kamela Skrevet 10. oktober 2007 #1 Del Skrevet 10. oktober 2007 I dag skriver vi den 10. oktober og på Rema hadde de paller med julebrus som skulle pakkes ut Var på IKEA i går, der var det ikke noe jul å se enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
La Guapa Skrevet 10. oktober 2007 #2 Del Skrevet 10. oktober 2007 *NEI, ikke lov til å kjøpe enda Guapa!!!!!* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 10. oktober 2007 *NEI, ikke lov til å kjøpe enda Guapa!!!!!* Nei, og jeg kjøpte ikke - gjentar IKKE! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 10. oktober 2007 #4 Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) . Endret 24. september 2009 av Ansjoni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 10. oktober 2007 #5 Del Skrevet 10. oktober 2007 Julebrus! Er så deilig å være voksen og kunne gjøre som man vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 10. oktober 2007 #6 Del Skrevet 10. oktober 2007 Så dumt. Var også på ikea i går og der var det heller ikke snev av jul. Eneste butikken hittil sm har juleting nå er vel panduro, men det skjønner jeg jo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter #7 Del Skrevet 10. oktober 2007 Bare vent - i løpet av neste uke tenker jeg den ene etter den andre rapporterer om juleting som dukker opp, akkurat som i fjor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 10. oktober 2007 #8 Del Skrevet 10. oktober 2007 Lurer på når jula kommer til IKEA... Men fant denne. Så kan vi begynne å planlegge litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 10. oktober 2007 #9 Del Skrevet 10. oktober 2007 Plantasjen er forresten full av jul nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 10. oktober 2007 #10 Del Skrevet 10. oktober 2007 Heldigvis får jeg ikke lønn før 25 igjen, så jeg får vente med juleinnkjøpt til da. Bruke nemlig 600 på panduro i går og sambo fikk sjokk, om han bare viste hvor mye jeg kunne brukt der muhahah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 10. oktober 2007 #11 Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) . Endret 24. september 2009 av Ansjoni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter #12 Del Skrevet 10. oktober 2007 Julebrus! Er så deilig å være voksen og kunne gjøre som man vil. Julebrusen er tidligere ute i år enn i fjor! Lurer på når jula kommer til IKEA... Men fant denne. Så kan vi begynne å planlegge litt. Her var det mye fint - sikkert ikke noe du vil ha som er så flink til å pakke pakker Jul på IKEA i slutten av oktober i fjor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 12. oktober 2007 #13 Del Skrevet 12. oktober 2007 Julebrus er ikke lov å drikke før 1. desember! Prinsippfast her også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter #14 Del Skrevet 12. oktober 2007 I dag var pepperkakene også på plass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moncler Skrevet 12. oktober 2007 #15 Del Skrevet 12. oktober 2007 I dag var pepperkakene også på plass Good... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 12. oktober 2007 #16 Del Skrevet 12. oktober 2007 (endret) . Endret 24. september 2009 av Ansjoni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eve Luna Skrevet 12. oktober 2007 #17 Del Skrevet 12. oktober 2007 Meny har satt ut julemarsipan. Oh, som jeg har lyst på det. MEN jeg er prinsippfast også. Ingen jule- før 1. desember. Det er for tidlig når det er nesten 2,5 måneder igjen til jul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 12. oktober 2007 #18 Del Skrevet 12. oktober 2007 Sliter med å holde meg selv jeg å. Var innom kiwi før jobb i dag og det fristet veldig med julemarsipan, men jeg fikk dratt meg bort. Eneste problemet her er at aass lager så lite julebrus (om de lager i går *håper*) slik at jeg må kjøpe før 1 desember, hvis ikke er dt sjangs for at det blir borte. Derimot skal den ikke drikkes før 1 desember. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter #19 Del Skrevet 17. oktober 2007 Har ikke kjøpt hverken brus, marsipan eller pepperkaker enda. Men har veldig lyst på julebrus, det er så deilig og syntetisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 17. oktober 2007 #20 Del Skrevet 17. oktober 2007 Julebrus! Er så deilig å være voksen og kunne gjøre som man vil. Julebrus er ikke lov å drikke før 1. desember! Prinsippfast her også. Javel, ja. Og hvilke lov var det, sa du? ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå