Gjest Lykkeliky Skrevet 17. oktober 2007 #21 Del Skrevet 17. oktober 2007 Jeg har allerede drukket Grans julebrus, spist pepperkaker OG julemarsipan!!! Nam Nam...... Jeg syntes det bare er koselig, jeg, og skjønner meg ikke på folk som klager over at jula kommer tidligere og tidligere. De samme folka klager ofte over at høsten er mørk og trist og at Halloween er no tull! Jeg nyyyyyter hele høsten jeg, Halloween, jula (selv før 1. desember) og de deilige, kalde kveldene og nydelige fargene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moncler Skrevet 17. oktober 2007 #22 Del Skrevet 17. oktober 2007 Jeg har allerede drukket Grans julebrus, spist pepperkaker OG julemarsipan!!! Nam Nam...... Jeg syntes det bare er koselig, jeg, og skjønner meg ikke på folk som klager over at jula kommer tidligere og tidligere. De samme folka klager ofte over at høsten er mørk og trist og at Halloween er no tull! Jeg nyyyyyter hele høsten jeg, Halloween, jula (selv før 1. desember) og de deilige, kalde kveldene og nydelige fargene. Enig. I går gikk jeg forbi julemarsipanen, beundret den litt, men gikk videre fordi jeg ikke liker marsipan. Straks det kommer julebrus skal jeg sitte hjemme å drikke det spise pepperkaker. Ser ingen grunn til å ikke begyne julefeiringa litt tidlig. Da får jeg liksom mer utbytte av den. Eneste jeg venter med til desember er julepynten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest _Leela_ Skrevet 17. oktober 2007 #23 Del Skrevet 17. oktober 2007 Drakk min første julebrus igår jeg, selvsagt fra Hamar og Lillehammer bryggeri... Nam, nam. Men blir nok ikke så mange flere flasker før 1.desember, men måtte jo ta en prøvesmak da den kommer i butikken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chans Skrevet 18. oktober 2007 #24 Del Skrevet 18. oktober 2007 La meg bare vise til et blogginnlegg som svar til denne skrekkelige tråden: http://www.vgb.no/17081/perma/131410 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moncler Skrevet 18. oktober 2007 #25 Del Skrevet 18. oktober 2007 Aldri i livet om jeg blir lei av julen bare fordi jeg har kjøpt pepperkaker allerede nå. Når julebrusen kommer i butikken her skal jeg kjøpe den også. Har også allerede koset meg med ribbe Det at jula blir lenger fører bare til at den rekker å bygge seg opp ennå mer. Får jo mer utbytte av høytiden når man kan nyte den hele mørketiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 18. oktober 2007 #26 Del Skrevet 18. oktober 2007 Jeg har allerede drukket Grans julebrus, spist pepperkaker OG julemarsipan!!! Nam Nam...... Jeg syntes det bare er koselig, jeg, og skjønner meg ikke på folk som klager over at jula kommer tidligere og tidligere. De samme folka klager ofte over at høsten er mørk og trist og at Halloween er no tull! Jeg nyyyyyter hele høsten jeg, Halloween, jula (selv før 1. desember) og de deilige, kalde kveldene og nydelige fargene. Selv om jeg syns man bør vente til første desember (og såpass viljestyrke bør man kunne ha) så syns jeg Halloween er morsomt, og jeg elsker høsten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moncler Skrevet 18. oktober 2007 #27 Del Skrevet 18. oktober 2007 Selv om jeg syns man bør vente til første desember (og såpass viljestyrke bør man kunne ha) så syns jeg Halloween er morsomt, og jeg elsker høsten Det er ikke snakk om viljestyrke dette her. Jeg vil virkelig at jula skal begynne tidlig. Nettopp for å få mest mulig ut av den. For meg er det like stas når første desember kommer hvert år, uansett hvor mye julebrus jeg har drukket i forveien. Er jo uansett en masse ting man venter med. Åpner jo ikke kalenderen før første desember, og julegavene åpnes aldri før kvelden på julaften. Klementiner gir meg også julestemning, så derfor spiser jeg klementiner for harde livet om dagen, ca 3-4 stk pr dag. Det er ikke sånn at jula har en hvis kvote med dager så man kan bruke den opp. Synes det blir like spesiellt uansett jeg, det er jo en masse varer man kun får tak i 3 mnd i året, så stemning blir det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lykkeliky Skrevet 18. oktober 2007 #28 Del Skrevet 18. oktober 2007 La meg bare vise til et blogginnlegg som svar til denne skrekkelige tråden: http://www.vgb.no/17081/perma/131410 Du,da, furtefrans Jeg inrømmer gjerne at jeg gleder meg til jul allerede, og koser meg når jeg ser at de allerede har begynnt med å selge julepynt! Det er jo bare koselig, ingenting er vel bedre enn å ha noe å glede seg til??? Skjønner meg ikke på disse surpompene som KLAGER over nisser og pynt, det gir jo en glede i en ellers ordinær tid....Smil, se positivt på det, og gled deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest antigartner Skrevet 18. oktober 2007 #29 Del Skrevet 18. oktober 2007 (endret) Drakk min første julebrus igår jeg, selvsagt fra Hamar og Lillehammer bryggeri... Nam, nam. Men blir nok ikke så mange flere flasker før 1.desember, men måtte jo ta en prøvesmak da den kommer i butikken. Helt enig. Jeg bare måtte kjøpe en sixpack fra Hamar og Lillehammer igår (den eneste julebrusen som kommer over dørstokken her i huset). Samboeren og jeg har tatt en flaske hver - drukket med andakt Deretter blir det nok litt julebrus i helga, og SÅ får vi vente til desember. Vi har prøvd marsipanpølser fra Nidar også. De er jo best når de er ferske. Endret 18. oktober 2007 av antigartner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moon-flower Skrevet 19. oktober 2007 #30 Del Skrevet 19. oktober 2007 Helt enig. Jeg bare måtte kjøpe en sixpack fra Hamar og Lillehammer igår (den eneste julebrusen som kommer over dørstokken her i huset). Samboeren og jeg har tatt en flaske hver - drukket med andakt Deretter blir det nok litt julebrus i helga, og SÅ får vi vente til desember. Vi har prøvd marsipanpølser fra Nidar også. De er jo best når de er ferske. Ja julebrusen fra hamar og lillehammer bryggeri er den som gjelder. Drakk første gang i denne sensongen i dag! Nam! Burde vel ventet til 1. desember ja.. Men pepperkakene og julemarsipanen skal jeg ikke gå løs på ennå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 21. oktober 2007 #31 Del Skrevet 21. oktober 2007 På fredag da jeg var en kjapp tur innom mat-butikken i lunchen hadde de aliert seg mot meg... Det var masse folk, og kø akkurat dit jeg skulle. Køen stoppa opp og jeg snudde hodet, så tonn med julebrus, pepperkaker, marsipan, sjokolade... Ahhhh... Men jeg klarte å holde meg. Ingenting skal inn i min munn før 1.desember. Hva sambo velger å kjøpe får være hans ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 21. oktober 2007 #32 Del Skrevet 21. oktober 2007 Julemarsipanen er kjempedeilig! Jeg fant ikke julebrus på Meny... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 21. oktober 2007 #33 Del Skrevet 21. oktober 2007 Jeg begynner heller ikke jula (med pepperkaker, gløgg og julebrus) før 1. desember. Det skal nemlig være stas med disse varene, og dersom jeg spiser og drikker det 3 måneder i året, får jeg omtrent like mye andektighetsstemning av det som av Cola Zero. Men - noen som vet hvor jeg kan få tak i E.C.Dahl Julebrus i Oslo/Asker/Bærum? Fikk ikke tak i i fjor og det var skikkelig krise! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤bella¤ Skrevet 21. oktober 2007 #34 Del Skrevet 21. oktober 2007 I går drakk jeg julebrus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤flicka¤ Skrevet 21. oktober 2007 #35 Del Skrevet 21. oktober 2007 Hvis jeg kommer over E.C. Dahls julebrus kommer jeg til å kjøpe den, selv om det ikke er desember ennå. Fant den på Ultra og Prix i fjor (i Oslo). Blir ikke jul uten den, så jeg kan ikke risikere at de blir utsolgt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 21. oktober 2007 #36 Del Skrevet 21. oktober 2007 Jeg drikker julebrus nå Fra Hamar og Lillehammers bryggeri. Kjempegodt!! Men jeg kommer ikke til å drikke den hver dag fram til jul, for å si det sånn. Jeg venter med så mye jeg kan iallefall en god stund til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
naley Skrevet 21. oktober 2007 #37 Del Skrevet 21. oktober 2007 Vi drakk just opp vår siste julebrus fra i 2006 i september vi. Så nå er det pause fram til jula. CB si julebrus er det som er julebrus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest _Leela_ Skrevet 21. oktober 2007 #38 Del Skrevet 21. oktober 2007 I dag har jeg drukket julebrus, min andre, og spist ribbe (riktignok med annet tilbehør enn julemiddagen, men allikevel.) Plager ikke meg å starte litt tidlig, det er jo så godt. Gleder meg også ekstra til jul i år da jeg har egen ordentlig leilighet å pynte i. Så blir litt tullerusk av å se julepynten i butikken. Gleder meg til desember og blir nok pyntet tidlig i desember da vi ikke skal være her i selve jula. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter #39 Del Skrevet 27. oktober 2007 Vurderer å kjøpe en flaske for prøvesmaking i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter #40 Del Skrevet 27. oktober 2007 Vurderer å kjøpe en flaske for prøvesmaking i dag Har kjøpt, men ikke smakt enda. Simba julebrus, uten sukker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå