Gjest Gjest_Julie_* Skrevet 10. oktober 2007 #1 Del Skrevet 10. oktober 2007 For de som kjenner til italienske menn...er de noen glatte slimåler eller er de faktisk kjekke? Synd det ikke er eldre og mer distingverte menn i videoklippet men fant ikke noe bedre... http://www.youtube.com/watch?v=i2pK9D39H0g Hva mener folket på KG om italienske menn? Er de som jeg kanskje tror, guds gave til kvinnen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frey Skrevet 10. oktober 2007 #2 Del Skrevet 10. oktober 2007 Nope, det er de ikke :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest =tentacle= Skrevet 10. oktober 2007 #3 Del Skrevet 10. oktober 2007 Har vært i Italia noen ganger, og mennene har ikke gjort noe spesielt sterkt inntrykk, egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 10. oktober 2007 #4 Del Skrevet 10. oktober 2007 Min erfaring med italienske menn begrenser seg til eh....strandobservasjoner av oljeinnsmurte papagallos på stranden i Rimini en gang på slutten av åtti-tallet. Hva de foretok seg etter at vi hadde hm...observert dem en stund taler ikke for at de kan kategoriseres som galante og distingverte, nei. Skjønt, vi fremstod vel neppe som noen sofistikerte kvinner vi heller, når sant skal sies. *mimrer og ler* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betsy Skrevet 10. oktober 2007 #5 Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) Hadde dette bildet stemt overens med virkelighetens italienere, så hadde jeg nok synes de var Guds gave til kvinnene. Dessverre så er det jo unektelig en del slimåler (i minimale badebukser) blandt italienske menn, men jammen så finnes det noen vidunderlig vakre skapninger blandt de også! Jeg innbiller meg forresten at 99% av italienske (og franske) menn er utro mot konene sine. Endret 10. oktober 2007 av Betsy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Julie_* Skrevet 10. oktober 2007 #6 Del Skrevet 10. oktober 2007 Tenkte meg vel det... De har hvertfall sitt rykte som Casanovaer godt befestet verden over. Her er ingen strandløver med stramme badebukser og gullsmykker men det er kanskje like greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Julie_* Skrevet 10. oktober 2007 #7 Del Skrevet 10. oktober 2007 Hadde dette bildet stemmet overens med virkelighetens italienere, så hadde jeg nok synes de var Guds gave til kvinnene. Dessverre så er det jo unektelig en del slimåler (i minimale badebukser) blandt italienske menn, men jammen så finnes det noen vidunderlig vakre skapninger blandt de også! Jeg innbiller meg forresten at 99% av italienske (og franske) menn er utro mot konene sine. En ung Al Pacino? Jeg innbiller meg også at de er mer utro enn f.eks. norske menn. Men det hende det bare er noe vi innbiller oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betsy Skrevet 10. oktober 2007 #8 Del Skrevet 10. oktober 2007 En ung Al Pacino? Jaaa! Og saft suse, så kjekk han var i sin ungdom! Er nemlig i Gudfaren-modus om dagen, ettersom jeg nylig har sett triologien! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 10. oktober 2007 #9 Del Skrevet 10. oktober 2007 Hadde jeg funnet en italiener som både var kjekk å se på,snill,ærlig og som var vaksinert mot elskerinner, så kanskje.......men det er vel like vanskelig som å finne en jomfru og tre vise menn i Sverige. Har ingen annen erfaring enn at en bunch med italienere i en bil bak oss gestikulerte etter tlfnummeret vårt midt i rushtrafikken. Vi gjorde oss kostbare og kjørte fra dem ved første anledning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Mim* Skrevet 10. oktober 2007 #10 Del Skrevet 10. oktober 2007 Jeg har til dags dato ikke truffet en eneste italiensk mann. Går ut fra at de kan være Guds gave til meg, og vil lete mer aktivt fra nå av. Takk for inspirasjon, Julie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. oktober 2007 #11 Del Skrevet 11. oktober 2007 Var sammen med en italiener en gang som var veldig kjekk! De er da mer omtenksomme enn de nordiske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. oktober 2007 #12 Del Skrevet 11. oktober 2007 Var sammen med en italiener en gang som var veldig kjekk! De er da mer omtenksomme enn de nordiske! De må jo være det, for italienske kvinner er så high maintenance at det ikke kan forklares med ord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 11. oktober 2007 #13 Del Skrevet 11. oktober 2007 Vel, det er jo noe spesielt med italienske menn. Rent bortsett fra deres forhold til sin mama.......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesten Skrevet 11. oktober 2007 #14 Del Skrevet 11. oktober 2007 Vel, det er jo noe spesielt med italienske menn. Rent bortsett fra deres forhold til sin mama.......... Eg vil vel kanskje påstå at deira forhold til mama e ganske spesielt også Lever sjøl i eit "latinsk land", og eg må vel innrømme at menna her e nåke spesielt, men fader så fort folk ser gamle ut! Eg ser ingen som ser ut som om dei er 30 i nordisk standard, og dei som er 30 ser ut som 45... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest no italiano Skrevet 11. oktober 2007 #15 Del Skrevet 11. oktober 2007 Min erfaring med italienske menn begrenser seg til eh....strandobservasjoner av oljeinnsmurte papagallos på stranden i Rimini en gang på slutten av åtti-tallet. Hva de foretok seg etter at vi hadde hm...observert dem en stund taler ikke for at de kan kategoriseres som galante og distingverte, nei. Skjønt, vi fremstod vel neppe som noen sofistikerte kvinner vi heller, når sant skal sies. *mimrer og ler* Vi må ha vært der samtidig, og jeg sitter med samme inntrykk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. oktober 2007 #16 Del Skrevet 11. oktober 2007 Han på 01.34? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Filur Skrevet 11. oktober 2007 #17 Del Skrevet 11. oktober 2007 De gjør ingenting for meg ihvertfall.. Men det har vel litt med personlig smak å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_dolce_* Skrevet 12. oktober 2007 #18 Del Skrevet 12. oktober 2007 For de som kjenner til italienske menn...er de noen glatte slimåler eller er de faktisk kjekke? Synd det ikke er eldre og mer distingverte menn i videoklippet men fant ikke noe bedre... http://www.youtube.com/watch?v=i2pK9D39H0g Hva mener folket på KG om italienske menn? Er de som jeg kanskje tror, guds gave til kvinnen? Nå har jeg sett på disse gutta, og det kunne like gjerne vært filmet ved trappa ved Oslo S, syns jeg ser de samme gutta der. Ikke noe spesielt spør du meg. Hører også rykter om at hvis du tar en italiensk mann så får mamma mia på kjøpet, og det kan jeg godt stå over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nabodama Skrevet 12. oktober 2007 #19 Del Skrevet 12. oktober 2007 Utseendemessig synes jeg ikke norske menn har så mye å fare med, menn fra sydligere strøk har vært heldigere sånn sett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. oktober 2007 #20 Del Skrevet 12. oktober 2007 Italianoser er kjekke dersom de ser ut som Alessandro Safina :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå