009 er grekere bedre enn italienere? jeg har vært i barcelona og kanariøyene. har ingenting å si om kanarierne men de i barcelona var grusomme. verdens frekkeste personer møtte jeg der... har aldri vært i italia men har lyst å ta meg en tur som blondine med store pupper og se hvordan de oppfører seg... :s Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2009 #84 Del Skrevet 22. februar 2009 Måtte bare trekke frem denne tråden da jeg snublet over på Youtube! Det er definitvit noen skikkelige lekkerbiskener der! :dåne: Oh det italienske landslaget De er jo helt nydelig!! :rødme: Er ikke bare på grunn av fotballen jeg ser på. Har en ting for menn fra italia, spania, portugal... syns de (fleste) er nydelige Takk for videoen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2009 #85 Del Skrevet 22. februar 2009 Min venninne skal gifte seg med en italiener på en øy i Italia til sommeren. Så romantisk Han er god til å lage mat, de spiser absolutt mye annet enn pasta, han er en mann av i dag: han vil være pappa og synes det er naturlig at de deler ansvar, sorger og gleder. Han oppvarter henne og gir mye av seg selv som mann til kvinnen i sitt liv. Norske menn blir jo som melsekker som er ute av drift i sammenlikning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2009 #86 Del Skrevet 22. februar 2009 Norske menn blir jo som melsekker som er ute av drift i sammenlikning. Tull. Norske menn er blant de mest moderne menn i verden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2009 #87 Del Skrevet 22. februar 2009 Tull. Norske menn er blant de mest moderne menn i verden. Italienske menn i generasjon alder 25-35 er også moderne, hvertfall den ressurssterke delen. Det er lizzom ikke moderne som er stikkordet her, mer romantikk og omtanke. Den italienske mannen av i dag er omtenksom og gir kvinnen plass som kvinne. Den norske mannen spør bare om praktiske ting, som været og sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. februar 2009 #88 Del Skrevet 23. februar 2009 Italienske menn i generasjon alder 25-35 er også moderne, hvertfall den ressurssterke delen. Det er lizzom ikke moderne som er stikkordet her, mer romantikk og omtanke. Den italienske mannen av i dag er omtenksom og gir kvinnen plass som kvinne. Den norske mannen spør bare om praktiske ting, som været og sånt. Så du kjenner alle norske menn du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. august 2009 #89 Del Skrevet 23. august 2009 Italienere er veldig kjekke og de kan også kle seg ordentlig. Men én tin ger ikke bra med de: de kysser brått og stikker hele tungen sin ned i svelget på deg før dere knapt har fått hilst. Det er ikke kult! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest italianos Skrevet 3. november 2009 #90 Del Skrevet 3. november 2009 Italienske menner guds gave til kvinnen :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicky! Skrevet 3. november 2009 #91 Del Skrevet 3. november 2009 Det er veldig varierende hvor flotte de er, syns nå jeg. Alle italienske menn er ikke guds gave til kvinnen, og alle er heller ikke Casanova'er som tror de er det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2009 #92 Del Skrevet 3. november 2009 Noen italienske menn er kjekke (spesielt de høye og slanke), mens andre er det absolutt ikke. Dessverre så er jeg litt for glad i lysere og mer nordiske trekk - blondt/lysebrunt hår og blå eller grønne øyne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Libuse Skrevet 4. november 2009 #93 Del Skrevet 4. november 2009 Kjæresten min er italiensk og veldig kjekk, pen og flott :rødme: Ingen slimål eller mammadalt! Jeg hadde en del fordommer mot italienske menn selv før. Synes de virket sleske og innpåslitne, og noen er jo også helt klart det da. Men de fleste er veldig hyggelige. Har nå vært ganske mye i italia og synes det er utrolig mange flotte mennesker der. De italienske mennene er veldig oppmerksomme, snille og høflige mot damene. Og definitivt kjekke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brown eyed girl Skrevet 4. november 2009 #94 Del Skrevet 4. november 2009 Når jeg tenker på italienske menn så ser jeg for meg Silvio Berlusconi og det virker ikke tennende akkurat...... :fnise Jeg forelsker meg bare i lyse menn med lyst hår, gjerne fregner... er mørk selv og tiltrekkes av motsetning til meg selv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Gloria_* Skrevet 4. november 2009 #95 Del Skrevet 4. november 2009 Nord-Italia har mange lyse menn, vet du. Det er sør som har mørkemennene. Lekkerbiskener! Og de er bedre utdannet innen filosofi og kunstfagene enn norske menn er Amore, vino og pasta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2009 #96 Del Skrevet 4. november 2009 Nord-Italia har mange lyse menn, vet du. Det er sør som har mørkemennene. Lekkerbiskener! Ja, det er mange lyse og rødhårede i de nordlige delene av Italia - takket være de keltiske/germanske stammene som slo seg ned der. Men det er jo i Sør-Italia at man finner de amorøse sjarmørene. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sleazejenta Skrevet 10. november 2009 #97 Del Skrevet 10. november 2009 Har definitivt ikke en greie for italienere, faktisk rotet jeg meg borti en på byen for en tid tilbake og jeg blir litt kvalm av å tenke på det, fordi han var bare slesk og creepy *grøss* kan ikke si jeg har sett så mange andre italienere som jeg synes er kjekke heller...men skal ikke se bort fra at det eksisterer noen. Liker hovedsakelig norske menn jeg da, og det er jo som regel ganske stor forskjell Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2009 #98 Del Skrevet 10. november 2009 Italienere stikker bare tungen sin langt ned i halsen på deg, og det er ekkelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2009 #99 Del Skrevet 13. november 2009 Who cares? Små pastaetende italienere kan ikke måle seg med min styrke, derfor bryr jeg meg ikke om kvinner finner dem attraktive eller ikke. Jeg er mest mann, så da spiller det ingen rolle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jenny, 37 Skrevet 14. november 2009 #100 Del Skrevet 14. november 2009 Der er jeg helt enig - middelhavsmenn er vakre De kler seg bedre, tar seg bedre ut, de er som en god vin, blir bedre med alderen Konklusjonen min, joda liker italienske, spanske, greske menn så lenge de ser pene ut, er høflige og er ordentlige. Liker middelhavsmennene godt jeg. Middelhavsmenn har ild i øynene og lidenskap i blodet Dette er jeg enig i! Nå savner jeg Italia...:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå