Quirky Skrevet 10. oktober 2007 #1 Skrevet 10. oktober 2007 Hva slags temperaturer kan jeg vente meg i Spania i påsken?
Gjest Gjest Skrevet 10. oktober 2007 #2 Skrevet 10. oktober 2007 Hva slags temperaturer kan jeg vente meg i Spania i påsken?
Gjest Gjest Skrevet 10. oktober 2007 #3 Skrevet 10. oktober 2007 Greide det visst ikke på første forsøk Har vært i Spania i påsken tre ganger, dvs på fastlandet ved Alicante. Det er varmt når det er varmt, for å si det sånn - men været har vært veldig ustabilt alle gangene vi har vært der i påsken, så nå gidder vi ikke dra dit mer på den tiden. Det kan være sol og varmt, men så skyer det fort over og vinden er iskald og det kan godt regne litt også. Badevannet er iskaldt. I juni derimot...........MEGA både på land og til vanns Tror ikke det stabiliserer seg før i slutten av mai. Det er erfaringen til svigers som har hus der nede. Du kan jo være heldig selvsagt, men det er ingen selvfølge iallfall - så vær forberedt på at det kan være kaldt. Det er garantert bart da..
Miel Skrevet 10. oktober 2007 #4 Skrevet 10. oktober 2007 Hvor i Spania er det du skal, da? Været og temperaturen varierer ganske mye etter hvor du befinner deg. Jeg har for eksempel vært i Spania i midten av mars, da var det vel 15-25 grader på dagtid i Málaga og det gikk an å ligge på stranden (for nordmenn, altså, de innfødte gikk fortsatt med skjerf og vanter... ). I Granada (ca en times kjøretur inn i landet) var det derimot rundt 15 grader på det varmeste, iiiiiskaldt med en gang solen gikk ned, og bare bittelitt mer vårlig enn her hjemme...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå