Gå til innhold

FIGURFORMING

Anbefalte innlegg

Gjest figurforming
Skrevet

Hei!

Jeg har par kg for mye på mage og lår og ønsker å prøve figurforming. Ikke fettsugning.

Mange ulike metoder! Noen erfaringer???

Vurderer lymfedrenasje, Endermologi, eller muskelstimulans/elektro

TAKK

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Jeg har prøvd det og må si at det virker virkelig!!!

Jeg passet også på å spise sunt, og drakk veldig mye vann med sitron og agurk skiver oppi, husker ikke hvorfor jeg skulle ha det oppi men det var god hvertfall=) og etter at du er ferdig med behandlingene må du da for å holde den formen du har fått trene godt, og fortsette å spise sunt. Lykke til.

Skrevet

Hva type figurforming prøvde du? og hva kostet det?

Gjest Kristin_
Skrevet
Hei

Jeg har prøvd det og må si at det virker virkelig!!!

Jeg passet også på å spise sunt, og drakk veldig mye vann med sitron og agurk skiver oppi, husker ikke hvorfor jeg skulle ha det oppi men det var god hvertfall=) og etter at du er ferdig med behandlingene må du da for å holde den formen du har fått trene godt, og fortsette å spise sunt. Lykke til.

...Hvordan vet du da at dette var et resultat av figurformingen og ikke maten du spiste/treningen:)?

On topic: Svært mange av figurformingsmåtene koster ekstremt mye mer enn de smaker. Ultrashapingmetoden hadde vel ca 0,2 cm gjennomsnittlig nedgang i den vitenskaplige studien deres =D

Skrevet

Bailine-figurforming har iallefall hjulpet på meg, ingen tvil. Man måles før man setter i gang, og etter 5 og 10 omganger. Her merkes garantert nedgang i centimetermål! På de forskjellinge målepunktene på kroppen minket jeg tilsammen 41 cm. Det merkes godt på klærne. Man får en gratis prøvetime og veiledning, prøv det og ta der derfra :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...