Gjest Anonym nå Skrevet 10. oktober 2007 #1 Skrevet 10. oktober 2007 Jeg har en mann som etterhvert er blitt en ganske berømt og anerkjent artist. Etter at han er blitt kjendis, har folk begynt å oppføre seg annerledes mot meg og ham. De "mister hodet". Noen som har vært venninner i årevis, har plutselig begynt å gjøre seg til for mannen min og går gjennom ild og vann for å bli sett sammen med ham. Andre igjen som alltid har oversett oss eller ikke hatt noen kontakt med oss før, er blitt såååååå godvenner atte! Men det verste er når vi er ute sammen. Da er mine bekjentskaper (mer eller mindre perifere) så overstrømmende hyggelig mot meg, kommer bort til meg og snakker som om vi er gamle kjente. Helt til de får hilse på og snakke med mannen min. Da snur de ryggen til meg og jeg er bare luft. Og neste gang hilser de kun på ham, og sender ham invitasjoner, uten meg! Jeg føler at jeg bare blir brukt som billett for at folk skal få komme i nærheten av ham og sole seg i glansen hans. En trofast venninne igjennom mange år, snudde helt om på en fest engang med mange journalister tilstede (hun var invitert av meg) Da presset hun seg fram, forbi meg og rett i armkroken hans for å fotografert sammen med ham til tabloidpressen, før han fikk sagt kake. Og kameraene blitzet i vei! Spørsmålet mitt er HVA FEILER DET FOLK? Hvorfor mister folk hodet i samvær med kjendiser? Hvordan kan man lenger vite hvem som er venner og hvem er det ikke? Er du en av de som mister hodet, og isåfall hvorfor?
Gjest Gjest Skrevet 10. oktober 2007 #2 Skrevet 10. oktober 2007 Så utrolig irriterende!!!!!! Jeg hadde kommet til å klikke om det var mannen min, og hadde gitt beskjed til alle våre venner etterhvert som vi møtte dem at våre vennskap fortsetter som før. Men om noen begynner å kødde det til for seg selv så er vennskapet over. Dere er jo de samme menneskene fordet?! Selv gidder jeg ikke glane på kjendiser. Det er totalt uinteressant for meg om en parson er kjent eller ikke. Og jeg kjenner alltid at jeg blir irritert når mennesker rundt meg snakker om at en de kjenner som kjenner noen, kjenner en kjendis som noen de igjen kjenner har ligget med. Og dermed er de kjente av denne kjendisen selv, selv om de aldri har sett vedkommende.... :daan: Serverte et kjent band engang, og ble utrolig skuffet over dem som står frem som utrolig folkelig og hyggelige. SÅ viste det seg at frontfiguren hadde latt hele suksessen gå til hodet på seg og var bare SÅÅÅÅÅÅ utroleg hæslig i sin fremtreden. Jeg ble rett og slett kvalm. Det som var litt kult var at de spillte konsert i lokalet ved siden av senere på kvelden, og de hadde vel kanskje femti betalende gjester... HIHI! Snakk om bommert på sted å spille....
Amalie_85 Skrevet 10. oktober 2007 #3 Skrevet 10. oktober 2007 Uff Det er helt utrolig rart hvordan noen blir når det gjelder kjendiser! Jeg ser ikke helt hva som er så stort med det! Hadde jeg møtt Brad Pitt på gata hadde jeg nok snudd med, men jeg hadde ikke løpt hyllende mot han og prøvd å være i nærheten av han på den måten! De er jo egentlig normale mennesker som mange vet hvem er! Nå kjenner ikke jeg noen kjendiser, men jeg har jo hilst på noen, men det har aldri vært i sammenheng med at de er kjent. Det er mer tilfeldigheter ved jobb og andre anledninger, og jeg har aldri sett på dem som noe annet enn personer som jeg må møte fordi det er jobben min å møte dem! (det er ytterst ytterst sjeldent at det er kjediser da) Nei skal ikke være greit med folk som mister hode.
Gjest Gjest Skrevet 10. oktober 2007 #4 Skrevet 10. oktober 2007 Ikke noe annet enn oppmerksomhetsbehvo, stakkar folk. Le av dem og til dem istedenfor å irritere deg.
Gjest vimselot Skrevet 10. oktober 2007 #5 Skrevet 10. oktober 2007 (endret) Jeg har en mann som etterhvert er blitt en ganske berømt og anerkjent artist. Etter at han er blitt kjendis, har folk begynt å oppføre seg annerledes mot meg og ham. De "mister hodet". Noen som har vært venninner i årevis, har plutselig begynt å gjøre seg til for mannen min og går gjennom ild og vann for å bli sett sammen med ham. Andre igjen som alltid har oversett oss eller ikke hatt noen kontakt med oss før, er blitt såååååå godvenner atte! Men det verste er når vi er ute sammen. Da er mine bekjentskaper (mer eller mindre perifere) så overstrømmende hyggelig mot meg, kommer bort til meg og snakker som om vi er gamle kjente. Helt til de får hilse på og snakke med mannen min. Da snur de ryggen til meg og jeg er bare luft. Og neste gang hilser de kun på ham, og sender ham invitasjoner, uten meg! Jeg føler at jeg bare blir brukt som billett for at folk skal få komme i nærheten av ham og sole seg i glansen hans. Hvordan kan du bli brukt, når han er kjendis? En trofast venninne igjennom mange år, snudde helt om på en fest engang med mange journalister tilstede (hun var invitert av meg) Da presset hun seg fram, forbi meg og rett i armkroken hans for å fotografert sammen med ham til tabloidpressen, før han fikk sagt kake. Og kameraene blitzet i vei! Spørsmålet mitt er HVA FEILER DET FOLK? Hvorfor mister folk hodet i samvær med kjendiser? Hvordan kan man lenger vite hvem som er venner og hvem er det ikke? Er du en av de som mister hodet, og isåfall hvorfor? Nei, jeg mister ikke hodet av s.k. kjendiser. Trur ikke jeg ville mistet hodet om jeg hadde møtt (nevner ikke navn, men det er ingen fra Norge og det er ikke paven) noen kjendiser. De er helt vanlige for meg, dvs. mennesker. Endret 10. oktober 2007 av vimselot
inciting Skrevet 10. oktober 2007 #6 Skrevet 10. oktober 2007 Jeg var journalist i nesten ti år og har aldri mista hue rundt/foran en kjendis. Klart det er litt stas når man får intervjue folk man har beundret siden man var 10, men selv om dette har skjedd meg klarte jeg å forholde meg normal likevel. Kjendiser er bare folk de og'. Til sammenlikning med din historie, det var en historie som var forsidestoff i fjor og dette involverte en kjent person jeg tilfeldigvis har kjent like lenge som jeg har vært journalist. Jeg ble oppringt av andre journalist-kollegaer (som vet vi har gjort div intervjuer gjennom årene) som ville ha nummeret til denne personen og få en uttalelse. Folk jeg ikke har hørt fra på årevis kom krypende. Ba hele gjengen dra glatt til helv... Jeg hadde fått dilla skulle jeg vaert sammen med noen som var kjent. Eller vært kjent sjøl! Jeg er altfor privat selv til å være komfortabel med et kamera i trynet hver gang jeg går utafor døra. Eller man snubler også er det avbilda på forsida av tre blader uka etter. Angst
Gjest TS Skrevet 11. oktober 2007 #7 Skrevet 11. oktober 2007 Takk for svar. Men hva gjør man med venner som plutselig forandrer seg fordi kjæresten din er blitt kjendis?
Gjest Elastica Skrevet 11. oktober 2007 #8 Skrevet 11. oktober 2007 Men hva gjør man med venner som plutselig forandrer seg fordi kjæresten din er blitt kjendis? Kvitter seg med dem. Kort og godt. Slike venner er uten verdi, spør du meg.
Gjest Silmarill Skrevet 11. oktober 2007 #9 Skrevet 11. oktober 2007 De "mister hodet". Noen som har vært venninner i årevis, har plutselig begynt å gjøre seg til for mannen min og går gjennom ild og vann for å bli sett sammen med ham. Disse snakker du til å forteller hva du mener om oppførselen dems! Forstår dem ikke det du sier så kutter du dem ut. Andre igjen som alltid har oversett oss eller ikke hatt noen kontakt med oss før, er blitt såååååå godvenner atte! Disse nye "vennene" overser du totalt. Spørsmålet mitt er HVA FEILER DET FOLK? Hvorfor mister folk hodet i samvær med kjendiser? Hvordan kan man lenger vite hvem som er venner og hvem er det ikke? Er du en av de som mister hodet, og isåfall hvorfor? Noen vil gjøre alt for å bli avbildet i et ukeblad eller skryte av at de kjenner noen som kjenner bla,bla,bla osv....så skjønner dem ikke selv at de bare ser latterlige ut i andres øyne. Kjenner endel kjente mennesker, men for meg så er dem ingen kjendis bare venner. Ser noen oppfører seg rart i nærheten av dem, men som oftest er det bare hyggelige mennesker som bare vil ha en liten autograf, bilde og en klem! Hva sier mannen din til dette da? Han ser vel det du ser han også? Om han er "nykjendis" så kanskje han nyter det nå, men jeg lover deg at han blir drittlei tilslutt!
Gjest Gjest Skrevet 11. oktober 2007 #10 Skrevet 11. oktober 2007 Jeg har en mann som etterhvert er blitt en ganske berømt og anerkjent artist. Etter at han er blitt kjendis, har folk begynt å oppføre seg annerledes mot meg og ham. De "mister hodet". Noen som har vært venninner i årevis, har plutselig begynt å gjøre seg til for mannen min og går gjennom ild og vann for å bli sett sammen med ham. Andre igjen som alltid har oversett oss eller ikke hatt noen kontakt med oss før, er blitt såååååå godvenner atte! Men det verste er når vi er ute sammen. Da er mine bekjentskaper (mer eller mindre perifere) så overstrømmende hyggelig mot meg, kommer bort til meg og snakker som om vi er gamle kjente. Helt til de får hilse på og snakke med mannen min. Da snur de ryggen til meg og jeg er bare luft. Og neste gang hilser de kun på ham, og sender ham invitasjoner, uten meg! Jeg føler at jeg bare blir brukt som billett for at folk skal få komme i nærheten av ham og sole seg i glansen hans. En trofast venninne igjennom mange år, snudde helt om på en fest engang med mange journalister tilstede (hun var invitert av meg) Da presset hun seg fram, forbi meg og rett i armkroken hans for å fotografert sammen med ham til tabloidpressen, før han fikk sagt kake. Og kameraene blitzet i vei! Spørsmålet mitt er HVA FEILER DET FOLK? Hvorfor mister folk hodet i samvær med kjendiser? Hvordan kan man lenger vite hvem som er venner og hvem er det ikke? Er du en av de som mister hodet, og isåfall hvorfor? Dette er noe av det som følger med kjendistilværelsen og tilværelsen til kjærster/venner av en kjendis. Det roer seg etterhvert
Gjest Singel mann Skrevet 11. oktober 2007 #11 Skrevet 11. oktober 2007 Det er mange (og kanskje særlig damer) som er veldig opptatte av kjendiser. Ofte oppfører de seg litt merkelig når de møter kjendiser. Tviler på om du kan gjøre noe med det,men det kan ikke være lett for deg eller mannen din. Det er sikkert noe som ligger i genene hos damer. Kanskje jeg burde satse på å bli kjendis jeg også? Link
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå