Gjest *marie* Skrevet 10. oktober 2007 #21 Skrevet 10. oktober 2007 (endret) Hei, Jeg tror at dine tantebarn på tretten og nesten seksten forstår at det er forskjell på de og dine andre tantebarn når det gjelder det å være brudepike. Jeg har selv opplevd at jeg var for gammel (var ca ti ), så det var kun lillesøsteren min som fikk være brudepike da et vennepar av våre foreldre giftet seg, og det var absolutt ikke et problem. Er vel ikke sikkert at de engang tenker på å bli spurt? Som Ballerina foreslår er det jo mulig å gi de andre oppgaver, dersom dere og dine nieser ønsker det? Lykke til med valget Endret 10. oktober 2007 av *marie*
Honey Skrevet 10. oktober 2007 #22 Skrevet 10. oktober 2007 Du har flere alternativer her. De eldste er jo egentlig så voksne at du kan ta en prat med de og spørre de hva de synes. Barn i den alderen liker å bli inkludert i avgjørelser og det vil ikke føles så sårt dersom de får bestemme evt selv at de ikke skal være brudepiker. Hva med å gi de en annen viktig rolle i bryllupet? Ellers så kan du jo bruke de som amerikanere gjør, dvs. "bridesmades". De kan ha like selskapskjoler og gå inn i forkant slik som forlover gjør. Deretter kommer du m/følge inn med de minste jentene foran dere. Tror uansett du kommer best ut av det om du inkludere de på en eller annen måte. Vi skal ha vår egen datter som da er 2 år, samboers sønn på 12 og niesen vår på 8 år. Tenker meg da at de to eldste skal gå på hver sin side av datteren vår å passe på at hun kommer seg frem til alteret.
the Sun Skrevet 11. oktober 2007 #23 Skrevet 11. oktober 2007 Når aldersforskjellen mellom de små og store er så my ser jeg ikke problemet med å utelate de eldste. Om det blir et problem ville jeg vinklet det slik at dere ser på de eldste som nesten voksne, altså et kompliment. Pluss at du også kan spille på det med høyden, (spørs selvsagt hvor lav du er, men det fungerte på min kusine i forhold til mine 160.) Lillesøsteren hennes, min andre kusine fikk være brudepike for hun var fortsatt lavere enn meg. De to kusinene mine var da 11 & 15.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå