Wiwa Skrevet 10. oktober 2007 #1 Skrevet 10. oktober 2007 Hei ! Jeg har nettopp blitt sammen med kjæresten min og han har bursdag om ikke så lenge. Jeg vet ikke helt hva jeg skal kjøpe og hvor mye jeg skal kjøpe for, så hjelp meg noen vær så snill ? Da blir jeg utrolig glad :D
Gjest J-25 Skrevet 10. oktober 2007 #2 Skrevet 10. oktober 2007 Et godt råd kan være å kjøpe noe som du vet kjæresten din blir glad for. Jeg har en tendens til å planlegge gaver ut ifra hva jeg tror/synes folk trenger. Men folk vil gjerne ha noe som de kan glede seg over. Feks så tenkte jeg lenge at jeg ville gi exen min et fotoalbum/scrapbook, for jeg synes han var så dårlig til å ta vare på minner. Endte opp med et spill han hadde veldig lyst på, og spilte det med ham masse. Det var koselig. Siden det er tidlig i forholdet synes jeg ikke du trenger bruke så mye penger, noe personlig/selvlaget er også fint. Jeg baker ofte kaker til folk som "har alt" (bortsett fra til farfar, han har diabetes). Håper det hjalp litt, lykke til :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå