wok Skrevet 10. oktober 2007 #1 Del Skrevet 10. oktober 2007 Gir man gave til personalet i barnehagen? I tilfelle hva? Det må vel være noe felles, de er jo mange der... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kayli Skrevet 10. oktober 2007 #2 Del Skrevet 10. oktober 2007 Har aldri hørt at noen har gitt julegaver til personalet her jeg bor, men det kan jo være forskjellig. Hvis du har lyst til å gi noe kan du jo gi en fin juleblomst til avdelingen før jul, så kan alle ha glede av den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest s.n Skrevet 10. oktober 2007 #3 Del Skrevet 10. oktober 2007 Jeg pleide å gi en pose Twist til personalet, og et kort med en julehilsen og takk for godt samarbeid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 10. oktober 2007 #4 Del Skrevet 10. oktober 2007 Vi har bare gitt et julekort til personalet, men jeg vet at flre har gitt dem en pose twist rett før jul. Men hva med evt kontaktperson til barnet da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brumma* Skrevet 10. oktober 2007 #5 Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) Noen gjør, noen gjør ikke. Jeg fikk mye forskjellig i min barnehagetid (og det var ingen sammeheng mellom gave og kontaktperson). En blomst, pose med twist, vin, julekort med bilde av barnet, en tegning fra barnet, gavekort på CD... Det var veldig hyggelig med en liten oppmerksomhet, men det var på ingen måte noe som var forventet. I barnehagen der jeg jobbet hendte det at FaU samlet inn penger til en felles oppmerksomhet, f.eks litt julegodt eller en fruktkurv til pauserommet. Det slo veldig an hos oss ansatte! Edit: leif Endret 10. oktober 2007 av brumma* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grissini Skrevet 10. oktober 2007 #6 Del Skrevet 10. oktober 2007 Samboeren min er pedagogisk leder, og han har fått alt fra sjokolade, vin, gavekort og turustyr til Rosendahl vannglass. Han setter veldig pris på dette, og mitt inntrykk er at dette er en ganske vanlig greie i de fleste barnehager. Man trenger jo ikke å gi til hele barnehagen, men personalet på ens egen avdeling eller noen bestemte personer som betyr mye for barnet ditt. Vi kommer iallefall til å gjøre det samme når vi får barn i barnehage. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frysepulver Skrevet 10. oktober 2007 #7 Del Skrevet 10. oktober 2007 Jeg jobber på en barneskole, småskoletrinnet, og i fjor fikk vi Twist på deling + en julestjerne hver. Man MÅ ikke gi noe, nei, men jeg setter veldig pris på det. Det er tross alt de voksne i barnehage og/eller skole/SFO som er sammen med barna deres store deler av dagen, og da er det jo hyggelig å vise at det settes pris på den jobben som gjøres. Til sommeren fikk vi ingenting, men en elev hadde malt på hjerter av finér og skrevet en hyggelig hilsen Det satte jeg stor pris på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2007 #8 Del Skrevet 19. oktober 2007 Da jeg jobbet i barnehage i fjor, fikk jeg vinflasker, et smykke, julegodteri, 1000 kroner (et veldig snilt foreldrepar), en genser, kinogavekort, og en julekurv med skjerf, spa-produkter og flaxlodd. Fikk gaver av alle foreldrene. Nå må det nevnes at dette var en familiebarnehage, med kun tre ansatte. Satte enormt pris på gavene!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moncler Skrevet 19. oktober 2007 #9 Del Skrevet 19. oktober 2007 Gir man gave til personalet i barnehagen? I tilfelle hva? Det må vel være noe felles, de er jo mange der... Det er vel strengt tatt ikke nødvendig. Julegave kan man gi til de som betyr noe spesiellt for deg, ikke til gud og hver mann, det fører bare til at jula blir mer stress enn hygge. Hvis man skal gi noe, er det bedre at alle foreldrene går sammen og spleiser på noen til alle de ansatte sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 20. oktober 2007 #10 Del Skrevet 20. oktober 2007 Jeg fikk gaver av ca halvparten av de barna som feiret jul (mange religioner i barnehagen der jeg jobbet), men jeg fikk også faktisk gave i forbindelse med Eid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ninnii Skrevet 21. oktober 2007 #11 Del Skrevet 21. oktober 2007 Vi har gitt en stor pose med clementiner med litt sjokolade oppi, pluss et hygelig julekort til personalet:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orthia Skrevet 21. oktober 2007 #12 Del Skrevet 21. oktober 2007 I barnehagen "vår" samlet foreldrerepresentantene inn 30-40 kr pr barn og kjøpte julegave til de ansatte. Gavene var gjerne en .flott juleblomst/oppsats, kurv med godsaker e.l. Ble høytidelig overrakt på juleavslutningen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 22. oktober 2007 #13 Del Skrevet 22. oktober 2007 Jeg har jobbet i barnehage i "hundre år" og vi får alltid gaver til jul (og ofte sommer) av rundt halvparten av foreldrene. Vin, blomster, hudpleieprodukter, gavekort, smykke, parfyme, sjokolade, bøker, nær sagt hva som helst. Innmari hyggelig å bli satt pris på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 22. oktober 2007 #14 Del Skrevet 22. oktober 2007 Barnehagen burde gi dere en gave synes jeg! Fellesbilde med nisseluer på eller noe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ninnii Skrevet 22. oktober 2007 #15 Del Skrevet 22. oktober 2007 Barnehagen burde gi dere en gave synes jeg! Fellesbilde med nisseluer på eller noe! det fikk vi forrige jul, bilde av personalet med nisselue på Kjempehyggelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2007 #16 Del Skrevet 29. oktober 2007 Det er vel strengt tatt ikke nødvendig. Julegave kan man gi til de som betyr noe spesiellt for deg, ikke til gud og hver mann, det fører bare til at jula blir mer stress enn hygge. Hvis man skal gi noe, er det bedre at alle foreldrene går sammen og spleiser på noen til alle de ansatte sammen. Hvis ikke de ansatte i bhg som faktisk passer barnet ditt i 8-9 timer hver dag, betyr noe spesiellt for deg mener jeg det er noe riv ruskende galt kunne ikke falt meg inn å ikke gi noe til de som tar vare på og gir barna mine så mye kjærlighet og omsorg hver eneste dag.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 29. oktober 2007 #17 Del Skrevet 29. oktober 2007 Ja, takk... det er veldig koselig å bli satt pris på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 30. oktober 2007 #18 Del Skrevet 30. oktober 2007 I fjor gav jeg en kasse med klementiner som de ansatte kunne ha på pauserommet. Ikke så mye økonomisk, men bare en liten tanke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 30. oktober 2007 #19 Del Skrevet 30. oktober 2007 I fjor gav jeg en kasse med klementiner som de ansatte kunne ha på pauserommet. Ikke så mye økonomisk, men bare en liten tanke. en kjempefin tanke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest blåmobil Skrevet 31. oktober 2007 #20 Del Skrevet 31. oktober 2007 Vi har bare gitt et julekort til personalet, men jeg vet at flre har gitt dem en pose twist rett før jul. Men hva med evt kontaktperson til barnet da? I OSLO KOMMUNE ER DET FAKTISK IKKE LOV Å TA I MOT GAVE SOM BARE GÅR TIL ENKELTPERSONAL( MED MINDRE RESTEN AV VADELINGEN FÅR SAMME GAVE) pga noen tette regler. Men hos oss(jobbe ri bhg) får vi ofte 1- 2 flasker vin fra hele foreldregruppa, det er det fau representantene som ordner.. Noen foreldre velger å gi oss ting utenfor dette.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå