Gjest Frk. Grønn Skrevet 10. oktober 2007 #1 Skrevet 10. oktober 2007 Hvilke bolig og interiørblader kan anbefales?
Gjest Gjest Skrevet 11. oktober 2007 #2 Skrevet 11. oktober 2007 Synes mange av bladene har for mye designmøbler og hus og leiligheter som er litt for moderne og stramme etter min smak. Så, det spørs hvilken smak DU har. Du kan jo gå på noen av nettstedene til magasinene, og ta en titt. -Eller bla litt gjennom dem på Narvesen, og kjøpe et par, og se om du liker dem. Rom 123 og Bolig Pluss er greie blad for dem som vil ha "enkel" stil, som liker shabby chic, og å pusse opp gamle møbler, finne gamle ting på loppemarked osv. Ellers er vel Maison og Vakre hjem å anbefale.
Gjest Frk. Grønn Skrevet 11. oktober 2007 #3 Skrevet 11. oktober 2007 Takk for svar, Gjest Det er tenkt som et gaveabonnement til foreldrene mine, men jeg kan jo ta en titt hos Narvesen og på nettsidene til de ulike bladene. Men tar gjerne imot flere innspill også
Gjest Elastica Skrevet 13. oktober 2007 #4 Skrevet 13. oktober 2007 Jeg liker best danske BoBedre, eller norske, hvis det er lettere å abonnere på. Dersom jeg dkulle kjøpe til mine foreldre, hadde jeg valgt Maison eller Interiør Magasinet, siden de har en litt annen stil enn meg.
happyhappy Skrevet 13. oktober 2007 #5 Skrevet 13. oktober 2007 jeg foretrekker vakre hjem, elle interiør og bo bedre:)
LilleLy Skrevet 14. oktober 2007 #6 Skrevet 14. oktober 2007 For enkle og rimelige løsninger synes jeg rom 123 og boligpluss er veldig bra For større/mer helhetlige løsninger; bonytt, bo bedre m.fl. Mange gode utenlandske også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå