Gå til innhold

vente, vente...

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_mia_*
Skrevet

jeg er veldi dårlig på forhold og sånt.. men trenger bare hjelp til noe. jeg leste et innlegg om at hvis gutten ikke ville flytte sammens etter 2 år, så var han ikke gla nok i henne. vel jeg har så lyst til å flytte sammens med kjæresten min, men han vil ikke så lenge han går på skole. skolen er førte prioritet i følge han. derfor blir det sjelden tid til at vi kan finne på noe sammens, fordi han skal gjøre lekse. jeg vil flytte sammens med han fordi det er et irritasjonsmoment at vi aldri kan ses pga skolen. men er det jeg eller han som er egoistisk her?

vil ikke vente på han for alltid hvis det skal være sånn at han holder meg for narr. det eneste probleme vi har er denne problemstillingen. jeg vet ikke hva som er normalt, når tid flytter kjærester sammen? burde det være et varseltegn når han ikke vil flytte sammens med meg?

Videoannonse
Annonse
Gjest StockDama
Skrevet

Tøv, noen flytter sammen etter noen uker, mens andre venter masse år. Det er helt individuelt for hvert par.

Selv om det kan virke litt sårt at han bruker mer tid på skole enn på deg, så skjønner jeg han godt. Han vil vel gjerne bli ferdig med utdanningen si, og få bra karakterer, å utsette slikt bare fordi man får seg kjæreste burde da ikke være nødvendig. For hva om dere går fra hverandre uansett, skal han da stå uten full utdannelse bare fordi du ikke kunne vente litt?

Skrevet

Jeg flyttet sammen med kjæresten min etter 5mnd og det har funker utrollig bra. Vi har nå bodd sammen i 2år:)

Skrevet

Dere er ikke klare for å flytte sammen...

Han vil ikke flytte sammen fordi han vil prioritere skolen. Om dere flytter sammen vil dere sannsynligvis ha en liten leilighet hvor det er små muligheter for å sitte å jobbe i fred og ro, uten at den ene er til sjenanse for den andre.

Du vil flytte sammen fordi du mener dere ikke får nok tid sammen. Vel om det er eneste grunnen du har for å flytte sammen med han så kan dere likså godt vente.

Som StockDama sier, så er det bare tull at det er en fasit for når et par flytter sammen.

Skrevet

Det finnes ingen fasit nei - folk flytter sammen når de har lyst til det. Noen venter maange år, og noen gjør som meg og samboeren - etter 4 dager :)

Skrevet

Hvor gamle er dere?

Synes det teller litt inn også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...