Gjest figurforming Skrevet 10. oktober 2007 #1 Skrevet 10. oktober 2007 Hei! Jeg har par kg for mye på mage og lår og ønsker å prøve figurforming. Ikke fettsugning. Mange ulike metoder! Noen erfaringer??? Vurderer lymfedrenasje, Endermologi, eller muskelstimulans/elektro TAKK
marmelade Skrevet 11. oktober 2007 #2 Skrevet 11. oktober 2007 Hei Jeg har prøvd det og må si at det virker virkelig!!! Jeg passet også på å spise sunt, og drakk veldig mye vann med sitron og agurk skiver oppi, husker ikke hvorfor jeg skulle ha det oppi men det var god hvertfall=) og etter at du er ferdig med behandlingene må du da for å holde den formen du har fått trene godt, og fortsette å spise sunt. Lykke til.
gladidag Skrevet 11. oktober 2007 #3 Skrevet 11. oktober 2007 Hva type figurforming prøvde du? og hva kostet det?
Gjest Kristin_ Skrevet 11. oktober 2007 #4 Skrevet 11. oktober 2007 Hei Jeg har prøvd det og må si at det virker virkelig!!! Jeg passet også på å spise sunt, og drakk veldig mye vann med sitron og agurk skiver oppi, husker ikke hvorfor jeg skulle ha det oppi men det var god hvertfall=) og etter at du er ferdig med behandlingene må du da for å holde den formen du har fått trene godt, og fortsette å spise sunt. Lykke til. ...Hvordan vet du da at dette var et resultat av figurformingen og ikke maten du spiste/treningen:)? On topic: Svært mange av figurformingsmåtene koster ekstremt mye mer enn de smaker. Ultrashapingmetoden hadde vel ca 0,2 cm gjennomsnittlig nedgang i den vitenskaplige studien deres =D
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2007 #5 Skrevet 16. oktober 2007 Bailine-figurforming har iallefall hjulpet på meg, ingen tvil. Man måles før man setter i gang, og etter 5 og 10 omganger. Her merkes garantert nedgang i centimetermål! På de forskjellinge målepunktene på kroppen minket jeg tilsammen 41 cm. Det merkes godt på klærne. Man får en gratis prøvetime og veiledning, prøv det og ta der derfra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå