Zero Skrevet 10. oktober 2007 #1 Skrevet 10. oktober 2007 Skal på visning og fikk beskjed om at det var "absolutt ingenting" der, og "absolutt ingen hvitevarer". Klarer jo å resonnere meg frem til at det ikke er hvitevarer der, men vil det ikke være kjøkkenvask og en kjøkkenbenk tilpasset at det skal komme hvitevarer der? Eller? :klø:
cand.intet Skrevet 10. oktober 2007 #2 Skrevet 10. oktober 2007 Tja, det er jo ikke så lett å si. Men jeg regner uansett med at det må være plass til og opplegg for komfyr og kjøleskap. Med mindre du skal kikke på et småbruk som ikke har vært modernisert de siste 100 åra, da. Vaskemaskin vil det sikkert enten være opplegg for, eller det finnes fellesvaskeri. Oppvaskmaskin er det vel høyst usikkert om det er opplegg for, hvis dette ikke står spesifisert er det ofte et dårlig tegn.
Zero Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. oktober 2007 Takk for svar! Leiligheten er vel forholdsvis ny tror jeg, så da bør det være lagt opp til komfyr og slikt. Skulle jo helst hatt oppvaskmaskin (fordi jeg er fryktelig lei av å vaske opp alt for hånd), men det er ikke krise om det ikke er lagt opp til det. Er leilighet i et boligbyggelag, og det står ingenting om fellesvaskeri.. (derimot står det at det er bossuganlegg og oppjustert gårdsrom )
Gjest s.n Skrevet 10. oktober 2007 #4 Skrevet 10. oktober 2007 Betyr kanskje at de tar med seg komfyr og oppvaskmaskin, selv om de er innebygde. Kan også bety at de tar ned ventilator. Det gjenstår å se!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå