Mediocre Skrevet 10. oktober 2007 #1 Skrevet 10. oktober 2007 Noen som vet om det finnes noe man kan ta under sålen på skoen som gjør at de ikke blir så glatte? Har et par støvletter som har plast-såle eller noe sånt, og de funker ikke så bra i nedoverbakker
Lilith Skrevet 10. oktober 2007 #2 Skrevet 10. oktober 2007 Bianco har sånne lapper med 'sandpapir' som er til å klistre under skoene. Hjelper litt
Mediocre Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. oktober 2007 Bianco har sånne lapper med 'sandpapir' som er til å klistre under skoene. Hjelper litt Okay, takk for tipset!
gladidag Skrevet 11. oktober 2007 #4 Skrevet 11. oktober 2007 På skobutikkene kan du og få kjøpt noe deilig guffe du skl smøre under skoene..funker greit men ses veldig godt.. Er en type lim som du selv blander med små gummibiter..
Drua Skrevet 11. oktober 2007 #5 Skrevet 11. oktober 2007 På skobutikkene kan du og få kjøpt noe deilig guffe du skl smøre under skoene..funker greit men ses veldig godt.. Er en type lim som du selv blander med små gummibiter.. Anbefales ikke. Det funker en liten stund, men så faller det av.
Drua Skrevet 11. oktober 2007 #6 Skrevet 11. oktober 2007 Jeg skal krype til korset og kjøpe meg sånne såler med pigger som gamle damer har. Jeg må gå til jobb på glattisen, og jeg har ikke tid til å falle og brekke noe.
No Shorty Skrevet 11. oktober 2007 #7 Skrevet 11. oktober 2007 Gå til en skomaker. Han fikser dette på et blunk. Han legger bare gummisåler med noe mønster under.. Det er ikke så forferdelig dyrt og så ser det helt ok ut...
Mediocre Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 11. oktober 2007 Takk for tips! Tror det blir skomaker, en litt mer langsiktig løsning
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå