karamella Skrevet 14. oktober 2007 #21 Skrevet 14. oktober 2007 Mine venner ber på sine knær om de får hjelpe til. Jeg har hjelpt til med mine venners bryllup, med å lage til mat, servere, pynte, lage bukett, ta bilder, ordne stoler og border, pynte bil, lage hårfrisyrer, rydde opp, vaske lokalet.... i min vennekrets er dette helt vanlig. Og jeg er veldig glad for de bryllupene jeg har fått lov til å hjelpe med. Slikt sparer man masse penger på. Og alle tjener på det, når de engang vil gifte seg;-) Skal ha langt over 100 gjester, men med våre snille og hjelpsomme venner og familier, koster ikke drømmebryllupet en formue.
karamella Skrevet 14. oktober 2007 #22 Skrevet 14. oktober 2007 oi, beklager, glemte helt hva denne tråden handlet om. Tips: *Få en venn(om mulig) til å lage bukettene og pynte lokalet. *Blomster kan kjøpes direkte fra gartneri. Ofte halve prisen. *Kjøpe brudepikekjoler og tilbehør på andre butikker enn brudesalonger. Har en butikk i Bergen f.eks som ligger i strandgaten, der selges kjoler fra 100-1500 kr, og maget billig, men fint tilbehør. *Lage bordkort og invitasjoner selv, med enkle og billige hjelpemidler. *Spør studenter innenfor kokkefaget til å lage f.eks desserten og forretten. *Frisørstudenter som nesten er ferdige, kan være ganske flinke til å sette opp hår og sminke....
Gjest Linn24 Skrevet 14. oktober 2007 #23 Skrevet 14. oktober 2007 man kan jo feks ønske seg gavekort på diverse ting til jul og evnt bursdag. feks hos frisør, hudpleie(hvis du skal ha det), kake, fotograf, etc. sparer en del penger der iallefall da.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå