Gjest huzmusa Skrevet 14. oktober 2007 #21 Del Skrevet 14. oktober 2007 Italianoser er kjekke dersom de ser ut som Alessandro Safina :rødme: ITALIENSKE MENN : Jeg har møtt min italiensk drømmemann og om ikke lenge så skal vi gifte oss :love: nei det er ikke alle som er slike som noen påstår her.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prinsessa Skrevet 14. oktober 2007 #22 Del Skrevet 14. oktober 2007 Min erfaring med italienske menn begrenser seg til eh....strandobservasjoner av oljeinnsmurte papagallos på stranden i Rimini en gang på slutten av åtti-tallet. Hva de foretok seg etter at vi hadde hm...observert dem en stund taler ikke for at de kan kategoriseres som galante og distingverte, nei. Skjønt, vi fremstod vel neppe som noen sofistikerte kvinner vi heller, når sant skal sies. *mimrer og ler* Jøss da var vi der samtidig da jo Trodde jeg og mine venninder var de eneste norske jentene i Rimini Sofistikerte var ikke vi heller kan du si. Mimre og tenke tilbake på klining med den italienske pizzabakeren Marco. Over til italienske menn, ja takk som elsker men nei takk som ektemann og far. Må også få med at jeg elsker det italienske språket og blir faktisk litt mo i knærene bare jeg hører det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 14. oktober 2007 #23 Del Skrevet 14. oktober 2007 Mimre og tenke tilbake på klining med den italienske pizzabakeren Marco. MARCO??? Du også? For et sammentreff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betsy Skrevet 20. oktober 2007 #24 Del Skrevet 20. oktober 2007 Hadde jeg funnet en italiener som både var kjekk å se på,snill,ærlig og som var vaksinert mot elskerinner, så kanskje.......men det er vel like vanskelig som å finne en jomfru og tre vise menn i Sverige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prinsessa Skrevet 27. oktober 2007 #25 Del Skrevet 27. oktober 2007 (endret) MARCO??? Du også? For et sammentreff. Marco hadde nok en travel sommer Ble mye damer og lite pizzabaking Endret 27. oktober 2007 av prinsessa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Bente_* Skrevet 31. oktober 2007 #26 Del Skrevet 31. oktober 2007 Må innrømme at jeg er svak for italienske karer... Har blitt kjent med noen, men har bare vært intim med én. Må innrømme at jeg synes det italienske språk er nydelig, og gutter som snakker italiensk blir straks mer attraktive, he, he... Men selv om det finnes utrolig pene gutter (særlig i Roma...), finnes det mange stygge og ekle også (som alle andre steder...)... Ved første øyekast kan de virke som kun casanovaer (og noen ER det også...), men de fleste har faktisk mer ved seg, he, he... Mange er veldig tøysete og finner på en masse sprell. Faktisk synes jeg italienske gutter kan være mye morsommere enn norske gutter, som lett blir litt for tilbakeholdne og sjenerte. Italiensk humor er bra! :D Er du en veldig tøysete person, har jeg erfart at det slår godt an hos mange italienske karer, he, he... Det er muligens fordi de ser det som forfriskende med jenter som tør å tøyse og ikke er så "stive" som mange italienske jenter kan være... Men bevares; det finnes tøysete italienske jenter og, de er bare ikke så lett synlige... Konklusjon: Jeg kan anbefale det å bli kjent med italienere! Men kanskje ikke pizzabakeren Marco i Rimini er den beste å bli kjent med, ha, ha... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Satyr Skrevet 31. oktober 2007 #27 Del Skrevet 31. oktober 2007 (endret) Hva mener folket på KG om italienske menn? Er de som jeg kanskje tror, guds gave til kvinnen? Som hetero mann kan man ikke unngå å legge merke til at italienske menn ser bedre ut enn norske. Generelt kler de seg bedre og ser bedre ut. Norske menn er ganske grå og stygge. Merkelig nok er det annerledes med kvinner. Italienske kvinner ser ofte litt for markerte ut i trekkene, synes nordiske kvinner er penere. Satyr Endret 31. oktober 2007 av Satyr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betsy Skrevet 31. oktober 2007 #28 Del Skrevet 31. oktober 2007 Som hetero mann kan man ikke unngå å legge merke til at italienske menn ser bedre ut enn norske. Generelt kler de seg bedre og ser bedre ut. Norske menn er ganske grå og stygge. Norske menn er grå og stygge? Den er jeg ikke helt enig i. Ser kjekke norske menn hver dag, jeg! Men er enig i at italienerne generelt er bedre til å kle seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 31. oktober 2007 #29 Del Skrevet 31. oktober 2007 Merkelig nok er det annerledes med kvinner. Italienske kvinner ser ofte litt for markerte ut i trekkene, synes nordiske kvinner er penere. Kunne ikke vært mer uenig. Italienske kvinner er VAKRE! Det er norske kvinner også, men å si at italienske jenter ikke er pene blir helt latterlig for meg. For øvrig synes jeg norske menn er veldig kjekke også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2007 #30 Del Skrevet 4. november 2007 men det er vel like vanskelig som å finne en jomfru og tre vise menn i Sverige. Neida, hvis holder oss utenfor den svenske befolkningen, og glemmer tre vise menn, er det ikke vanskelig å finne jomfruer i Sverige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2007 #31 Del Skrevet 4. november 2007 Sannheten bak myten om den italienske "machomannen" er lett å observere hvis vi tar for oss andre verdenskrig. De italienske mennene løp med halen mellom bena så fort de møtte germanske menn på slagmarken. For å hamle opp med de germanske mennene måtte de italienske "machomennene" sende germanske menn for å gjøre jobben for seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pax Skrevet 4. november 2007 #32 Del Skrevet 4. november 2007 (endret) Ikke noe spesielt med dem, egentlig... Litt innpåslitne kanskje, omtrent som franskmenn, bare at franskenn er innpåslitne og arrogante, italienere er innpåslitne og hissige. Liker bedre tyskere/østerrikere/sveitsere kulturen er ganske lik den norske, samtidig de er ganske rolige og avbalanserte, synes jeg. Dette ble jo en fryktelig generalisering, da. Endret 4. november 2007 av Pax Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SnillMito Skrevet 4. november 2007 #33 Del Skrevet 4. november 2007 Kunne ikke vært mer uenig. Italienske kvinner er VAKRE! Det er norske kvinner også, men å si at italienske jenter ikke er pene blir helt latterlig for meg. For øvrig synes jeg norske menn er veldig kjekke også. Italienske kvinner er veldig oppskrytt. Det finnes endel godbiter, definitivt - men tar du turen til Italia ser du virkeligheten. Og den ligger langt under standarden vi er vant til fra Skandinavia. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2007 #34 Del Skrevet 4. november 2007 Italienske kvinner er veldig oppskrytt. Det finnes endel godbiter, definitivt - men tar du turen til Italia ser du virkeligheten. Og den ligger langt under standarden vi er vant til fra Skandinavia. Kanksje. Men de peneste jentene er uansett fra sør-Amerika. Ingen over, ingen ved siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2007 #35 Del Skrevet 5. november 2007 Faktisk synes jeg italienske gutter kan være mye morsommere enn norske gutter, som lett blir litt for tilbakeholdne og sjenerte. Italiensk humor er bra! :D Er du en veldig tøysete person, har jeg erfart at det slår godt an hos mange italienske karer, he, he... Det er muligens fordi de ser det som forfriskende med jenter som tør å tøyse og ikke er så "stive" som mange italienske jenter kan være... Men bevares; det finnes tøysete italienske jenter og, de er bare ikke så lett synlige... Ble kjent med en del italienere under studiene og de passer bra til beskrivelsen din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Satyr Skrevet 5. november 2007 #36 Del Skrevet 5. november 2007 Kanksje. Men de peneste jentene er uansett fra sør-Amerika. Ingen over, ingen ved siden. Mange folkeslag har sine særegne attraktive egenskaper. Det er også forskjell på hvordan de fremtrer som gruppe vs de peneste enkeltindividene. Bare se på England. Som gruppe er engelske jenter blant verdens styggeste, men de vakreste er nyyydelige. Slik er det også blant f.eks mennesker med rent etnisk indiansk opphav, synes jeg. Derimot er den typiske brasilianer, med sin etniske miks (hvit/afrikaner/indianer i skjønn forening), ofte vakker.. Raseblanding er en god ting :-). Satyr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Motstand Skrevet 18. november 2007 #37 Del Skrevet 18. november 2007 Derimot er den typiske brasilianer, med sin etniske miks (hvit/afrikaner/indianer i skjønn forening), ofte vakker.. Raseblanding er en god ting :-). Det er en raseblanding som oppstod ved tvang. Så den er ikke direkte overførbar til dagens masseinnvandring til Europa. Bare sånn for å nevne det. I Brasil snakker alle portugisisk. I Bradford/England finnes det folk som er født og oppvokst der som knapt nok snakker engelsk. Bare sånn til sammenligning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tulipa Skrevet 18. november 2007 #38 Del Skrevet 18. november 2007 Jeg mener at ingenting kan måles mot skandinaviske menn ... kanskje fordi jeg aldri har hatt spesiell sans for glatte, mørke og innpåslitne menn .. De vakreste menn synes jeg man finner i Skandinavia - helt klart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Julie Skrevet 18. november 2007 #39 Del Skrevet 18. november 2007 Jeg mener at ingenting kan måles mot skandinaviske menn ... kanskje fordi jeg aldri har hatt spesiell sans for glatte, mørke og innpåslitne menn .. Skandinaviske menn er flotte. Samtidig er det kjekt å opplyse om at ikke alle italienske menn er mørke...det finnes blonde/lyse mennesker i Italia. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dolce Skrevet 4. desember 2007 #40 Del Skrevet 4. desember 2007 Italienske menn synes jeg generelt sett er mindre pene enn norske menn. Men har merket meg at når en italiensk mann først er pen, er han ufattelig flott! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå