Gå til innhold

Temperatur i Spania

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags temperaturer kan jeg vente meg i Spania i påsken?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hva slags temperaturer kan jeg vente meg i Spania i påsken?
Skrevet

Greide det visst ikke på første forsøk :fnise:

Har vært i Spania i påsken tre ganger, dvs på fastlandet ved Alicante. Det er varmt når det er varmt, for å si det sånn - men været har vært veldig ustabilt alle gangene vi har vært der i påsken, så nå gidder vi ikke dra dit mer på den tiden.

Det kan være sol og varmt, men så skyer det fort over og vinden er iskald og det kan godt regne litt også.

Badevannet er iskaldt.

I juni derimot...........MEGA både på land og til vanns

Tror ikke det stabiliserer seg før i slutten av mai. Det er erfaringen til svigers som har hus der nede. Du kan jo være heldig selvsagt, men det er ingen selvfølge iallfall - så vær forberedt på at det kan være kaldt.

Det er garantert bart da.. :regn:

Skrevet

Hvor i Spania er det du skal, da? Været og temperaturen varierer ganske mye etter hvor du befinner deg. Jeg har for eksempel vært i Spania i midten av mars, da var det vel 15-25 grader på dagtid i Málaga og det gikk an å ligge på stranden (for nordmenn, altså, de innfødte gikk fortsatt med skjerf og vanter... :fnise: ). I Granada (ca en times kjøretur inn i landet) var det derimot rundt 15 grader på det varmeste, iiiiiskaldt med en gang solen gikk ned, og bare bittelitt mer vårlig enn her hjemme...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...