Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Flere enn meg som savner denne serien som gikk på NRK2 for ett par år siden. Serien er inne i sin 5 sesong i USA men her i Norge tror jeg bare de har vist de 2 første sesongene.

Jeg vil ha That 70's Show tilbake :sur:

Minnie

Videoannonse
Annonse
Skrevet

That 70's show var/er favoritt serien min, den var utrolig bra. Den gikk på svensk TV4 før jul, men de har sluttet å sende den.

Jeg synes Fez var så herlig morsom!

Gjest Étoile
Skrevet

Enig, fantastisk festlig serie!! Vil ha den tilbake nå!! :D

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Fez er så utrolig tøff, en lespende unggutt fra Venezuela med sexy vibber og den strammeste rumpa i showbiz :ler:

Og klærne de har, interiøret... alt er så gjennomført og flott :-)

"Hanging out....down the street, the same old thing, we did last week...not a thing to do, but talk to you ooohhhh YEAH!!!"

Minnie

Skrevet

Husker ikke dette jeg!

Har tydeligvis gått glipp av noe....... :roll:

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet
Husker ikke dette jeg!

www.that70sshow.com

Minnie

Skrevet

Kan ikke huske å ha sett denne serien :wink:

Skrevet

Jeg har ikke engang hørt om den...

Var den bra altså ?

Skrevet

Kan ikke akkurat si at jeg savner den..Var helt greit liksom, men brente seg ikke akkurat fast i minnet. :wink:

Skrevet

JO jeg husker serien og syntes den var underholdende.

Jeg hadde veldig lyst at de skulle også sende That 80s show også da, sikker på at den er litt arti' men det det ser ikke ut som det er noe som er på plakaten ennå.

Her er siden på den serien men den var ikke like fancy som That 70's show sin da...

http://www.that80sshow.com/

Skrevet

Savner den dypt! Etter at serien gikk på nrk2 kom den på svensk tv4, men det har jeg dessverre ikke lenger. Det er jo mulig at den går der fremdeles, for dere andre med abstinens...

Amarone

Skrevet

Ooooo, yes indeed :)

Den er toppers og en av de bedre seriene som finnes :D :D

Savner den dypt, og synes det er høyest merkverdig at den ikke har kommet på våre skjermer på lenge :(

Lattermusklene får seg en solid og kontinuerlig trim når "That 70`s show" er på.....

Kanskje man skulle sende en liten forespørsel til nrk2 ?

Jeg digger Fez :Hehe:

Dee-vah :briller:

Skrevet

Det er tydelig at Fez er populær, men jeg må ærlig innrømme at Ashton Kutcher er mest sexy!

Jeg ville gjort mye for å hatt mange av de møblene de har.. Kjøkkenbordet og stolene er høyest på min ønskeliste!

• 1 år senere...
Skrevet

Denne serien begynner på TV2 i morgen kl. 17:30, den overtar sendetiden etter Pizzagjengen.

:-)

Skrevet
Denne serien begynner på TV2 i morgen kl. 17:30, den overtar sendetiden etter Pizzagjengen.

:-)

:hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

Skrevet

Buhu! Det hjelper meg ikke ! :cry: Jeg er aldri hjemme så tidlig. Men kanskje den skal gå i reprise? Håpe, håpe, håpe...

Amarone

Gjest Anonymous
Skrevet

Er det de aller første episodene som vises på TV2 nå, eller fortsetter de der NRK2 slapp?

Skrevet
Er det de aller første episodene som vises på TV2 nå' date=' eller fortsetter de der NRK2 slapp?[/quote']

De begynte med sesong 1 i går så da går jeg ut ifra at de begynner helt fra begynnelsen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...